1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Anno 1404

Discussie in 'Games' gestart door Jeruzame, 24 jun 2009.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je moet een gift kopen, kost 50 honor.

    Ik zoek flourseeds! Waar kan ik die vinden?

    Edit:

    Ik zie dat het op een speciale eiland moet, hoe herken ik die? Ik wil het asap weten!!! :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2009
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb een probleempje. Ik zit kennelijk op een eiland waar ik geen hennep kan teelen. Steeds als ik zo'n plantage bouw verbouwen ze niets, en als ik op dat gebouwtje stap dan staat er dat mijn grond niet vruchtbaar genoeg is voor hennep.
    Ik heb nu wel bij zo'n ander eiland 3 van die saadjes gekocht alleen dat lost het alsnog niet op. hoe los ik dit nu op?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een kolonie stichten op het eiland waar je het wel vandaan kan halen? ;)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het al opgelost.
    alleen niet via een nieuw eiland gegaan. Heb vrienden gemaakt met the orient en daardoor kon ik het wel teelen.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hebben jullie ook zoveel moeite om in de plus te blijven?
    Ik merk wel dat als je alle needs van je bewoners kunt vervullen je tax omhooggaat. En dat is natuurlijk een beetje raar.

    Als ik geen spices meer heb gaat mijn taxopbrengst omlaag. Vul ik het weer bij dan stijgt mijn inkomen uit belasting weer.
    Tenminste, ik kan nergens zien dat de inwoners de spices echt kopen. Het financiele overzicht had wel iets uitgebreider gemogen. :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu ik wat verder ben gekomen is het idd echt een bitch van een spel:9
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik wordt gewoon zo gaar van het multitasken in deze game... Wanneer je meerdere steden hebt is het onmogelijk om ontspannend een spelletje te spelen, zit de hele tijd als een gek van eiland te switchen, shit bouwen anders zitten m'n warehouses weer vol, traderoutes fixen omdat schijt piraatjes m'n schepen steeds slopen en vooral alle needs vervullen van m'n inwoners anders stort m'n economie in :mad: Wordt er gestoord van!
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het kan flink chaotisch worden. Een grote stad opbouwen is makkelijk, alleen zodra je aangevallen word en ff op ook maar 1puntje je aandacht laat zakken word je daar gewoon kei hard voor afgestraft.
    En als je inkomen eenmaal in de min zit en je saldo ook ben je gewoon fucked.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met geld heb ik geen moeite, gewoon veel huisjes bouwen en je zit goed. Ik ben ook erg goed in het genre alleen vind ik dit spel gewoon niet leuk omdat ik me op teveel dingen moet focussen... Er zit zeg maar geen liefde in m'n stad omdat ik te weinig tijd en aandacht heb voor m'n stadjes heb. Ik pleur altijd alles zo snel mogelijk ergens neer...
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben hem nu ook aan het installeren, spel van mn broer gejat :+
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je bent natuurlijk niet verplicht om zo snel te bouwen. Je kunt ook gewoon op 1 eiland beginnen of hooguit 2 (1 woon eiland en een productie eiland).
    Met handelsroutes en een groot pakhuis moet het allemaal wel wat makkelijker kunnen.
     
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanaf Patricians heb je wel meer productie-eilanden nodig, omdat lang niet alles Fertile is op één eiland...

    Ik ben nu met het scenario Diplomat bezig. Ik heb de 5000 Envoy's plus de Sultan's Mosque, maar moet nu wachten op de Quests van de Sultan (in totaal moet ik er vijf volbrengen). Iemand een idee hoe je die sneller kunt krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Maar Patricians heb je pas later in de game. ;)
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hoe maak ik spices?:eek: Ik kan ze nergens kopen, en ook niet kweken?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die moet je toch uit het oosten halen?
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ja maar ik weet niet hoe je ze moet kweken enzo, en ik kan ze ook niet kopen in het oosten
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet op een Oosters eiland een nederzetting beginnen. Bij een x aantal Nomads kun je Spice farms bouwen. Deze Spice farms dien je te bouwen op een eiland waar Spices gebouwd kunnen worden (Fertility). De goederen dien je te vervoeren naar je Westers eiland zodat de inwoners daar er gebruik van kunnen maken...
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Speelt iemand nog? Ik een aantal uurtjes per week, heb nu alle scenario's uitgespeeld behalve de allermoeilijkste, moet ik ook nog aan beginnen?
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft deze eigenlijk ook zo'n raar beveiligingssysteem?
    Want dan heb ik er weinig zin in :)
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Sorry voor de dubbelpost maar voegt de expansion 'Venice' veel toe?
    Ik weet dat er multiplayer bij komt en dat boeit me helemaal niks (ik vond Anno zonder multiplayer nog beter :+).
    Maar zit er wel echt typische venice dingen in? Want dat is wel mooi natuurlijk :)
     

Deel Deze Pagina