1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antieke column op Homepagina XBW

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WiseWish NL, 20 jul 2007.

  1. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Hi,
    Word het niet eens tijd voor een nieuwe column?
    Of in ieder geval de columns die er staan gewoon eraf kiepen?
    De data van de columns die je ziet als je op xbw komt zijn uit de tijd dat ik nog slechts een eencellig organisme was...


    Kleine suggestie...:b:
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zoiezo dat de frontpage minder wordt. Niet vanwege mirik of Jordi, deze doen geweldig werk. Maar het komt allemaal een beetje van dezelfde kant, ik vind het namelijk veel leuker om van verschillende schrijvers te lezen dan van 1 of 2. Vroeger hadden we Mike, Erwin, Mirik, Jordi etc, vond ik persoonlijk leuker & gevarieerder. Er zijn zat vrijwilligers die graag een stukje schrijven op de FP dus daar lijkt me het probleem niet liggen. Waar ligt het dan wel...?
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    voor t nieuws ga ik sowieso niet meer hier naartoe. Vaak laat en over een hoop dingen worden gewoon niet bericht. Meer posters aannemen zou toch niet zo'n probleem moeten zijn dunkt me.
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is de info hier niet goed? Deze site geeft alleen maar feiten en geen domme geruchten. Beter toch?
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bijvoorbeeld eens naar de E3 coverage hier. Die is gewoon supercrappy. superveel nieuws per dag, en dan een stuk of 10 artikeltjes terwijl er zoveel meer aan de gang was. Met 2 personen is dat ook een beetje lastig bijbenen, maar daarom dus meer posters.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige feiten beginnen als geruchten. Ik heb liever dat XBW report bij het gerucht op dag 1 dan bij het feit op dag 6.
     
  7. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja inderdaad, er zijn vast wel mensen die op enig niveau een leuk stukje tekst in elkaar willen draaien..
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja....






    ( grapje, voor de collum kenners onder ons ;) )
     
  9. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Het forum hier is leuk, maar ik vind de frontpage echt schandalig.. Snap niet waarom er niet meer nieuwsposters worden aangenomen.
     
  10. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb respect voor ht weer voor Mirik of rot gewoon een tyfus groot eind op van de homepage..
    Ik vind het echt triest hoeveel mensen hier alleen maar kunnen zeiken hierover.. Maar weten jullie hoe het werk is dat o.a Mirik hier doet? Tis om te stressen ffs..

    Iedereen zit ook altijd te zeiken over het hypen van games enzo, weetje hoe hypen komt? door onzinnige geruchten..
    En dan ook zeiken over het werk hier op de frontpage?
    Jullie verzinnen zelf die domme geruchten, Mirik verteld hier alleen de feiten en probeert het verder netjes te houden, hij gaat geen bullshit lopen zaaien.

    Probeer zelf eens zo'n grote site als Xbw te maken en die te onderhouden?
    Als je het dan beter doet dn xbw praten we verder.
     
  11. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: flikker die collumns er gewoon uit of vervang ze door advertenties
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    welke frontpage?
     
  13. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Er staat duidelijk in de startpost "kleine suggestie"
    Dat is niet bepaald zeiken, meer een opmerking die de kwaliteit van Xbw ten goede kan komen.
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    www.xboxworld.nl, staat ja linksboven op deze pagina :emo:
     
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Als jij nou eerst even je hoofd uit de kont van Mirik haalt, zul je zelf ook inzien dat de frontpage de laatste tijd verbleekt bij die van andere gamesites. dat maakt mij niet uit, want dan ga ik gewoon naar die andere sites. Het is een advies. Op deze manier lopen alleen maar mensen weg van de site.

    Als je de site een beetje levend wil houden zullen er toch echt meer mensen mee moeten werken. En volgens mij zijn er genoeg mensen die dat zouden willen doen.
    Het ziet er btw toch wel naar uit dat het forum het enige is waar xbw zich nog echt mee bezig houdt. Prijsvragen en acties zijn er ook nooit meer, dus of adverteerders e.d. hebben xbw ook een beetje uit het oog verloren, of Mirik heeft er zelf gewoon niet zoveel zin meer in om alles draaiende te houden. Wat ik 'm btw niet kwalijk zou nemen gezien hoe lang ie hier al bezig is.
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, mensen gaan vanaf de 2e post al off-topic, het lijkt me toch duidelijk dat het hier over de columns gaan en niet over de front-page in het algemeen.


    Edit::9 Toch moet ik wel zeggen dat ik het over het off-topic onderwerp wel eens ben met NapoleJon. Vooral over het feit dat hij ff ze hoofd uit Mirik z'n kont moet halen; want kom op, hij doet idd vast wel ze best en werkt hard, maar het is gewoon goed te zien dat er niet veel nieuwsposters zijn, en dat je gewoon voor het nieuws beter niet bij xbw.nl kan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo'n topic heb ik ook een tijd geleden gepost. Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden.. Het wordt inderdaad tijd voor nieuwe redacteurs (zouden die er niet komen dan?), collumn schrijvers, hands on etc etc.
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er mensen zijn die denken dat ze een toevoeging zijn aan de nieuwsredactie; graag!

    Deze laatstse twee weken zijn inderdaad slecht, maar dat heeft natuurlijk redenen. Zo had ik een internetstoring die lang aanhield en ging er vervolgens een oom van mij dood, zodat ik die week met andere zaken bezig geweest ben.

    Kan gebeuren, risico van weinig nieuwsredactie en nieuwsredactie die alleen post als ik nieuws door hun strot ram. Let wel dat nieuwsredactie niet betekend dat je zomaar alles post. Vereisten zijn dat je ingaat op feitelijk informatie, niets kopieert van andere sites en voldoende informatie aanlevert.

    Alleen 'Dit spel komt er aan' of 'Dit gerucht duikt op' is niet genoeg. Er zijn duizenden sites die zulk non-nieuws brengen.

    Aan de andere kant is er wat te zeggen voor non-nieuws. Als bezoekers non-nieuws willen en het hun niet kan schelen hoeveel feitelijk en betrouwbaar nieuws ze krijgen, dan kunnen we overwegen om de hele manier waarop wij nu nieuws leveren te ditchen en gewoon alles te posten en kopieren wat we zien.

    Zou voor mij onmetelijk veel makkelijker zijn, maar op dat moment trek ik me terug van de nieuwsredactie, want dan heb ik daar geen interesse meer in en kunnen willekeurige mensen die dat soort onzin bijhouden zich uitleven (binnen een minder stricte kwaliteitsstandaard).

    Zal het eens overpeinzen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    BTW, over columns; als iemand hier het op zich wil nemen om nieuwe columns te verzorgen, of een thread te openen waar gebruikers hun gedachten neer kunnen zetten en we deze, mits goed genoeg, kunnen posten, dan zou dat geweldig zijn!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Meld zich aan ;) Ik ben net terug van vakantie... :9 en ik heb een spelchecker nodig :D
     

Deel Deze Pagina