Anno1503

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vegeta, 3 jun 2004.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    mensen kan iemand me effe helpen. ik speelde vroeger 1602 en dat lukte me altijd zeer goed qua geld verdienen. gewoon belasting verhogen en ze laten betalen.
    nu speel ikechter 1503 maar hoe kan je in vredesnaam hier geld verdienen. tis iets met die marktkraampjes maar het blijft negatief. moet ik duizenden van die plaatsenm (ze hebben een kleine verzorgingsgebied) of gewoon een flink aantal.

verder nog een vraag in 1602 kon je de mensen van de bouwmaterialen af snijden door hun verbieden gebruik er van te maken (soms was het beter als ze niet upgrade effe of als je zelf wat dingen wou bouwen en zij steeds het hout en gereedschap onder je voeten weg jatte.) hoe doe je dat in 1503 kan dat wel?

2. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Eerst beginnen bij het makkelijke, het afsnijden van de grondstoffen toevoer doe je bij je marketplace, staat een grote knop beneden waarop je kunt klikken.

Geld verdienen in 1503 is inderdaad lastig en het lukt mij vaak pas een goede geldstroom op te zetten als ik tegen de 0 aankom. Daarvoor investeer ik eerst al mijn geld. Om veel geld te verdienen moet je wel een constante stroom van goederen hebben, en niet van alles wat doen, maar meteen goed 1 ding opzetten en dan het volgende.
    Ik zou beginnen met het goed dat het dichtst bij je eiland ligt en dan uitbreiden naar eilanden waar andere goederen goed kunnen groeien, zoals tabak ofzo.
    Zijde brengt veel op trouwens en wacht zo lang mogelijk met je militaire doelen, dat kost namelijk alleen maar geld.

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nou laten we hopen dat je quote benenden klopt. heb ook al wat andere tips gevonden op het internet die me kunnen helpen bedankt

4. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    jaja cheats zeker vuile cheater:p

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    :confused:

Boeiend laat hem..

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    cheats... waarom zou ik dan is er toch geen reet meer aan het spel??? kan ik het net zo goed wegpleuren. ik bedoelde gewoon op een forum effe gekeken, daar stonden wat tips en beetje de basis strategien die ik effe heb doorgelezen voor tips. en voor jullie informatie het spel gaat me nu fantastisch af

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    spelen er eigenlijk mensen dit online???

Deel Deze Pagina