1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hier niet. :mad:
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben erg tevreden over Snappz market, doet precies wat hij moet doen. :)
     
  3. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem nog zoekt, PM maar ;)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Late reactie maar bij deze :)
    Zelf tijdje versie met crack gedraaid maar die gaat na verloop van tijd toch licentie problemen vertonen.
    Als ik dan via de legale market wil downloaden krijg ik een error dat ie niet gaat downloaden om dat ik de app niet gekocht heb (zoiets).

    Dus beter gewoon die 3 euro aftikken.

    You sir, have a personal message *)

    Edit:/

    Ook hier applanet weer back online :) Snappz market vond ik toch minder werken.
    Downloaden werkt alleen niet :emo:
    En na een reboot wel :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    weet iemad waar ik de nieuwe asus transformer prime nog kan kopen? (gelderland noord)
     
  6. Zer0day

    Zer0day Guest

    Ook ik heb nu tijdelijk een Android. Begon met een iPhone 4, welke kapot ging. Die opgestuurd naar de verzekering, en een HTC smart teruggekregen als leentoestel. Deze kwijtgeraakt in de stad tijdens uitgaan. Toen dus een HTC Sensation gekregen van paps.

    Werkt zo gek nog niet, moet wel wennen aan sommige dingen. En dat AppPlanet, hoe kom ik eraan?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Naar www.applanet.net gaan met je Sensation, download start dan automatisch :)
     
  8. Zer0day

    Zer0day Guest

    Cool danku. En dan kan ik gratis apps doen enzo?
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Inderdaad, maar niet alles omdat je voor sommige een lisence oid nodige bent.
    Weet zo niet welke winkels daar zijn, maar hier zijn ze al verkrijgbaar (waarschijnlijk ook al bij de Mediamarkt/Saturn etc).
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  10. Zer0day

    Zer0day Guest

    Ok thanks. Snelle reactie's, /me is happy.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je zit ook op Tweakers zo te lezen. :9
     
  12. Zer0day

    Zer0day Guest

    Nee, ik zit niet op tweakers:). Misschien iemand anders?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik dacht dat omdat daar laatst ook iemand was die zijn leentoestel was kwijtgeraakt, iemand anders dus. :9
     
  14. Zer0day

    Zer0day Guest

    :). haha maakt niet uit. Moet wel zeggen de sensation is sterker dan mn iphone. De iPhone lag echt in 2 helften, beeldscherm en telefoon. Dat krijg ik met de sensation niet voor elkaa.r
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2012
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zit ik in het goede topic, ik heb nog steeds mijn phone uit het jaar 100:D
    Nu wou ik toch eens een nieuwe halen maar er is zo veel keuze dat ik het even niet meer wist.
    Misschien hebben jullie aanraders en ook afraders, alvast bedankt :)

    Eisen:
    1- Ik houd van die games als doodlejump, plants vs zombies etc. dus ik zou graag veel games kunnen downloaden.

    2- Zelf heb ik een macbook en ik gebruik een aantal handige apps(als je ze zo kunt noemen) , op mijn mobiel zoek ik apps die me in gebruik helpen en die me wat extra's geven.

    3- De mobiel moet overzichtelijk en makkelijk in gebruik zijn (een beetje als de ipad:+), ik wil het liefst mijn programma's voor de hand hebben en binnen no-time naar mijn menu kunnen gaan_O_

    4- Als laatste wil ik graag goede graphics ( een van de beste in zijn prijsklasse), voor de games maar vooral voor de vele youtube filmpjes die ik bekijk etc.

    5- Hij moet niet te klein zijn want ik heb grote handen. Te groot voor in een broekzak te passen zal er wel niet zijn maar dat liever niet ;)
    Mijn broertje heeft bijvoorbeeld de samsung galaxy gio, maar daar merkte ik bij het bekijken van een youtube filmpje toch wat groene vlekjes.

    Budget: €250

    Ik stel mijn vraag hier omdat ik heb gehoord dat android heel veel apps en games beschikbaar heeft.
    Hopelijk krijg ik een goede response, thanks already:D
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt een macbook en zoekt een telefoon die een beetje werkt als een iPad...

    en dan kom je uit bij het Android topic? :+
     
  17. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep hep het geld niet voor een iphone en het android systeem bevalt me wel.
    Bedoelde meer de gebruiksfunctionaliteit van de ipad, de ipad is heel easy te gebruiken:D
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb sinds kort een LG Optimus 2x Speed voor 208,- tweedehands gekocht, nieuw is die voor rond de 300,- te krijgen.
    Zit een 4 inch Nova ips scherm in (zelfde als de Iphone 4(s), alleen noemen ze het daar Retina en is die wat kleiner) met een resolutie van 480x800 (dus filmpjes kijken is kan erg goed) en een dual core Tegra II processor op 1ghz (dus erg rap en speelt alle games met gemak, er zijn ook wat games voor Tegra II geoptimaliseerd die er ook erg goed uitzien).

    Als alternatief zou je naar een Samsung Galaxy S Plus of Sony Ericsson Xperia arc kunnen kijken, maar ik ben voor de LG gegaan.
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks kende alleend e LG optimus speed 2x, maar deze zijn allemaal rond de €350:mad:
    Als ik geen goede alternatieven vindt koop ik misschien een van deze, het geld heb ik maar ik wil niet te veel geld uitgeven

    Edit: Ik ga denk ik voor de galaxy ace, ook al heeft de galaxy s (plus) een veel betere beeldkwaliteit, hij is en blijft te duur voor mij:+
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    De Ace is niet erg goed, vooral niet voor jou eisen (niet erg snel, slechte grafische chip matig scherm, mn moeder heeft m ook.).
    Met die prijzen val het nog wel mee, de Optimus 2x is 291, de S Plus is 284 en de Arc S is 306

    Als je toch iets goedkopers wil kun je ook voor de Samsung Galaxy W (net zo snel als de S Plus alleen een iets minder goed scherm) gaan of de Sony Ericsson Xperia Neo gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina