1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo is het duidelijker want zoals je het ervoor zei had je het precies over echte nieuwe nog komende episodes. Dus je wou geen manga spoilers maar wel spoilers van komende episodes. Begrijp je waarom ik dacht dat je jezelfd tegen sprak :+.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar denk je dat de spoiler tag voor is? En als je m'n post goed las zag je dat de 2de over de manga ging. Open hem dan niet... Anyway: Ik vind het nu maar een beetje saai, de anime, waarschijnlijk wordt komende ep wel vet, maar hiervoor gebeurde er vrij weinig, ze moeten niet iedereen volgen, focus gewoon op 1 gevecht en maak dat eerst af ofzo.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vind het ruk dat je maar om de week een vertaalde ep hebt om te bekijken :confused:
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga je niet veel aan kunnen doen aangezien het ook maar 1x per week Naruto is in Japan ;).
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Manga spoilers gewoon niet in deze thread posten aub. Er is een aparte Naruto Manga thread ergens als ik me niet vergist.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, dit begint erop te lijken. Nieuwe episode was echt super, geweldig gewoon! :cool: Beste shippuudden episode tot nu toe in mijn ogen. Animaties van de gevechten zijn weer op het normale niveau, de muziek is weer super en de sfeer komt weer terug.

    Sasori ziet er nu super gaaf uit, en Third Kazekage doll :eek:!! Enorme gave aanvallen ook, echt super. Ook erg gaaf dat de gevechten wat meer diepgang krijgen, zowel qua verhaal als techniek. Sakura die als doll gebruikt word oa, erg gaaf.

    Hopen dat ze dit niveau aanhouden en de lat nog hoger gaan leggen.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In de manga vond ik deze arc niet zo vet als de arc(s) die volgen, dus als ze het goed aanpakken word het zeker nog vetter (imo) :D.
     
  8. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    I hate waiting and letting people wait}:]
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
  11. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Damn laatste ep was vet!! Ik miste de originaliteit in de gevechten echt, maar het zat er nu weer goed in :D
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: dat zijn zeker lekkere streams, denk dat ik die maar is voor bleach ga gebruiken aangezien ik t nooit zoek om die te downloaden!
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volg nu ook weer naruto en de kwaliteit komt d'r weer vind de gevechte zeker chill :D, de manga is trouwens ook zwaar chill.

    Ja je vergist je, je mocht hier gewoon manga poste zolang je spoilers deed en d'r boven manga spoiler ;). (de manga draadjes zijn vaak veel minder actief doordat d'r maar 2 of 3 mensen de manga lezen, zie bleach manga topic)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah wacht, er is een bleach manga thread. Goed houden we het hier voorlopig bij, maar laat het duidelijk zien en verraad niks van de manga in enige andere posts/spoilers.

    Epi 22-23 uit! :eek:

    /edit Net gekeken, en weer super! :cool: Enorm genoten van deze epi's.

    De muziek was weer super, tevens de actie. Die poppen van zijn ouders en met die geschiedenis, geweldig! En Sakura ook weer in actie, zou leuk zijn als ze voor de verandering is wat geweldige moves uit de kast trok en Sasori verslaat.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind de tekenstyle nog steeds wat donker ma'ja deze ep was echt chill. Zonde van ut einde ma'ja echt zo van -_- fuck nu al?
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deze episode was wederom weeral goed :). Ook zitten de openingscredits en de eindcredits blijbkaar vol met beelden van de derde Naruto film (tenminste ik hoop dat het de film is).
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    De serie begint weer aardig te lopen. Sakura die op gelijk niveau vecht :eek:
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ut is van die nieuwe film: ''naruto's dead'' ... :confused: :eek:
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg gave episode weer, genot om Sakura op zo'n niveau te zien vechten. Zo gaaf dat ik de scene's met naruto/kakashi, lee vs lee, gai vs gai, tenten vs tenten, neji vs neji maar gewoon voor lief neem. :+
     

Deel Deze Pagina