1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Woon helaas in Groningen :+
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Is er nog iemand naar Abunai geweest?

    Valt me op dat er de laatste tijd geen leuke nieuwe series zijn uitgekomen. Die paar die een beetje leuk zijn bereiken niet echt de top van geweldig :mad:

    Ben maar wat oudere series aan het downen zoals Kiba en World strongest disciple kenichi.
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ff Genshiken + OVA's gerewatched om er weer in te komen en daarna de eerste ep van het 2e seizoen gekeken.
    Verder wat random eps van series die ik volg en paar series die net zijn afgelopen afgekeken, alsmede Inukami: the Movie, hoewel het meer een OVA is met 25 min speeltijd ;).
    Nu maar eens beginnen aan het herfstseizoen. ;)
    Clannad, Genshiken II, Minami-ke. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mij niet, ik heb Gundam Wing wel helemaal gekeken, maar het heeft me niet zo kunnen boeien als SEED, ieder zijn smaak natuurlijk. Dat neemt niet weg dat het een hele goede serie is!
    Maar na in een half jaar 2x 2 seizoenen te hebben gekeken, moet ik het zeggen dat ik het nu wel een beetje gehad heb met SEED. :cool:
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inmiddels bijna klaar met Hunter x Hunter, en oh my god.. wat een gave serie is dat. Heb zelfs nog geen tijd gehad om DtB en Heroic Age af te kijken. Sowieso de "sfeer" van die wat oudere anime heeft toch ook wel wat. Maar echt een geweldige ervaring tot nu toe, baal ervan dat ik al bijna klaar ben ermee.

    Onegai Teacher inmiddels wel afgekeken, beetje verliefd op Mizuho-sensei nu. :+ Maar goede serie mocht je van het genre houden. Onegai Twins schijnt minder te zijn dus heb geen zin om daar aan te beginnen, maar iemand nog suggesties voor een goede serie in dit genre?

    Oudere? Kenichi is pas vorige week geeindigd. :+ Maar wel een erg leuke serie.

    Zelf hopelijk volgende week aan Berserk beginnen, ook erg veel zin in.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eindelijk nog iemand die Hunter X Hunter heeft gezien! :D

    Die serie is echt zo mega. Helemaal als je bij de laatste eps gaat bedenken hoe het er in de eerste eps aan toeging.....

    edit: Berserk is trouwens mijn nr 1 serie aller tijden. Ook een oudere anime, met een ongeevenaarde sfeer. Echter weet wel dat er niet van de volledige manga anime's zijn...of hij is niet volledig gesubt weet het niet meer zeker....
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha inderdaad. Nu net klaar, echt een geweldige serie. Erg jammer dat het al klaar is, ik ga Hisoka missen. Die stem, zijn character, zijn skills, te tof gewoon. :cool:
    Maar goed, de OVA's zien er ook redelijk aantrekkelijk uit dus die ook maar is even bekijken binnenkort.

    Ben benieuwd naar Berserk, heb in ieder geval hoge verwachtingen ja.

    /edit
    Ook inmiddels DtB afgekeken, goed einde. De serie zelf was redelijk, maar niet uitzonderlijk in mijn ogen. En een anime met zo'n budget op hoge resolutie kijken heeft ook een zekere charme. :cool:
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heroic Age vandaag afgekeken; super super super! :cool: Zo'n enorm mooie serie, helemaal de laatste paar afleveringen waren echt prachtig. Heeft mijn top 5 behaald. Mooie ending ook, en ending ost is ook erg mooi :cool::
    [yt]ctN2bFZWE0g[/yt]

    Maar echt een pareltje, prachtige beelden.
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    1000man slayer met zijn massive zwaardje ;)

