1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dolby digital 5.1 wilt heb je een set met decoder nodig, dat redt je niet voor 120 euro.
     
  2. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat setje van creative wat ik zei is dat dan niet wat het is wel lekker goedkoop met afstandsbediening erbij dus lijkt mij wel wat, wat dach je ervan beuker of tipex??
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet nog even beter kijken, heb op jou en op tha bomb geregeerd, je qoute nu mijn reactie van tha bomb. Heb ook reactie op je creatvice set gegevven daarvoor.
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze kun je wel gebruiken met je xbox
     
  5. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n Creative setje is best wel een aanrader als je budget beperkt is. Mijn neef heeft zo'n ding op zijn PCtje aangesloten en dat klinkt echt zeer behoorlijk. Prijs/kwaliteit is prima in orde.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    idd...ik blijf erbij dat die creative,logitech en nog wat van die merken je de goedkoopste en betrouwbaarste oplossing bieden op dit front.
    kijk alleen vreselijk goed uit dat je er wel 1tje koopt waar een decoder bij wordt geleverd die uiteraard ook weer een optische ingang heeft.
    voor een leek lijken al deze setjes erg op elkaar.
    ze zien 6 speakers en denken..ahhh klaar..en kopen de handel.
    thuis aangekomen eerst 3 uur klooien om er vervolgens achter te komen dat er iets niet werkt zoals het werken moet.
    maar nogmaals...voor weing geld koop je hiermee idd een leuk ding die ook nog eens goed klinkt met vaak een echte houten subwoofer.
    http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=365
    deze dus bijvoorbeeld lol:+
     
  7. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er uit ik wil die 5500 Console dinges kopen dan...
    mnaar erhmmm.....
    waaro kan je die in de winkel kopen in Nederland Regio Hoofd-dorp?
    Of In haarlem ?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2002
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    er zal toch vast wel in het megacentrum van hoofdorp wel een computerzaak zitten?
    ik weet bijna zeker dat ze daar dit soort setjes verkopen al dan niet kunnen bestellen voor je.
    en dan wat anders....schiphol ligt toch ook naast je deur man.
    daar hebben ze 2342342 winkels....ligt zoiets ook wel ergens tussen:+
     
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt eens bij de MyCom (in Hoofddrop of in Haarlem), die hebben 'm vast wel.
     
  10. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van MyCom staat ie (www.mycom.nl) voor 189 euro
     
  11. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een late update :)

    Ben vandaag ff langs geweest bij de FRS en ze deden absoluut niet moeilijk over het omruilen van mijn DVDtje. Ze vroegen niet eens om het bonnetje, wat ik uiteindelijk na lang zoeken toch nog had teruggevonden. Petje af voor FRS 8)
     
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Toppie, service!
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst Enclave gespeeld, nu denk je misschien, wat the fuck heeft dat met deze thread te maken maar dat zal ik gelijk vertellen. Het geluid en vooral de bas heerst ontzettend bij dat spel zegt, dacht echt dat me huis in zou storten. Spel begint in een kasteel(?) en dat staat enigzins op instorten, komt continu vanalles uit het plafond pleuren, links, rechts stort er vanalles in. Zelden heeft een spel me kamer zo doen shaken, erg kewl.
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    what the fuck heeft dit met deze thread te maken??? lol
    nee hoor geintje...enclave heb ik zelf niet maar met halo heb ik dit ook.
    de dikste bas hoor ik zodra er zon covenant dropship naar beneden komt om poppetjes te droppen....een lekker stukkie geluid maakt het gamen echt 2 keer zo leuk:+
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo vond ik tot nu toe dan niet zo extreem. Na 2 minuutjes enclave spelen kwam me vriendin geschrokken binnen rennen :)

