Kan je ook op live met bijv. zo een usb stick? Ik vind 70 euro nogal duur voor zo een ding, dus ik wou graag weten of er ook andere mogelijkheden zijn om draadloos verbinding te hebben Mvg Daan
Bij de Saturn in Rotterdam hadden ze nu een pakket voor 55 euro met daarin de adapter, 3 maanden live, 800MS points en een kleine afstandsbediening. Misschien is dat een idee.
Eigenlijk kan je in principe toch wel een 3th party adapter gebruiken.. Maar dikwijls werken deze dingen niet goed of gewoon niet. Het probleem is dat je ze niet kan configureren via het xbox live dashboard zoals dit wel gaat met de officiële MS adapter. Bij de meeste kan je dit echter wel softwarematig op voorhand doen op de PC. Meestal kan je voorkomende IP failed problemen wel oplossen door de range van w router en w adapter te veranderen als deze niet overeenkomen, maar het zou kunnen zijn dat sommige combinaties gewoon gaan blijven weigeren te werken afhankelijk van het merk/setup, valt op voorhand niet te zeggen. Ben je niet echt thuis in netwerken en/of heb je weinig geduld zou ik het sowieso afraden. Kijk anders ook even in de startpost van de [Centraal] Draadloos / Wireless Xbox Live [Deel 2] thread, en vnl. alternatieven zoals homeplugs.
Zo'n bundel is meestal altijd een tijdelijke aanbieding. Er zit hoogstwaarschijnlijk de G adapter bij i.p.v. de nieuwe N vandaar.
Ik weet niet of het een aanbieding was (staat niet in de folder van de saturn), zat in ieder geval in een popcornzakvormige doos en stonden er nog redelijk wat. Gaat trouwens inderdaad over de adapter die Dial beschrijft. Vergelijkbaar product bij bol.com is Klik Prijs ligt daar alleen hoger en de er zit een "grote"afstandsbediening bij ipv de "kleine".