[Animo check] Halo 3 Beta embleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door falcon NL, 17 mei 2007.

1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Waarom een Halo3 Beta embleem ?
    Aangezien iedereen gek is van de Halo 3 Beta, hebben Mtthz en ik bedacht om te kijken of we een aandenken kon laten maken voor deze gebeurtenis.

Wat is het exact:
    Het gaat hier om het officiële Halo3 Beta logo dat vervaardigt zal worden op een embleem:

Achter op het embleem zit een plak laag die ervoor zorgt dat je het embleem ergens op textiel kan strijken. Het is ook mogelijk om het embleem vast te zetten met naad en draad.

Het Embleem zal
    H: 8,2 cm
    B: 8,0 Cm zijn.

De indicatie prijs per stuk is : € 3,25. incl. BTW

Animo Check?

Inderdaad een Animo check, dit houd in dat we kijken of er genoeg mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het embleem voordat we een bestelling plaatsen. Het eerste aantal dat we willen halen is 50 stuks. Hoe meer mensen er natuurlijk mee doen, hoe goedkoper het wordt en visa versa.

Ik wil meedoen wat nu?
    Zet in deze threat je naam en het aantal stuk dik gedrukt neer en ze zullen toegevoegd worden aan de lijst.

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    *Gereserveerd

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet! ik doe mee:) gewoon voor 1 embleem..

4. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik vind m ook wel vet! maar doen jullie de kleuren nog iets oppimpen ofso? want zo is het best wel donker, en als je t ff ietsjes oppimpt, met wat lichtere kleuren enzo is ie mischien wat mooier, als dit kan schrijf mij maar op, andrs niet... sorry :mad:

www.ownt-online.nl.tt

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er wel leuk uit hoor... Maar ik denk niet dat je er heel veel animo voor zal hebben. Nogmaals, het design is echt leuk hoor!! Zeer leuk gedaan! Maar ik denk niet dat dit soort emblemen nog echt succesvol zijn... Over het algemeen dan he:)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    weet je... je kunt bij de hema ook gewoon van die vellen kopen die je in de printer doet, dan print je dat logo uit en dan kun je het ook op een shirt strijken.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dit is het officiële logo van Bungie, dus ze hebben het niet zelf designed.

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dit is toch wel wat anders, zulke printer vellen werken bijvoorbeeld alleen op witte shirts. Emblemen kunnen op elke soort textiel bevestigt worden. En kwalitatief gezien is een embleem een stuk beter en gaan langer mee, zulke printer plaatjes vervagen na enkel keren wassen.

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em erg vet gedaan maar ik vind dat toch iets te ver gaan
    maar wel zeker heel gaaf XD XD XD XD XD XD

10. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    *Meld zich

Ik zou in principe wel zo'n ding willen! :D Niet voor op een tshirt maar gewoon om te laten zien.

11. Shizzel

Shizzel Guest

* me wilt 1.
    Je moet natuurlijk wel een hoge resolutie pic. ervan hebben, anders krijg je slechte kwaliteit. En bij wie laten jullie de emblemen drukken?

12. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep ik wil ook wel 1 of 2
    zou het eerst eens willen zien op een kledingstuk of iets anders

13. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook wel! *check*

14. Shizzel

Shizzel Guest

Update?

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst eens kijken of er uberhaupt een drukker is die dit wil maken, er wordt namelijk vaak nogal moeilijk gedaan over dit soort dingen ivm copyrights etc.

16. Shizzel

Shizzel Guest

Misschien kunnen jullie anders een importactie van de Bungie Store organiseren, daar verkopen ze dit ook, maar dan ook echt op een shirt, met hetzelfde plaatje en Beta Tester eronder, en om de mouwen ook nog Halo 3 en Bungie volgensmij.

Kosten volgensmij 20 dollar ofzo, alleen de verzendskosten naar Nederland zijn 100 dollar. Als je 15 shirts in één keer bestelt zijn de verzendskosten maar 110 dollar.

17. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 dollar verzendkosten?

een bungie store inzamelactie lijkt mij ook leuk, maar misschien lastiger ivm creditcard enzo en degene die al het geld krijgt dan.

Deel Deze Pagina