1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is gewoon Bioware's onkunnen. Game is op pc ook slecht geoptimaliseerd.

    Game speelt verassend goed, maar de bugs en crashes zijn echt niet normaal voor een demo van een spel dat binnenkort uitkomt. Echt een puinhoop.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Speel je op de deluxe consoles, of op de reguliere? Het grappige is dat men continue blijft streven naar hogere resoluties, terwijl 60 fps 1080P vaak nog niet eens haalbaar is. Puur omdat een hogere resolutie meer "marketable" is. En inmiddels komen de eerste 8K (!) televisies er alweer aan. :D
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Dan wordt er snel gezegd: het is maar een demo... toch? ;)

    Geen dag 1 purchase, maar eerst wat reviews afwachten. Misschien wacht ik sowieso nog wel een maand ofzo extra, zodat de eerste patches de grootste tekortkomingen hebben weggewerkt. Hopelijk.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Op de PS4 pro en 4K scherm. Vandaag weer een beetje gespeeld en moet wel zeggen dat het beter speelde dan gisteren. Misschien dat de matchmaking ervoor zorgde dat de framerate kut was.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    RO3Li en ageQned vinden dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Thanks zal het is proberen.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  9. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Reckuuza en Beltoni vinden dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou uur geprobeerd nog geen sec kunnen spelen. Steeds server connectie problemen en 2 keer kwam ik daar voorbij en had ik een hangende loading screen. Vanmiddag maar nog is proberen. Geen zin me hele zondag eraan te verkloten.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister paar uurtjes gespeeld. Buiten de servers en loadingscreen problemen weet ik nog niet of ik fan ben van de game. Het vliegen is, zeker in het begin, best gaaf, maar het voegt in de missies die je in de demo doet vrij weinig toe. Verticaal valt er bijna niks te exploren en het zijn imo vrij straight forward missies met standaard vijanden. Als ik dat moet grinden dan raak ik er denk ik snel verveeld van. Wereld ziet er wel prachtig uit maar het voelt kaal en leeg aan.
    Heb totaal niet het gevoel dat de gameplay in deze game anders is door het vliegen dan in bv Destiny, maar misschien brengt de volledige game daar verandering in.

    Oh en waarom loop je zo fucking traag door je thuisbasis :/
     
  12. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    @Beltoni thanks voor de key, maar dit bewijst maar weer dat de game echt bagger is. Het is een partij laadscherm staren tot rubber banding. (Speel op de pc) Laat de full game lekker links liggen.
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb te weinig Destiny gespeeld om de spellen te vergelijken. Daar was ik na een uurtje of 2 wel klaar mee.

    Gameplay bevalt mij eigenlijk wel goed. Het vliegen/zweven/dodgen voegt wel echt iets toe en de verschillende wapens en specials zijn ook gaaf. Ben toch wel nieuwsgierig geworden.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Begin is het simpel ja, maar de andere javelins en de hogere moeilijkheidsgraden zijn wel een stuk interessanter. Combo's zijn essentieel om genoeg damage te doen en je wil een gebalanceerd team hebben. Ik ben alleen wel benieuwd naar de content. Las wat over 3 strongholds maar? Daar hebben we er eentje in de demo al gehad nu. Drie zou wel echt weinig zijn.

    Mja, mijn vertrouwen in een goede launch is als sneeuw voor de zon verdwenen gisteren. Ik zou eerder mensen waarschuwen dat ze beter een tijdje kunnen wachten totdat het spel gefixed is.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De game heeft de potentie om aardig wat vrije tijd op te snoepen. Grafisch in orde maar de optimalisatie in de demo (Alpha) is erg kut.

    Als BioWare alle bugs eruit kan halen en hier en daar wat tweaks uitvoert dan denk ik dat Anthem een goede game kan worden.

    De demo doet de game, in deze staat, weinig goeds.
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wel grappig ook dat ze het een demo hebben genoemd ipv een beta, werd geprezen door sommige bekende game sites dat ze dit deden, maar dit is nog slechter dan een beta dit zou je misschien een alpha mogen noemen:p

    Maar gaan er nog extra dagen bijkomen bij de vip demo ? Ik ben uren bezig geweest om 1 missie te kunnen spelen en 1 keer freeplay
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister die stronghold ook nog gedaan met een vriend op hard. Super pittig, Volgens mij wel twee uur ofzo over gedaan. Komen we bij de eindbaas, die was gewoon niet te doen met zijn tweeën op hard. Dus we gaan beide dood. Komen we in het laadscherm, loopt ie weer vast. Volledige progressie + alle loot kwijt :') Is maar een demo dus zoveel boeit het niet maar ben er nu eerst wel klaar mee.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    An old dog never forgets its tricks... wat het dat? EA ook niet. Ben toch weer op mijn hoede, vooral omdat er ook weer van die coins in dit spel zitten (die je ongetwijfeld later ook weer kunt kopen). Hoeveel denken jullie dat er nog gaat veranderen voor launch?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2019
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Gamen in 2019
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vanmiddag weer een uur geprobeerd zonder resultaat. Nou vanavond nog maar is proberen en anders pech hoor. Weet nu wel dat ik de game niet meteen bij release koop, maar lekker wacht tot de meeste problemen zijn opgelost.
     

Deel Deze Pagina