    Huur maar een keertje beuk :)
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lol issie echt zo vet...:9
    geloof dat hier bij mij geen videoboer zit die xbox games verhuurt.
    mijn broer heeft hem wel trouwens..lease ik hem daar wel effies van:D
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het spel heb ik niets gezien, maar het geluid, damn.... Die rel van je gaat goed op ze flikker krijgen. Lenen van je broer die handel.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    vanmiddag was de beuk effies op pad om nog iets te regelen wat al veel eerder had moeten gebeuren,maar vanmiddag had ik tijd.
    mijn dvd speler was toe aan een upgrade en die stond dus voor vanmiddag gepland.
    op de wat dikkere spelers is het mogenlijk om van tijd tot tijd een software matige (in mijn geval ook hardwarematig) upgrade te laten uitvoeren.
    zie het eigenlijk net als op je pc als er weer nieuwe drivers voor je videokaart op het internet staan en je grafische kaart weer helemaal opfrissen.
    deze modificatie vond plaats bij de importeur van denon uiteraard bij hun eigen technische dienst.
    heel simpel...spelertje gedumpt..kopje koffie meneer....eeh nee hoor......wilt u mischien even kijken in onze nieuwe showroom......hey..ja dat wil ik wel...steek die koffie dan maar in je r..... dacht ik8)
    schuin aan de overkant stond een kast van een gebouw..3 verdiepingen hoog...VOL MET DE MOOISTE AUDIOBENDE VAN DENON,MIRAGE,METZ,ENERGY EN THULE AUDIO
    beukie was dus in de speeltuin:D :D
    als enigste in heel europa heeft nederland zon ruimte ter beschikking gekregen voor demonstraties en showroom artikelen.
    toen ik binnenkwam ging ik al bijna op me bek over 2 fucking enorme mono versterkers...was het niet de lompheid van die dingen dan was ik wel van de prijs op me muil gegaan want per stuk hing er een prijskaartje aan van 20.999 euro:eek: .
    het komplete setje wat gewoon lekker stond te draaien koste een slordige 100,000 euro...whoehahaha en dacht meteen wat een rotzooi ik dan thuis heb staan.
    kijkt u maar gerust even rond hoor meneer was het meteen heeft u vragen of wilt u wat uitproberen gaat gerust uw gang hoor....goedemiddag8) .
    daar sta je dan op vrijdagmiddag in je spijkerbroekie met petje op in een tent waar voor zoveel geld aan audio staat waar een gemiddeld land zijn staatsschuld in een keer mee kan aflossen.
    enge gedachten kronkelde door me kop zo van.....hoeveel versterkers passen er in een bus van mij als ik er eerst de voorpui mee heb uitgereden8) .
    in deze tempel lag werkelijk alles van de bovengenoemde merken op de planken en in demo opstellingen...klaar om eens heerlijk opengetrokken te worden en door ondergetekende misbruikt te worden tot een niveau wat in schubbekutteveen nog te horen zou zijn.
    alle accesoires zoals speakerkabels,interconnects,scarts etc etc van het merk monster hingen lagen dik aan stellages aan de muren.
    demo opstellingen met bakbeesten van speakers maar ook met de kleinste sattalietjes....fun for the whole family.
    ik weet zeker dat zelfs de grootste audiohater hier toch wel even rond zou willen kijken al was het alleen al vanwege de overgedimensioneerde ruimte van deze radiotent
    http://www.lookenlisten.nl/index_ie.html
    dit is de link naar hun website waar overigens ook alles op te vinden is......ook hun adres:cool: ik rij de bus wel..wie wil de beuk effies mee helpen tillen jongens???8)
     
  19. dennius

    dennius Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    k'Dacht meld ff:

    vorige week DD5.1 /DTS setje gehaald, KENWOOD DVT-7000 in aanbieding bij Mikro Electro voor € 599,-.... Vind em echt ideaaaal:D, vooral bij Halo klint het heerlijk..

    Met welke spellen kan ik nog es ff lekker genieten???


    Bedankt voor de tips:)

    KENWOOD DVT 7000
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    halo wordt er een stuk leuker op he :) .
    er zijn genoeg games die erg lekker klinken op de xbox zolang ze maar dolby digital ondersteunen.
    ik las ook al in revieuws dat medal off honour frontline vreselijk vet klinkt en geregeld een 9 of een 10 krijgt voor de sound....dat moet dus wel goed zitten dus.
    effies wat anders...in die link van jou staat het een en ander over je stereo.
    er wordt niet specifiek gezegd of hij nu wel of geen optical in heeft..alleen digital in/out met 2 hele mooie plaatjes.
    hoe heb je hem aangesloten op je xbox??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina