1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    de film gaat gewoon verder op het verhaal, hoor.
    ff in ene spoiler(einde van de serie wordt ff uitgelicht):
    het gaat verder in de tijd dat edward in de andere wereld achter de poort zit. Hij probeert weer terug te komen bij alphonse en er gebeuren nog een aantal dingen

    ik kan het weten, want ik heb een stuk van de Cam versie gezien, maar die is te lelijk en dus weggegooid :p
     
  2. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok..ik ben wel benieuwd..alhoewel ik liever 51 nieuwe eps ervan zie, dan een film :D
     
  3. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd naar die film van FMA, toen ik die einde zag dacht ik van... Er komen nog meer eps omdat ze weer bij elkaar willen komen... dus niet.
    Ben zeer blij om te hooren dat er een film aan komt_O_
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand trouwens die een deeltje van deze thread wilt aanmaken met een leuke begin post?

    Net trouwens eerste 2 afleveringen van Elfen Lied gezien. Het is .. apart. :) Zit nog weinig karakter ontwikkeling in, maarja wat wil je na 2 afleveringen. Ga zeker nog een paar afleveringen er van kijken. Btw iemand die weet hoeveel afleveringen ervan zjn?
     
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben momenteel samurai shamploo aan het kijken op mijn psp. Die serie is imo echt supermooi getekend. Wat een mooie effecten, echt prachtig neergezet..

    Dit heeft best een beetje een killbill sfeertje..met wat humor alla bebop....
     
  6. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    elfen lied bestaat uit 13 afleveringen
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah ok, bedankt.


    Trouwens net Bleach epi 58 gezien en echt geweldig was die. _O_ (Ichigo laat zijn Ban Kai zien :cool:.) Echt heerlijk gedaan, ook uiterlijk van hem. Vond sowieso al het uiterlijk van Zangetsu super gaaf met dat gewaad van hem, en nu Ichigo in zijn Ban Kai daarmee, echt geweldig gedaan!
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb een tijdje geen Anime meer gekeken toen ik FMA af had gekeken. Nu denk ik maar eens beginnen met Hell Girl en verder gaan met Blood+. Kijken wat dat word, ik geloof er overigens niets van dat die ook maar in de buurt van de kwali van FMA komen. Wat een pracht serie is dat.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG net ep 60 gezien.Zit seriues met tranen in m`n ogen en koude rilling .Hoe fokking vet is dit echt ongeloofelijk .Allemaal kijken dit is story wise voor mij tot nu toe de beste ep.Echt briljant.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doed! :|

    Ik kan morgenavond pas beginnen met de download :mad:

    *teh nieuwsgierig is.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Omg, heb nu een heel slecht gevoel. :eek: Ik ga meteen even 59 en 60 dlen..

    /edit Btw iemand die meer dit probleem heeft. Sommige eps worden bij mij DivX speler maar voor 5/6 seconden afgespeelt en dan stopt hij er meer, en je kan ook niet verder zoeken/afspelen etc. Dus dan ben ik gedwongen een ander proggie te gebruiken wat lang niet zo relaxed werkt..
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk met media player classic geen problemen mee.Maar seriues wat een wending. Dit wordt echt huge..Dat dit wachten weer een week moet duren :'-(
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    zelde geldt voor mij :)

    net Blood + episodes 3-8 gedownload (nog steeds bezig, eigenlijk) en die ga ik snel weer kijken :)

    Verder moet ik weer fftjes op zoek naar de andere Lupin III films. Heeft iemand de serie gezien of de films? I heb momenteel alleen Castle of Cagliostro en The Hemingway Papers gezien en vooral de eerste is een grote aanrader _O_
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Omg, denk ik net lekker epi 60 van Bleach te gaan kijken blijkt het de homeboy versie van epi 59 te zijn. Een hippe beat onder de openingstune gezet, de ondertiteling met continu gebruik van "da" "dis" etc, een hoop gebitch erin en weet ik veel wat. Lekker balen.. :mad:
    Morgen maar weer opnieuw proberen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    hahaha, das jammer :p
    iemand nog Naruto gekeken de laatste tijd? Ik kijk het namelijk niet meer door alle filler episodes
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup dat is echt van een koude kermis thuis komen. :+ Heb nu weer een goede versie te pakken moet alleen weer wachten op de download. Moet ook maar is een nieuwe HD op de kop gaan tikken want zit bijna aan me 80 GB, had nooit moeten geloven dat dat wel genoeg had moeten zijn maja.. ^^

    Trouwens waar gaat dat Blood + over, wat voor serie is het?
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL das een fake release you have been trolled staat hun group naam voor ;) is ze goed gelukt :+.Je moet de [DB] release hebben (dattebayo)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ludo, had jij niet op LO een leuke startpost in elkaar geknutseld? Misschien dat je hier ook een nieuw threadje kunt starten? O-)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat heb ik dus nu ook geleerd inmiddels. Was ze inderdaad goed gelukt. :+ Vage was dat het wel de file was die de meeste users hadden. 8)

    Maar idd, anyone die een leuke begin post in elkaar kan knutselen, meld u. Anders bak ik of Goiz er een saaie begin post van bij deeltje 2. :+
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik steel de post van Ludo wel op LO }:]

    Hier! :cool:

    -Dicht.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina