1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Na de afgelopen jaren twee keer te zijn begonnen aan Full Metal Alchemist ben ik nu maar begonnen aan FMA Brotherhood. Ik heb geen flauw idee waarom ik FMA niet leuk vond, want na 22 eps staat Brotherhood bij mij erg hoog op de lijst van favoriete anime's. Dus bij deze @Modder-Eter : het is wel een goede anime ;)

    edit:

    Verder aan het kijken:

    Knighth of Sidonia: mooie anime met een toffe setting. Karakters zijn wel wat minder spannend
    Naruto: gewoon omdat ik dat gewend ben
    Kuroko No Basket: toffe shounen anime over basketbal. Seizoen 3 loopt nu
    One Piece: Ergens bij aflevering 200 oid. Erg leuk, maar even op pauze gezet
    Assassination Classroom: weirde, maar erg grappige anime.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    En dat terwijl FMA Brotherhood de eerste x aantal episodes grotendeels hetzelfde is als FMA. :+

    Assassination Classroom moet ik binnenkort weer verder mee. Loopt er daadwerkelijk een beetje een verhaal?
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Oh is S3 al begonnen? Sweet. :)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet het, wijsheid komt met de jaren ofzo ;) AC heeft zeker een verhaal, al zit dat sterk verweven door alle gestoordheid die elke ep weer terugkomt. Na een paar eps krijg je al snel een gevoel wat het onderliggende plot is

    Leraar maakt het als doel om ook de verschoppelingen van de maatschappij goed te laten presteren, dit doet hij door een gezamenlijk doel te creeren. Daarnaast besteedt hij aandacht aan de kwaliteiten van een persoon. Gevolg een groep personen die als groep goed presteert maar ook als individu uitblinken in de dingen waar ze goed in zijn.

    Beetje standaard allemaal, maar wel leuk.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laatste ep (12) van Knights of Sidonia gekeken. Sowieso vreemd dat het een Suske en Wiske titel heeft :+

    Verder een toffe anime die vooral wordt gedragen door het verhaal. In de karakters en de uitwerking van het plot had echt veel meer gezeten imo. In het voorjaar komt seizoen 2.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben met Dead Parade, Assassination Classroom, Tokyo Ghoul Root A, Parasyte The Maxim bezig.
    Vind het allemaal leuke series gisteren ook Corpse Party Tortured Souls gekeken.
    Was een mini serie van 4 afleveringen van 30 min per stuk.
    Erg veel gore maar daar was ik weer is aan toe.:+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    [​IMG]
     
    Kevf en Servantes vinden dit leuk.
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zitten weer leue dingen tussen. Sowieso een nieuwe serie van Bones (Kekkai Sensen) en Seven (met die lange titel :+)

    Wel raar dat ik alleen een film van Knights of Sidonia zie. Dacht toch echt dat seizoen 2 echt zou beginnen. De film is geloof ik ep 13 en 14.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Voor mij betekent deze chart dat ik de vorige op moet gaan zoeken, haat lopende series volgen en wil alles meteen binge kijken. :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Seizoen 2 staat er gewoon tussen, hoor. (April) ;)

    Eindelijk weer een nieuwe Lupin III serie! Day one _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blijkbaar over het hoofd gezien. Had wel verwacht dat je los zou gaan bij het zien van Lupin :D

    Iemand Psychopass seizoen 2 al gezien? 1 vond ik super, maar 2 krijgt toch wel erg matige reviews....
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu bijna klaar met Higurashi No Naku Koro Ni Kai en heb al veel antwoorden gekregen over alles. Moet zeggen dat ik dit toch wel echt een hele nice anime vind hoor. Het sfeertje wat echt lekker duister kan zijn, de verhaallijnen, het mysterie en de vele vragen waar je vooral in seizoen 1 mee zit. Meer van dit soort anime graag. Maar ik heb nog zoooooveel te kijken wat ik ook gewoon nog op mijn HDD heb, dat eerst.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn hier One Piece kijkers die enig idee hebben hoe lang de huidige arc nog gaat duren? Ik heb laatst besloten OP per arc te gaan kijken (dus ik begin weer als de arc is afgelopen), en net nu lijkt de huidige arc de langste in de serie te gaan worden :+
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Blijft One Piece uberhaupt boeiend na die honderden episodes? Ik ben ooit begonnen, en vond het behoorlijk tof, maar was toen gestopt omdat Naruto etc. ook liepen en het daarom gewoon teveel was.

    Edit: OMG
    [​IMG]

    FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja. One piece is geweldig. :) Huidige arc zit tegen het einde aan trouwens. Roep wel als het klaar is!
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben eergisteren begonnen met Gantz op aanraden van vrienden en damn...nice hoor. Nog 8 episodes te gaan, ik bleef maar kijken. Heerlijk dark, en dat mag ik graag zien.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de laatste paar dagen naar Beelzebub aan het kijken. Absoluut geen anime om te serieus te nemen, helemaal niet dark of hard ook...maar gewoon.....fucking hilarisch. Ik lig echt constant in een deuk om dit, prachtig. Hoe komen ze erop?

    http://myanimelist.net/anime/9513/Beelzebub
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203


    FEEEEEELS :D
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455


    Er is blijkbaar al twee weken een trailer? HOLY SHIT FAPFAPFAPFAPFAP
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Naruto éindelijk weer verder gegaan met de main!
    Ik kijk nu ook Tokyo Ghoul. Keek niks buiten Naruto maar wilde eens wat anders proberen. Pretty awesome!
     

Deel Deze Pagina