1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Na deze epp ben ik officieel bleach verslaafd ondanks de onvermijdelijke fillers die gaan komen. Maar deze epp was weer ronduit vet. Geen spoilers ga allemaal maar kijken eerst :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    wie gaat er dan ook in zeeland wonen? 8) 8) :+

    enne, waarom is de nieuwe naruto nog niet uit?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleach heeft natuurlijk voorang.





















    :+
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is natuurlijk voor al die mensen in Zeeland die het moeten downloaden met dat slome en dure internet van ze :p :+
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    IKk heb geen sloom en duur internet hoor :+
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende week komt er geen bleach :mad:
    komt aan het einde van de afl. na het liedje, kijk maar eens
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nu de eerste 3 eps van Bleach gezien, en ik vind het wel cool. Ik ga zeker meer eps bekijken.
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net Bleach epi 62 gezien en omg! Echt super geweldig weer. Kan niet wachten op volgende epi, helaas is het 2 weken wachten nu. :mad:
    Vind het wel relaxed dat er nu ook even een "pauze" is, kan iedereen zijn verhaal doen en trainen etc. Hoop echter niet dat Byakuya dood gaat.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vermoede zo even gokken: De ryoka`s worden ingelijfd in de verschillende squads om samen met de echte shinigami Aizen, Toizen en Gin (en alle komende vijanden :+)te bevechten. Dit gaat natuurlijk gepaard met alle verschillende trainingen en verbeteringen. Denk ook dat "the shopkeeper" hier in betrokken gaat worden, want hij is toch de gene die die techniek heeft bedacht.
    Hier wat gedachte spinsels over wat komen gaat :+
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk inderdaad dat Urahara ook nog wel even in Soul Society ten tonele zal moeten verschijnen om meer duidelijkheid te verschaffen over wat Aizen nou precies aan het bewerkstelligen is. Ik hoop echter niet dat ze het te lang gaan rekken en Ichigo weer helemaal naar de "Aarde" terug keert. Maar idd de ryoka zullen wel worden ingelijft in Soul Society, en ik denk dat Ichigo zijn hollow kant onder controle moet leren krijgen aangezien hij zo echt al weer 2 keer zo sterk is. :)
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht juist dat dit lang duurt, *ziet de fillers van de historie van Soul society en de verschillende squads al voorzich. Wat moet Ichigo momenteel op aarde ?. Aizen wil de macht in Soul society. Aarde heeft daar niet 1 2 3 echt heel veel belang ing (kan me vergissen natuurlijk). Zoiezo zal Ichigo het moeten hebben van de training met Shimigami`s van eigen sterkte (of Urahara). Maar ook byakuya zal denk ik aan die hollow kracht willen/moeten komen. En die 2 kunnen na dit alles mooi samen trainen. Byakuya is na de laatste epp wel in "waarde" gestegen bij mij, z`n motieven
    zijn nu duidelijk en dat maakt hem oppeens ook een stuk minder de badguy. En het geeft ook ruimte voor een nog grootser plot natuurlijk
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gaan jullie maar gezellig Bleach kijken :p :+

    Ik ben momenteel Full Metal ALchemist The Movie aan het kijken op mn tvtje :)_O_
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe toevallig... ik wouw hem net ook gaan kijken 8)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    heb je ook die niet-cam versie met subs? *)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ichigo zal wel weer is een keer naar Aarde moeten terugkeren, hij kan kon niet voor al te lange tijd zijn leven laten leiden I guess, en ook de overige ryoka hebben nog een leven. :)
    Maar zolang ze maar de pauze kwalitatief vullen vind ik het niet erg, als ze maar niet al te veel afdwalen. Voorheen ging dat ook al prima (denk maar terug aan het moment dat Rukia wegloopt bij Ichigo en vervolgens door Renji en Byakuya wordt mee terug genomen naar SC, dat is ook een "pauze" in het verhaal die prima werd gedaan imo). En idd ik vind het relaxed dat Byakuya deze redenatie achter zijn daden had, en ook nog even Ichigo bedankt. Zou erg cool zijn als Yoruichi, Byakuya, Renji en Ichigo een killer team worden. :cool: Yoruichi mag van mij ook nog een brute rol krijgen, ik vind haar ook echt heel cool. Denk alleen dat dat er niet in zit, lijkt alsof ze aan het eind van haar krachten zit en niet veel sterker kan worden (ook al heeft ze nog niet al haar krachten laten zien maar ze zou geen match zijn voor bijvoorbeeld Aizen).

    Aaargh, waarom moeten we nou we lang wachten op een volgende epi. 8)

    En FMA movie is al uit dan? Die moet je kijken na het zien van de serie toch? Ik ben nu namelijk bij epi 31. :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    jup, hij is al te krijgen (en niet de cam versie). De resolutie van deze versie is jammer genoeg niet heel hoog, maar op mn tv is ie wel goede kwaliteit. Op pc ook wel, maar niet zo goed als de episodes die jij nu aan het kijken bent.

    En je moet hem na de serie kijken, want het gaat daar zo ongeveer verder
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah "echte" levens zeggen niet zoveel in anime imo. Het grote belang staat voorop en dat is in dit geval Soul society. De rol van Yoruichi heb ik niet zo `1 2 3 een plaats voor, meschien als soort "supevisor" ?. Wat ik me trouwens afvraag: Iedereen op aarde die afweet van Soul society heeft ook een leiding gevende functie daar gehad (Yoruichi als capt van die intel dienst en Urharha als eerste hoofd van die onderzoeks groep) Wat is dan de rol van die "hulp" van Urharha ?(die met die bril). Die moet dan ook een rol gespeeld hebben. Dat kan bijna niet anders. En what about die "kinderen" wat zijn dat ? ook expirimenten van Urharha? . Pff zoveel mogelijkheden niet normaal
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb net FullMetal Alchemist: Conqueror Of Shambala gezien en imo is het echt een geweldige film. Misschien haalt het net niet het niveau van de serie, maar hij is erg goed.

    Voor de rest zal ik niks zeggen aangezien jullie er zelf maar van moeten genieten.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik kan straks meepraten over FMA de movie _o_

    edit : wat een einde .
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ The only ego en Orcrist;

    Ik heb nog een leuke verassing voor jullie dan :cool:

    Niet alleen Ichigo en co. gaan terug, ook Rukia, Hitsugaya, Matsumoto, Renji, Ikkuku (die overigens nog heel erg gaat pwnen) en die andere doed die bij ikkaku hoort (rooie en gele wenkbrouw ofzo) komen later nog langs. En dan wordt het ook weer erg cool.

    Matsumoto en Inoue beginnen samen de grote borsten club :D

    Bovenstaande spoiler is niet waar :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina