1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar hij heeft wel gelijk! ;)

    Android heeft last van fragmentatie, is niet stabiel, daarnaast zegt dit plaatje genoeg over Google's innovatie...

    [​IMG]

    Maar ik moest inderdaad ook om Ballmer lachen, gewoon omdat die man eerlijk is en zegt wat hij denkt. Hij zorgt ervoor dat saaie discussies leuk zijn om naar te kijken! :)
     
  2. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist waarom veel mensen een Android kopen. Omdat je er zoveel mij kan. Zoals custom roms etc.

    Moet dat bij Android wel dan, zelf me broertje van 10 kan prima met een Android phone overweg.

    Dit vind ik juist goed aan Android, omdat er zo voor ieder wat wils is. Ik draai(de) Touchwiz 3.0 voor Android op mijn telefoon. Ik vind dat een prettige versie van Android, terwijl iemand anders een andere versie fijner vindt.

    Dit klopt wel redelijk.

    Dit is juist goed. Op die manier kunnen meer mensen een smartphone (Android) aanschaffen, terwijl je voor een relatief lage prijs een prima telefoon heb. Mijn Samsung Galaxy Apollo was 110 (een vrij laag bedrag voor een smartphone) en het is een prima telefoon. Je merkt wel waardoor die goedkoper is. Hij is dikker, kleiner scherm etc maar dat is logisch.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Rooten en een ROM klinkt al heel interessant. :)

    Is het mogelijk om mijn telefoon te rooten? Ik heb de HTC Desire HD met Android versie 2.3.3.
     
  4. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    @FreeDollas

    Te vrij wil zeggen dat er van alles kan gebeuren in de toekomst, en waardoor het dus een instabiele OS is en blijft, en heeft ook met de apps te maken want je kan nog zoveel miljoenen apps hebben maar als veel spam apps tussen zitten zorgt dit dus ervoor dat dat het geen meerwaarde heeft! (lees ook hacks/virussen voor in de toekomst)

    Bij Apple en MS hebben ze strengere eisen, persoonlijk vind ik dat goed zo is het bij WP7 verplicht je aan de Metro UI te houden en vormen de apps 1 geheel.

    Dat is een typische Ballmer uitspraak... had je kunnen weten als je een beetje de geschiedenis van hem wist en moet je vooral niet serieus nemen. Als jij het goed vind werken, mooi voor jou houden zo toch?! :) Deze man is een entertainer en houd van schreeuwen, je mag deze man of niet... klaar.

    Dat is dus de fragmentatie waar ik het over had. ;) En kan zelfs een bedrijf de das om doen.

    Maargoed ik zal deze topic niet verpesten, wou gewoon even reageren op het Nu.nl artikel.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  6. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal dingen had ik dan verkeerd begrepen :p
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    @Freedollas: Heb je een Galaxy S? Wil m'n telefoon rooten om bijvoorbeeld al die standaard apps die ik heb die ik toch niet gebruik te verwijderen, dingen zoals die SamsungApps en AllShare enzo.

    Welke custom rom gebruik je nu zelf? Merk je ook verschil in accuduur? Is nog steeds een hekel punt bij mij. Heb je misschien een link naar een duidelijke NL site waar alles goed uitgelegd staat?
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kijk even op Tweakers:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433800
     
  9. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik heb een Galaxy Apollo met DutchMod 3.2.

    http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/

    Hier kan je een hoop roms vinden, info ed
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar vraagjes

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace, ik heb advanced app killer erop staan om ongewenste crap te sluiten. Maar wat is dat toch met bepaalde apps die automatisch gewoon weer activeren? Ik noem een Shop, Facebook, etc...waarom gebeurd dit? Zelfs direct nadat ik ze gesloten heb en ik check advanced app killer weer zijn ze terug.

    Ik had ook Beejive Lite als messenger erop gezet en de hele week ging het al goed , tot nu ineens. Krankzinnig sloom werd ie, het verneukte mijn hele telefoon, alles werd sloom. Nou zie ik wel dat ik nog maar 72MB van het werkgeheugen in gebruik heb...87MB nog vrij...misschien daarom.....
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je telefoon word niet sneller als je meer geheugen vrij hebt, wanneer hij te weinig heeft en echt meer nodig heeft zal hij uit zichzelf apps killen. App killers zijn overbodig, en je hoeft het al helemaal niet zelf te gaan doen.

    Er zijn wel bepaalde apps die gewoon veel stroom verbruiken als ze op de achtergrond draaien, hierbij valt te denken aan games en instant-messaging programma's voor bv MSN en Skype. Zorg gewoon dat je die goed afsluit en dan is er geen probleem. De meeste games kan je goed afsluiten door de back knop te gebruiken om op je homescreen te komen ipv de home knop.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb nu al ongeveer een maand de Desire Z, probleem is alleen dat ik niet terug kan praten als iemand mij belt...
    Na een factory reset werkt het wel weer, alleen na een tijdje weer niet + ik ben alles dan weer kwijt.
    Iemand een oplossing? Rooten kan ook niet, want ik heb Gingerbread..
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kreeg je de telefoon met Gingerbread, of kreeg je hem met Froyo en heb je hem geupdate?

    Als je hem namelijk met Froyo kreeg bestaat de mogelijkheid om te downgraden en hem alsnog te rooten.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij had ik hem geupdate.
    Heb hem overigens idd gedowngraded, nu even rooten en dan een goeie custom rom uitzoeken.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je niet per se Sense hoeft: Cyanogenmod is in principe de beste rom die je gaat vinden. Ik gebruik zelf een geoptimaliseerde rom met Sense op m'n Desire HD, wanneer Ice Cream Sandwich komt zet ik er CM op.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, het is allemaal gelukt.
    Alleen kan ik nog steeds niet terug praten, facking bitches. :mad:
    Wat heb ik aan een mobiel die niet kan bellen..
    Heb Studentmobiel geemaild, moet alleen de root er dan weer proberen af te halen denk ik dan? 8)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je hem moet opsturen wel ja
     
  18. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Android systeemupdateje gehad. Vrij chill dit! Telefoon is er niet slechter van geworden :)
     
  20. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke versie? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina