Andere programma's draaien op je xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xbox4life, 12 mei 2002.

1. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of het mogelijk was om bijvoorbeeld DIVX programma's op je xbox te draaien? Ik wil hem NIET hacken, dus dat je er een modchip ofzo in moet zetten, daar gaat je kwaliteit altijd van achteruit. Dit is niet bedoeld voor spelletjes kopieren, maar om films te kijken enzo.....

2. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom geen chip , zodra ik iemand ken die die kan steken , laat ik er eentje zette, is toch ideale oplossing voor die dure spellen , ik durf te wedden dat veel forumleden het hier met me eens zullen zijn !

3. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een chip instopt gaat bijna altijd de performance achteruit, slechtere kwaliteit dvd's en mischien gaat ie soms zelfs haperen. Maar weet iemand of het mogelijk is om andere programma's te installeren? mischien een cube emulatortje ??

4. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het kopiëren van games ook niet belangrijk, mocht er een chip bestaan die er voor zou zorgen dat ik men divx films kan bekijken via men xbox zou ik hem direct halen.. maar daarvoor is het nog wel ff wachten denk ik.. :confused:

we zullen wel zien :)

greetz,
    Nitroke

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox rules ook zonder sjips. Ik vind de xbox zo goed alleen mag van mij het ntsc en pal gedoe weg, verer vind ik hem goed en ben ik blij zoals ie nu is.

6. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is de xbox ook goed zoals hij is hoor, I love my black box :D :D
    Het zou gewoon een leuk extraatje zijn mocht ik er ook divx op kunnen afspelen en ik denk ook dat deze functie de verkoop van de xbox een extra duwtje kan geven, want wie heeft er nu geen divx films liggen en wil die op zen tv zien zonder extra kabels ofzo }:]

greetz,
    Nitroke

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet te veel pc-8ige dingen doen met je Xbox vind ik.... IK bedoel, ik heb een Xbox gekocht omdat ik dan kan spelen zonder de nadelen van een pc. En als je dit gaat doen, doen er zich misschien pc-8ige problemen voor....

8. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als ik divx films wil kijken die ik van internet download doe ik dat liever op mn tv'tje dan dat ik voor mn computer moet gaan zitten. De xbox draait op directx opengl enz. en op winNT dus het MOET mogelijk zijn om een divx programma ervoor te maken, dat je bijvoorbeeld opstart vanaf een cd-RW disc, of op de harddisc kan zetten. Daarna stop je er een cd-RW disc in om een film te kijken, dat zou toch ideaal zijn? en je hebt altijd perfect beeld want de xbox kan het makkelijk aan om divx films af te spelen... Iemand hier iets over gehoord??

9. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik nog zie zitten is dat de xbox gedownloade mods, bots, skins, maps, weapon models, enz. zou ondersteunen. ff downloaden via pc'tje, daarna op een CD-RW branden en ten slotte op je Xbox HD zetten... Zou wel cool zijn :cool:

10. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat de xbox ook ondersteunen, het schijnt dat je het via xbox live zal kunnen downloaden...

11. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    yep, heb ik ook al aangedacht, dat zou geweldig zijn :)

greetz,
    Nitroke

12. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor die xbox live zullen we weer moeten betalen zeker.. :'-(

greetz,
    Nitroke

13. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep, word allemaal bekend gemaakt tijdens de E3

14. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    So who cares we betalen allemaal 15 € of zoiets om online te kunnen gaan en laat ons dan veronderstellen dat we updates, demo's en al die andere zaken die men nodig acht dan is die 15€ toch een peulschil want het 'zou' een zeer stabiel en krachtig netwerk worden volgens MS dus online gamen zonder framedrops is toch ook zeer mooi meegenomen, kijk maar naar de officiele xbox magzines met demo disc leg je ook vlug 15€ voor neer.

15. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0

Wat een onzin is dit zeg, de performance achteruit, waar haal je het vandaan!

Anyway die mods komen er zeer binnenkort aan en dan wordt t een spannende tijd voor xbox-bezitters!

16. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    15 euro is mij echt te veel.... dat is 180 euro per jaar....

17. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    als het 15 euro per maand is dan is dat inderdaad te veel, ik wil max. 10 euro geven per maand, want ik denk niet dat er elke maand updates gaan komen voor mijn spellen he. En voor demo's heb ik het nou niet echt, ik speel zelden demo's. Trouwens ik zit hier in Belgïë ook nog met de limieten van mijn isp.. :'-(

greetz,
    Nitroke

18. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... maar als jij in het weekend uit gaat, hoeveel geef je dan uit? Ik denk dat je ervan schrikt als je nagaat hoeveel je op jaarbasis aan dat soort dingen uitgeeft. Dan kan die 180 euro er waarschijnlijk ook nog wel af.

19. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Of juist niet..

greetz,
    Nitroke

20. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je per weekend 1 biertje/breezer/wodka (doorhalen wat niet van toepassing is) minder drinkt je makkelijk aan die 180 euro per jaar komt (uitgaande van de prijzen van de uitgaans gelegenheden in NL).

Deel Deze Pagina