1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik de Anthem Reddit & de dev mag geloven dan kun je alleen cosmetische items kopen, al zou je die ook weer kunnen vrijspelen. (wrs door de grinden)

    https://segmentnext.com/2018/06/26/anthem-no-loot-boxes-pay-to-win-microtransactions/

    https://comicbook.com/gaming/2018/07/07/anthem-microtransactions-bioware-explains/

    https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/a2lvxv/anthems_microtransactions_dlc_information/

    https://attackofthefanboy.com/news/anthem-will-feature-no-loot-boxes-or-pay-to-win/

    https://www.altchar.com/games-news/579756/ea-states-battlefield-v-will-not-have-pay-to-win-mechanics
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Wacht een jaar en de game is soepel genoeg en wat leuker om te spelen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Over een jaar hoop ik de game iig te kunnen spelen. Geen enkele keer nog gelukt vandaag.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Net gedownload. Camera draaien doet pijn aan mn ogen. Fucking blury. Na expedition start blijft hij steeds hangen in de loading screen. Fuck deze game.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb de demo gespeeld, niet heel lang ...

    Maar de potentie om een goede game te worden heeft Anthem zeker
    Als BioWare snel schakelt en de nodige bugs uit de volgende sessie haalt en hier-en-daar wat doet aan de performance is het al prima. In het begin ben je met je Javelin een beetje een blueberry zoals in Destiny ... je hebt de wapens/gear niet om echt sterk te zijn en je word al vaak geoneshot als je een verkeerde enemy tegenkomt. Als je echter wel op dreef bent en je de juiste setup hebt is het genieten. Het verzamelen/ontdekken van omgevingen (hoe gelimiteerd ook) is heel gaaf. Dat verticale gebeuren voegt een hoop toe... hoe dan ook hoop ik dat er in de uiteindelijke game genoeg zit om te doen. Maargoed, een game met genoeg content voor 'n jaar is er niet en komt er niet. Hopelijk blijft BioWare actief om de community te vertellen wat er allemaal gaat gebeuren en wat er nog moet komen ... als dat gebeurd zit het wel goed met Anthem.

    Zelf is het grafisch een ontzettend mooie game en speelt ook snel ... maar als de FPS in elkaar pleurt naar 10~20 is het onspeelbaar en dat kan gewoon niet. Zeker niet voor een game die binnen 3 weken gereleased word. Een day-1 aankoop was het voor de demo zeker .. maar na het spelen ervan heb ik zo mijn twijfels, zeker vanwege de vele problemen
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol je maakt een game die alleen functioneerd via een goede server. En dan krijg je als antwoord.

    BioWare: 'We hebben geen rekening gehouden met servers tijdens Anthem-demo'
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Eens. Weet nog niet zeker of ik em ga halen. Het is een leuke game en ben benieuwd wat er nog meer te ervaren valt, maar de performance is echt heel erg slecht. Heb een aantal keer de stronghold bossfight gedaan maar telkens was het gewoon een slideshow. 10-20 fps kan gewoon NIET. En wie heeft ervoor gekozen om je loadout niet te kunnen veranderen en loot drops meteen te equipen? Domste keuze ever.

    Ben de youtubers ook helemaal zat die bij uitnodiging van EA worden overgevlogen om bullshit te verkopen aan kijkers. Weinig die inhoudelijk kritiek leveren en maar doen alsof de game o zo geweldig is. Fuck die shit
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Merendeel van Anthem draait server-sided. Dus als dat niet werkt ... tja.
    Dat heb je overigens aan EA te danken. Die beheren die meuk.

    In het begin was Destiny (1, niet 2) ook een grind fest. Na verloop van tijd zijn de dingen een stuk verbeterd. Datzelfde zal met Anthem gebeuren. Echter had ik wel hoop dat ze wat van Destiny hadden afgekeken en die knelpuntjes al hadden verwijderd/aangepast.

    Die YouTubers geven allemaal hetzelfde aan .. dat de game potentie heeft maar er nog niet is. Dat het grafisch mooi is en goed in elkaar steekt is prima. Echter spelen hun daar in een "closed" omgeving en zijn ze niet afhankelijk van de zut-servers van EA. Bovendien spelen wij een build uit december ... en hun waarschijnlijk eentje die veel beter getuned is. Verder hoop ik dat de loot drops gelijk toe te passen zijn op je uiteindelijke load-out .. niet achteraf. Het enige wat ik hoop dat ze gaan doen is de stabiliteit/performance verbeteren ... want zelfs op een X is het af en toe hopeloos.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb gehoord dat de performance op de PC ook erg tegenvalt. Iemand speelde op een RTX 2080 (1 na snelste gfx kaart op dit moment) en kreeg nog maar een 60 fps in combat (tijdens expl. wel 90 fps) op 1440p res. Dat lijkt hoog, maar met die hoeveelheid beestagtige gfx power in een pc verwacht je toch wel iets meer. Iemand dit al geprobeerd op 4k? Slideshow waarschijnlijk. De game is mooi, maar ook weer niet *zo* mooi.

    Het zou natuurlijk ook hier een server issue kunnen zijn, maar dat betekent dus dat de performance continue server afhankelijk is. En als EA daar geld op wil sparen...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Recommended specs geven net aan 60 fps op low settings las ik op reddit. Game is simpelweg nog niet af. Dat is inmiddels wel duidelijk toch?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Waarom
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Hoe durven ze dit soort games toch uit te brengen. Je ziet aan alles dat de game nog lang en lang niet klaar is. Wat is er toch mis met de gamewereld.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goede vraag. Wat denk jij dat er aan de hand is?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ga deze game sowieso nooit kopen. Wat een troep...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klinkt erg positief allemaal; DAY 1!
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Day 0
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    OPINIONS BEWARE




    BTW 10 YEAR SUPPORT & UPDATE CYLE. Dus komt goed. ;)

    BTW 2: Interessante gedachtegang over de ingame buyable items. Zie vanaf 4:50 min. Grote kans dat de portemonnee weer flink moet worden getrokken. Maar ook hier niets aan de hand. Immers alleen cosmetisch van aard, toch? TOCH? TIMESTAMP: 28-1-2019 19:40 We gaan het zien mensen. Zullen we een gokje wagen wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren? Komop, doe wat stuivers in die pot... ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2019
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik hoop echt voor Bioware dat het ditmaal wel een goede game wordt, echt. Maar wat ik in het filmpje hierboven wordt beweerd komt mij ook bekend voor. Een game is voor EA pas succesvol wanneer het miljoenen copies verkoopt. De lat licht dus torenhoog, onrealistisch hoog waarschijnlijk. Buiten dat heeft Anthem ook concurrentie van andere titels. En EA heeft de nijging niet zo trouw te zijn aan zelfs "middelmatig" succesvolle titels.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt natuurlijk ook voor een maandje EA access nemen en de game 6 uur lang spelen en daarna kijken of het wat is?

    Ik heb me prima vermaakt met de demo, ondanks dat er servers issues waren, nu maar hopen dat er genoeg content is en de end-game ook leuk is.
     

Deel Deze Pagina