1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het aanbod in NL is bedroevend. ik heb het 1 maand gehad omdat ik even niet doorhad dat ik het USA aanbod door had zitten bladeren. Als wij hetzelfde aanbod hadden gehad dan had ik er geen seconde over nagedacht.

    Goede gratis optie is kissanime, daar kan je ook anime streamen op 720 en soms 1080p. wel ff addblock uitzetten.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.shanaproject.com/ is ook ideaal, registeren en gewoon de series volgen die je wil kijken en dan update ie jouw torrent vanzelf.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    De Wii U heeft sinds deze week in Europa ook de Crunchyroll app. Toch maar eens proberen. Ik hoop wel dat het dan niet enkel om het Nederlandse aanbod gaat. :mad:

    Eerste episode van Ansatsu Kyoshitsu/Assassination Classroom is uit! Lijkt me behoorlijk tof!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam er ineens achter dat ik alle content had op mijn Surface en toen realiseerde ik me dat ik op mijn Surface het DNS nummer van Unblock US gebruik voor Netflix. Wat pas echt weird is...op de Surface krijg ik een bericht over licentie wanneer ik de eerste Naruto serie wil kijken, maar op de Xbox One met datzelfde DNS nummer, kan ik alles van Naruto serie 1 kijken. Maar ik zit nu in mijn trial van Crunchy, daarna eens effe zien of het 't waard is. Maar ik heb alle USA content nu.

    Ik zal de sites bookmarken. Altijd goed om te hebben.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Eerste episode van Assassination Classroom gekeken. WTF? Heb echt geen idee waar dit heen gaat. 8)

    Ook echte en serie voor @Juunanagou, de teacher heeft tentacles :Kappa
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wut wut, ff kieke dan :D
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Laat me reactie weten. Iedereen op MAL is ook laaiend enthousiast over de eerste episode. Hij is gewoon te absurd. 8)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gigantische backlog, moet maar eens een dagje anime gaan kijken heb ik wel weer door.

    Ik laat het komende week wel ff weten, Parasyte is ook een toffe anime overigens.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Te gekke serie Modder! Mooie opvolger voor Kill La Kill :cool:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Beetje Danganronpa vibe krijg ik ervan? Ga eens kijken haha.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gisteren eerste ep van Death Parade gezien een nieuwe serie vond hem wel leuk.
    En 1ste ep van Tokyo Ghoul seizoen 2 was ook weer genieten.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Al gekeken? :cool:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ja, echt net klaar mee. Geweldig weird hahaha.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar eens opzoeken dan
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje toffe serie? Heb seizoen 1 nog steeds liggen maar weet niet of ie tof genoeg is om te gaan kijken.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Episode 2 van Assassination Classroom gekeken. Weer leuk, wat meer diepte een een aantal van de personages.
    Ben benieuwd naar de nieuwe character. :cool:
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze week Death Parade gekeken en vond het een hele interessante serie, ik had geen idee wat ik moest verwachten na het zien van de intro maar dit kan nog weleens een interessante serie gaan worden.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Van de week Elfen Lied afgekeken. Mooie anime met een erg tof verhaal, wat helaas deels naar beneden wordt gehaald door cheesy shit. Maar ja, ik las dat dit nog veel erger was in de Manga. Ik bedoel het ecchi gebeuren en het ronduit irritante ''Nyu Nyu'' van Lucy in haar...Pokemon mode, zeg maar. Afgezien daarvan is deze anime soms wel heerlijk dark en eigenlijk qua hoeveelheid episodes precies goed. Op naar Higurashi en dit keer verder kijken en daarna Deadman Wonderland.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Higurashi is weird. Erg tof, maar het dingetje er achter was ik op een gegeven moment wel zat.

    Deadman Wonderland is erg vermakelijk. Volgens mij is er nooit budget gekomen voor seizoen 2.

    Ik ben bij met Kokuro no Basket. Wist helemaal niet dat de serie nog liep :+
    Standaard shounen-sport anime, maar wel erg tof gedaan.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik hoopte heel erg dat dit gewoon één verhaal zou zijn, maar nee hoor. Het begint steeds weer opnieuw na een paar episodes en dan verlopen dingen anders. Toch ben ik erg benieuwd naar de antwoorden van alles, verwacht echt dat die nog komen.
     

Deel Deze Pagina