Animated sigs

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik pleit ervoor om de animated sigs toe te staan. De reden dat animated sigs niet toegestaan zijn is dat het zou afleiden van de posts. Ik vind het dan raar dat bijvoorbeeld die (ontzettend afleidende en irritante) banners van op het moment Brothers in Arms: Hells Highway, wel toegestaan zijn. Die zijn ook nogal flashy en afleidend. Ook vind ik dat sommige members avatars (gehad) hebben, die minstens zo afleidend zijn als een sig, heel flashy met felle kleuren en dat soort dingen.

Hoe kan een balkje van 20 pixels hoog nou afleidender zijn dan die grote banners van Brothers in Arms (waar ook nog eens een PS3 versie op staat ipv een 360 wat je zou verwachten op een Xbox forum).

Bijvoorbeeld deze sig is zojuist weggehaald uit mijn sig:

Dat kan ik me dan nog enigszins voorstellen, omdat ie een beetje beweegt. Maar aan de andere kant vind ik dat zo'n sig pas weggehaald mag worden als die banners weggehaald worden. Die vallen veel meer op en leiden veel meer af.

Maar dat dit soort sigs niet toegestaan zijn vind ik écht gewoon heel raar. Er is helemaal niks flashy of afleidends aan:

Ik stem er dan ook voor dat animated sigs toegestaan worden. En als de admins dat niet zomaar over hun hart kunnen krijgen, dan pleit ik voor een stemming, waar minstens 4 á 500 keer gestemd moet zijn. Zoveel actieve members zijn er wel. En het gaat uiteindelijk om de members.

Brand maar los.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik quote Pegas even

Ik ben trouwens een voorstander van iets grotere sigs (40px Transperant en niet transperant)

Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon die signatures zo laten. Die animated reclame balk boven aan vind ik storend genoeg, moet er niet aan denken om op elke pagina 20 van die bewegende signatures tegen te komen.

4. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    wie neemt er dan ook zon spacende sig, maar zoiets als dusky heeft mag toch wel? ik stem voor dusky!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zie Fardo zijn post. Uitleg hierover is al meerdere keren gegeven. Het is daarom ook niet nodig om hierover weer een thread te openen.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina