Anti voetbal gamers!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 8 sep 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er ook gasten die gewoon niet naar de wedstrijden kijken en dood leuk gaan gamen? een paar tijdens NL-TSJ vanaaf maybe?

Mn games vind je onder de link in mn Sig als je wil live spelen tijdens veel bekeken voetbal ( of andere sport) wedstrijden :D

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja, houd niet zo van voetbal, zijn allemaal van die softe manneke's met een grote bek, kga meestal gamen of een film kijken

3. Turbo_Schaap

Turbo_Schaap Oldskool member

Leuk Bevonden:
    0
    Fc Groningen!! _o_ _o_ _o_ _o_

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    AJAX!!!;)

ik vind voetballen leuk en zit er ook op.
    ieder zijn eigen smaak he:p

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hou totaal niet van voetbal (ik erken het ook niet als een sport :)), maar helaas ga ik wel kijken. Ik heb gewoon veel zin om lekker op de bank te gaan liggen (=doodmoe) en de rest van de mensen in huis gaan voetbal kijken dus ik heb geen keus. :)

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik nu op kamers zit in Tilburg, hoef ik eindelijk geen voetbal meer te kijken als mijn vader en broers dat zonodig willen :cool:

7. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    voetbal is wel ongeveer de saaiste sport die de wereld kent.... n00wbies die een beetje achter een bal aan rennen. dat is mijn definities van voetbal :p

8. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Miljonairs die achter een bal aanrennen bedoel je ;)

Niw, ik ben ook niet zo'n voetbalfanaat, af en toe kijk ik wel eens wat (meestal alleen EK/WK) en daar houd het dan ook mee op. Helaas zenden ze nog geen clanmatches uit (van welke game dan ook), dat zou me een stuk meer interesseren.

Achja, tot die tijd zal ik het met http://www.tsncentral.com/ moeten doen :)

9. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    uhmm om dingen van games te zien....
    ik zat laatst bij winamp (weet niet of je het gebruikt) te kijken bij internet TV en toen was er halo tv heel droog kon je mee kijken met gamers verder niet al te veel aan omdat het nogal verveelt als j niet zelf kan mee doen :p

10. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk alleen maar Winamp voor muziek/anime, dus ik ben er ook wel mee bekend ja :). TSNCentral is gewoon een site die clanmatches (met name CoD en Counter-Strike) uitzend, het is zeker de moeite waard om een keer te bekijken. Helaas zijn veel matches om erg late tijden, zet maar alvast een bak chips klaar dus :p

Er zijn wel meer sites die zulke dingen broadcasten, maar TSN is een van me favorieten, dus vandaar dat ik alleen die noem :)

11. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf voetballe is nog wel gijnig. Maar om 90 minuten gaan kijken, mij niet gezien. Ik verdoe liever me tijd aan mijn xbox, laptop of skates. (Tja het is maar wat je leuk vindt.)

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou wel van voetbal.. Als in Fifa 2004 :D :+.

13. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    hou het meest van hattrick (www.hattrick.org), dat is wel grapig, heb de tv nu ook wel aan, maar kijk alleen naar de herhalingen van doelpunten.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K heb net lekker gegamed ja ... heerlijk

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat niet om voetbal dit topic
    het gaat om mensen die samen op xbox live willen gamen omdat ze geen sport willen kijken.

Voetbal is maar een voorbeeld.

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat her vanavond was. Vaag wat gehoord, maar ach ik vind het tijdverspilling. Om nou te gaan zitten zeiken op kluivert die weer een pootafwijking heeft ofzo, nee niet echt. Ik zeik liever op pgr2 ofzo. Nog gezelliger ook _O_

17. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb niks met voetbal...EK een beetje gevolgd maar dan houd het op! *Gamed gerust onder een wedstrijd en gaat graag naar de bios, lekker leeg daar :cool:*

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Oh man, je moest es zien tijdens het EK .. de film begon tegelijkertijd met de wedstrijd, er waren maar zon 4 mensen in de zaal ofzo _O_

19. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook helemaal niet van voetbal. Ik kijk alleen naar hele belangrijke wedstrijden zoals op het ek of wk. Zelf voetballen vind ik al helemaal niets aan.

20. Turbo_Schaap

Turbo_Schaap Oldskool member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina