Ik krijg, bij het unpacken van de Anno 1503 demo, een error dat het bestand corrupted is. Heb hem al opnieuwgedownload maar dat brengt geen verandering. Is dit een bekend probleem of..? Gaat trouwens om de Engelstalige dmeo
Ja hij is echt cool! Weet alleen niet hoe ik alcohol moet maken Ja met suikervelden/distellery, maar moet ff kijken hoe ik die vergaren moet.. Anders worden mijn burgers kwaad
Maart geloof ik. www.avault.com had de 'foute', ik ben maar eens naar Fileplanet gegaan (*stom stom stom) en daar hadden ze wel de 'goede'. Korte demo trouwens, ik zat al vrij snel op 240 settlers en het 2e scenario is in 5 minuten uit te spelen; Gewoon matten met 50 mannetjes oid
haha sorry maar je zegt dat www.avault.com de "foute" had en je was bij fileplanet geweest, dat vond je dom van jezelf maar daar hadden ze wel de "geede" haha dus lijkt nu net alsof ze bij beide sites niet de goede heeft maar ik download hem wel bij www.avault.com volgens mij bedoel je dat daar de goede is
Whoops nee man! Fileplanet is gewoon kut, kut-commercie. Avault heeft de verkeerde, Fileplanet de goede!
Anno 1503 is kewl. Het heeft wel de sfeer van 1602 en is daarmee wel kewl. Toch speel ik nog liever 1602.