1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Afro Samurai

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 27 jan 2007.

  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Er zit een Japans team achter de Anime. Het enige wat engels is dat ze een legende als voiceactor hebben geregeld en deze gericht is op Amerikaans publiek.

    Meestal houden ze Anime binnenshuis in Azië en moeten wij het met downloads doen

    Ik denk niet dat je nog mooie kwaliteit eps kunt vinden nu, maar als die dvd er eenmaal is stroomt het met dvdrips en dan weet je zelf wel hoe het verder allemaal moet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2007
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Er zijn best goede kwaliteit eps te vinden. (Lees: normale animekwaliteit)
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het wel handig dat het engels is - beter dan de hele tijd die ondertitels te moeten lezen. Het staat wel wat raar maarja, een Afro Samurai in oud Japan met granaatwerpers en weet ik wat nog meer is nauwelijks traditioneel te noemen 8) Ze hebben natuurlijk ook niet de minste voor de stemmen van AS en NN gekozen en dat pakt echt goed uit vind ik :9

    Ik hoop dat die dvd snel komt :9

    Mja, die zien er niet zo mmoi uit op mn tv dus dat is een beetje zonde. Die eerste ep is zo mooi, lijkt wel dvd ofzo maar helaas kan ik verder geen eps van die kwaliteit vinden.

    Kwam wel n paar (kleine) wallpapertjes tegen, de eerste staat op mn bureaublad en de tweede op mn mp3 speler _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Justice dan... met de stem van Ron Perlman :)
     
  5. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt voor die wallpapers Benson_O_
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh is dat die gast, klinkt zeker stoer ja. Ik zag dat John Di Maggio ook een stem doet, die deed de stem van Marcus Fenix in GoW :D

    Ah gevonden, nice :9
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  8. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt wat betreft VCL. Danke schön:D
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    w00t laatste aflevering van vanacht loopt nu binnen :D

    Hmmm... De ontknoping is wel vet alleen het gevecht tegen nr1 vond ik n klein beetje tegenvallen in vergelijking met de voorgaande gevechten. Voor de laatste aflevering was eigenlijk alles al verteld en worden alleen de laatste eindjes (en headbands) aan elkaar geknoopt, eigenlijk alleen dingen die je al zo'n beetje wist. Vond het wel echt een hele vette serie _O_
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, wel jammer dat ie maar zo kort duurde man! en dacht dat het gevecht idd wat epischer zou zijn, maar helaas. Wel leuk dat de afro van Afro samurai hem uiteindelijk gered heeft
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Damn son, niet spoilen
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waarneer komen eens nieuwe delen? Ik zie op verschillende sites dat het niet verder komt dan episode 5..
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol, inderdaad, na 5 episodes is het klaar! :eek:
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat vind ik ook best lelijk dan, ze zouden makkelijk nog meer maken, dat er steeds van gasten komen met die nummer 2 hoofdband of dat zijn nummer 1 hoofdband word gestolen en dat hij die moet terug vinden bv.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dát zou origineel zijn hé. :{
    Neen, 't is mooi geëindigd, houden zo. Een serie van 5 eps, dan weet je tenminste dat 't een goede serie is. Bleach bijvoorbeeld, of Naruto, die duren eindeloos en dan krijg je gewoon minder leuke (lees: klote) eps dus zo is't veel beter.
    En als je nog een serie zoekt, kijk Samurai Champloo, 26 eps. plezier gegarandeerd. :)
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ah ik snap het al :)
    Ik ga dan binnen kort maar samurai champloo kijken :)
     

Deel Deze Pagina