1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Ik zal het stuk maar niet quoten :p
    Persoonlijk vind ik de characters niet echt dope, bijvorbeeld Luffy. Ik heb hem in Jump Superstars op de DS (aanrader voor animeliefhebbers met een DS _O_), maar ik vind hem echt helemaal niks.

    Ik heb trouwens een nieuwe avatar, Kakashi ownage _O_
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bleach 61 _O_

    Met 1 vinger!!! :eek:
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben nu ep 1 t/m 25 van bleach aan het downen, hoop dat ik er geen spijt van krijg :+ Binnenkort begin ik denk ik toch ook maar aan one piece, ookal ziet het er een beetje wack uit. Alleen die Tony Tony Chopper lijkt me wel een machtig figuur. En een rendiermens? :confused:
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Tijd om vooruit te lezen! :D (tv serie is ongeveer bij chapter 175)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan je wel aanraden bij Bleach minstens even de eerste 10 epi's te kijken, ik vond het pas echt gaaf worden vanaf epi 7. (na epi 20 wordt het helemaal geweldig dus je kan ze het beste gewoon even alle 61 kijken. :+).

    Morgen trouwens nieuwe Bleach epi en mag ik weer downloaden. \o/ stomme dl limiet van 15000 mb :mad:
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg Orcrist je zit toch niet bij Zeelandnet he? .If so ik heb medelijden met je .Ben dit jaar eindelijk geswitched naar xs4all je wordt helemaal kotsziek van Zeelandnet en hun zooi.
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf bleach gekeken tot
    Dat ene stukje waar ze net voorbij de eerste gate zijn waar ze die big ass monster hadden verslagen (naja verslagen...:+ )
    en om eerlijk te zeggen... vond ik er niks meer aan:confused: ik weet niet warom, maar de serie trok me niet echt aan:{
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL het plot is daar nog miniem in vergelijking tot wat het nu is. Ik raad je aan verer te kijken maar wie ben ik (als bleach addict) ;)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup zeelandnet. :+ Ben ze echt ook helemaal beu.

    @ the predator - Hm, aan de andere kant als je het dan nog niks vind denk ik ook niet dat je het nog wat gaat vinden. Al heeft the only ego wel gelijk, het plot is dan nog erg miniem op dat moment. :)
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet overstappen Orcrist? Of ben je je 3 maanden opzeg termijn (voor het aflopen van je contract dus) al weer voorbij.... Als ik hier in oostburg al xs4all kan krijgen moet dat in vlissingen toch ook zeker wel mogelijk zijn ?.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou het nog is moeten uitzoeken, zal vast en zeker wel kunnen maar ik ben een beetje te lui op het moment. ;) Maar zat sowieso al er over na te denken naar xs4all te gaan.
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik binnenkort wel weer een paar afleveringen binnehalen, misschien dat het mijn interesse dan wel trekt:)
     
  14. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dan maar 's nachts downloaden dan hè ;)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet je ook niet veel mee op kan ik uit ervaring melden. De max snelheid is maar 200kb`s down (en daar betaal je een achterlijk bedrag voor) en dan nog een data limiet die iedere beetje internet gebruiker zo overschrijd (ik dee dat dus ook regelmatig). Neeh van Zeelandnet kan je niet vrolijk worden. Tis imo de slechtste provider in nederland. In wat ze aanbieden in service en in prijzen.

    @ Orcrist. Doen ik kan niet meer zonder xs4all :+. Snelle up nog snellere down. Geen datalimiet. Goedkoper. Betere service.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo'n dude uit mijn klas had een keer iets prachtigs getekent uit een anime film. Weet zelf niet welke het was. (Mijn vernuft gaat immers niet verder dan DBZ). Ik zal hem wel vragen of hij hem wil sturen, kan ik hem hier posten.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een tijdje dat ik bleach niet leuk vond, was denk ik vanaf afl 50 (gokje) maar omdat ik me zowat 12 uur per dag verveel had ik het tog maar gedownload :p
    En zeker nu is het Uber spannend!! ik ga zo slapen, dan is het zo morge :D

    *hoopt dat er niet weer zon stukje uit een heel compleet ander stuk verhaal komt*
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hij is der weer. ZOwel Dattebayo als Bleach-Society hebben hem gereleased deze keer.
     
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Njah zeelandnet, zelfs in Hulst hier hebben we ADSL :+
    Had eens een vergelijkingsonderzoek gemaakt met providers hier in de omgeving, zeelandnet was in feite met snelheid/datalimiet meer dan 7 x zo duur. Maar zeg je internet op tijd op Orcrist, anders zit je weer vast aan een jaarcontract(ik was eerst 2 dagen te laat..)
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @NGW: Kan het in Oostburg al krijgen. Jij woont relatief dichtbij Terneuzen zou me echt verbazen als je der niet aan kan komen daar :+. Ik ben een tijd lang op het duurste abbo gezet (dat doen ze dus automatisch als je de data limiet overschrijd). En zelfs dat is in het huidige inet tijdperk echt zwaar ondermaats.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina