1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik mag een nieuwe telefoon. Mag schijnbaar tegenwoordig 6 maanden van te voren. Aangezien mijn abbonement nu erg hoog is wil ik een nieuwe gaan halen om de kosten te verlagen. Wat voor telefoon raden jullie aan? Ik wil niet weer de allernieuwste i.v.m maandelijkse kosten die dan 50+ zijn. Mijn vriendin heeft net de Samsung S4 gehaald, is dat een goede telefoon? Ik wil wel 4G.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog steeds erg blij met m'n S4, dus ja! :p
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En hoe is de batterij duur? Want mijn S3 is razendsnel leeg. Als ik even navigatie aan heb, al is het 10 minuten ben ik al snel 20% kwijt. ( kan aan de batterij liggen, hij doet het sinds ik Pokemon speelde op mijn telefoon.

    En voor jullie het je afvragen, ja zelfs na 16 jaar ben ik weer gekroond tot pokemon master :+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ken iemand die twee dagen met zijn batterij deed. Hij had wel een batterij uit China gehaald met wat meer vermogen en hij had hem geroot en zoveel mogelijk gelet op batterijduur. Over het algemeen zal je wel een dag eruit halen, maar ik raad je aan om te kijken naar root en dergelijk om het nog meer op te krikken :)
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Welke kun je spelen op je telefoon dan... jaja ben een noob
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Best wel goed opzich. Alleen als je 'm echt continu achterelkaar gebruikt vreet het scherm aardig wat batterij, maar volgens mij is dat bij iedere smartphone wel met full HD scherm.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nu moet het via ROM's met een emulator. Maar die ik had was Pokemon Emerald. Heeft voor niks misschien 2 weken op de App Store gestaan voor hij eraf moest worden gehaald. Toen kon je Red, Blue, Emerald en nog paar zo downloaden vanaf de app store. Die heb ik toen gehad. Helaas moesten ze eraf worden gehaald en kan het nu alleen via Emulator en ROM's.

    Klopt inderdaad. Maar na het Pokemon avontuur heb ik ook nog wat gespeeld met ROM's en emulators en toen ging het echt snel leeg, zelfs na het verwijderen ervan. Nu is hij gewoon ook al doe ik niks binnen een dag op 14% als ik naar bed ga. Dan kijk ik geen filmpjes of wat dan ook, alleen whatsapp tussen het werk door. Ik denk een kapotte batterij etc. Maar daarom ga ik nu ook al een nieuwe halen. Iig binnenkort.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn brightness is 10% en alsnog staat scherm op 50% van mijn energieverbruik :+ dus ja, de ene telefoon alleen wat erger dan de ander.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik mag in juli ook een nieuwe en ik ga lekker voor de Galaxy Note 3. Ik weet niet of die te groot voor jou is maar de batterij blijkt iig goed te zijn! En verder ook
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de Note 3 veelste groot.
    Heb nu een S5 en deze past precies in mijn broekzak.
    De accu is perfect , ik hoef hem maar om de 3 dagen op te laden.

    Sinds een paar dagen heb ik ook de Samsung Fit en ondanks de negatieve berichten vind ik het een fijne "horloge".
    De Samsung Fit zondag opgeladen en de accu staat op 49%.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    De S5 is toch maar 0,6 inch kleiner dan de Note 3, oftewel ook redelijk groot?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb mijn S4 terug en ga nu al die onzin eens rustig uitzetten. Alleen krijg ik nu wel elke keer de melding dat Google Play aangezet moet worden. Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat die meldingen ook opdonderen?

    Nu ook krijg ik een melding dat er updates zijn Samsung Link,Google +, Google play films, etc...of ik toestemming wil geven voor de updates. Beter om deze meuk gewoon uit te gooien als je het niet gebruikt toch? Ik klikte er alleen maar op en hij begon alles te updaten, in totaal 20 apps van Google waar ik niets mee doe. Gekkenwerk.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Leg ze maar eens naast elkaar ;)
    Met een eventuele case wordt de Note nog iets groter en dikker.

    [​IMG]
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan nog, de Note is een Phablet, de S5 een "normale" telefoon. Imo is het verschil dan enorm klein.

    En met een case wordt de S5 niet groter? Dat is wel knap :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    S5 is toch ook gewoon een phablet?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit man. En ik vind de S4 al groot, echt groot genoeg hoor. Die note is echt gewoon belachelijk.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    S5 is te groot ja en vind 'm ook serieus niet mooi. Lelijke achterkant, domme hartslagmeter (useless) en nog lelijkere chromen plastic rand. Ik zit gelukkig nog een jaartje aan de S4 vast en zie dan wel weer. Misschien dat die nieuwe metalen S5 mooier is en anders hopelijk een mooie S6! :)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    S6 zal alleen maar groter worden of dezelfde maat blijven als de S5.
    S4 is perfect.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien en hopelijk dat ze het inzien, maar klopt... de S4 is precies goed. Heb je 'm al?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De case rond mijn S5 maakt gelukkig de telefoon niet te groot.
    Kan de S5 nog steeds in mijn broekzak stoppen dat is bij de Note echt onmogelijk.

    Denk wel dat een 5,1" scherm voor een smartphone de maximale grote is.
    Het scherm is 0,1" groter dan die van de S4 en daarom wordt de telefoon niet veel groter.

    Koop de S5 niet voor de vingerscanner want die werkt verschrikkelijk slecht.
    De klepjes voor de USB 3.0 poort en achterkant vertrouw ik helemaal niet en zal de S5 ook nooit onder de kraan houden.
     

Deel Deze Pagina