    Ben op moment wat oudere series aan het kijken zoals Kiba. Is wel redelijk, maar zie in de eerste 20eps nog niet echt waarom die zo gehyped is.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D kijk nu de nieuwe gundam 00 serie _O_ tot nu toe vette serie kijk ut in HD _O_.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    En inmiddels ook klaar met Berserk. Weer een super serie. Al vond ik het fantasy gedeelte iets minder, het was nog steeds erg gaaf.
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand al Shigurui gezien?
    Heb net op anidb gezien dat de serie nu is afgelopen, en vond de eerste ep wel tof, moet alleen nog een subber zien te vinden :'-(
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Kiba is toch niet gehyped, is gewoon een nogal standaard shounen serie, niet echt slecht, maar gewoon matig/redelijk. Heb de serie zelf gedropt na 30 eps oid toen ik geen zin had ermee verder te gaan.

    Schijnt wel een aardige serie te zijn, alleen totaal niet m'n ding(veel gedetailleerde gore, extreem geweld, seksuele dingen, Edo-periode, samurai enzo). Production values zijn wel goed though, alleen zal ik het niet kijken.
    Goede subs ervan zijn nou eenmaal pas t/m ep 3 volgens anidb, dus om de hele serie te kijken moet je nog wel een tijdje geduld hebben.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Minami-ke _O_! Geweldige serie, voor de Lucky Star fans onder ons. :+
    Zo enorm droog ook weer.
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg goede serie ja, maar niet echt Lucky Star-achtig imho. Het is heel erg als Ichigo Mashimaro, alleen dan ietsje minder leuk en ietwat mindere characters, maar het blijft een erg goede serie. En arme Fujioka... ;) XD
    Mja, met Moyashimon en Clannad de beste serie dit seizoen vind ik. Moyashimon OP kicks massive ass, doet een beetje denken aan Little Big Planet. :D
    Moet nog wel Ghost hound en een paar andere series zien though.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ichigo Mashimaro nooit gezien, maar zal het wel is opzoeken dan. :cool: Maar die geweldige van de hak op de tak gesprekken deed me toch echt wel aan Lucky Star denken. En die hele onderbroeken competitie op tv op de achtergrond. :+ Zonde voor Fujioka ja, maar vind het helemaal spijtig voor "Plain Yoghurt". :D

    Gister ook nog de eerste episode van Moyashimon gekeken, bizar! 8) Zowel de OP als ED kicks ass trouwens, kapot gelachen om de opmerking van shinsen-subs erbij.
    Van de week ook nog Clannad opzoeken, en hoop vandaag te beginnen met Gunslinger Girl.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker bezig Orcrist! :eek:

    Hoeveel eps kijk je wel niet per dag?

    Heroic Age de laatste ep paar dagen terug gezien was echt genieten. Erg mooie serie

    Darker than Black aan het volgen en ep 10 gisteren gezien. Serie doet me wat denken aan Black Lagoon (komt door het team denk ik), maar kent minder 'sprankelende' personages waardoor het iets minder boeit. Serie zit goed in elkaar, maar ik mis eigenlijk nog elk doel....

    Manabi Straight zit er bijna op, heb nu de eerste 9 gezien (van de 12), moet wel zeggen dat de meeste charme in de eerste eps zat.

    Sola staat voor mij alleen op het programma na Manabi en ik weet nog niet welke ik met mijn vriendin ga kijken na DtB :)
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen verkeerd maandje nee. :cool:
    Maar kijk tussen de 5 tot 10 eps per dag, valt op zich wel mee. Kijk nooit tv, dat dan weer wel. :+

    Manabi Straight klinkt ook interessant, ook maar is even op gaan zoeken.

    En bij DtB had het zelfde gevoel, miste ook heel lang een doel. Wat later komt dat wel goed, maar het had iets eerder van mij gemogen.
     
  19. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoort Avatar ook tot Anime, of is dat gewoon tot animatie?

    Ja, ik weet dat het een kinderserie is, maar ik vind het echt geweldig om te volgen. :9
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb een paar episodes op Nickelodeon gezien en het is inderdaad wel ee goede serie, zelfs in het Nederlands :).
     

Deel Deze Pagina