1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennius

    dennius Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze set heeft achteraan 1xCoax en 1x Optical In. Aan de voorzijde, achter zo'n klepje zit er nog een Optical in.

    op deze LINK kun je close-ups krijgen van de achterkant van de set, dan kun je zien wat er allemaal aangesloten kan worden.
    ..
    Verder dus gewoon, advanced scart +optisch kabeltje gebruikt...


    zal nog ffkes moeten wachten op Medal of Honour dan...bedankt voor je reactie alvast!:)
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ok dan...je maakt trouwens ook gebruik van een hele goeie site.
    home cinema online is er een waar je bijna alles op vind.
    ik denk ik vraag het maar effies omdat het hier nog al eens voorkomt dat mensen de boel vekeerd aansluiten of zelfs een compleet verkeerd apparaat kopen.
    veel plezier met je set man.....speelse:)
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de makro was ie nog geen 250 euro!!!

    heb hem gelijk gekocht!!!

    Klinkt erg goed moet ik zeggen:9
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel geen dolby set maar omdat jullie nogal verstand hebben van geluid zooi en zo. Is deze koptelefoon wat. Is dat subwoofer gebeuren wat??

    bron conrad
    [​IMG]

    productomschrijving:

    Een geniale hoofdtelefoon! De kwaliteit wordt niet alleen door zijn bijzonder dynamische klank en krachtige bas bijgezet maar ook de lagere bastonen. De oorschelpen beschikken over een trilfunctie. De bas wordt weergegeven door akoestische klanken en vibraties. De vibratie is in 2 trappen instelbaar en uitschakelbaar. Het volume van de hoofdtelefoon is individueel instelbaar. De voedingsspanning voor de vibratiefunctie wordt geleverd door 2 knoopcellen.
    Technische spec.: Impedantie 32 W · Max. stroomverbruik 200 mA · Aansluitsnoer ca. 3,5 meter.
    Trilfunctie
    Hoofdtelefoon met subwoofer!

    Hij kost 21,95 euro. Is ie het waard of kan ik voor dat geld beter een ander kopen??
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    grappig ding....maar een subwoofer op je kanis lijkt een beetje overtrokken hier.
    in dit stuk techniek zal wel een soort trilfunctie zijn ingebouwd wat een beetje te vergelijken is met de force feedback in de controlers.
    werkt denk ik met een filtertje dat de lagere frequenties ook gebruikt om dan een servomotortje aan te sturen en daarmee een extra dimensie aan het geheel wilt toe voegen.
    het blijft natuurlijk een koptelefoon....maar of het nou een goeie is:confused: .
    merken zoals senheiser maken denk ik toch wel de beste hoofdtelefoons.
    kijk eens op de doos van zo'n ding,meestal staat het frequentiebereik van een hoofdtelefoon er ook op.
    denk maar zo alles onder de 20 hertz en boven de 20.000 hertz is voor het menselijk oor niet meer waar te nemen.
    als zon wielklem daar aan voldoet kan je er bijna geen miskoop mee maken....maar om heel eerlijk te zijn wordt hier denk ik meer geprobeerd om de zogenaamde sub functie aan te dikken en jou hiermee te verleiden tot het kopen van die oorwarmers.
     
  6. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Pikkie das is 5.1 DIGITAL 5500
    Niet console :p
     
  7. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je em opzoekt bij muziek en geluid staat deze beschrijving erbij:

    "Luidspreker systeem met externe decoder geeft schitterend surround sound voor weinig geld"
     
  8. MaCk

    MaCk nouhou :(

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook op zoek naar die 5500D van creative..


    Weet iemand waar die te koop is?
    Hij staat niet tussen de pricewatch van tweakers :/
     
  9. dennius

    dennius Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  10. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    Is er een goede versterker te krijgen voor rond de 200 euro?
    Of is zo een sony set zoals hier boven toch echt de aanrader?

    Ik ben eigenlijk voornamelijk opzoek naar een goede dts versterker voor rond de 200 euro.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    sorry.......met 200 eurootjes red je het niet als je wilt gaan voor de losse componenten.
    alleen al een receiver in deze prijsklasse is zo goed als niet te koop(mischien wel 2de hands) en een beetje goeie voor dit geld is al helemaal godsonmogenlijk.
    voor zo rond de 200 euro zijn die speaker sets van creative,logitech...of dat sony setje wat een paar keer hier naar voren is gekomen de enige betrouwbare oplossingen.
    tuurlijk zijn er mensen die prachtige audio orgels hebben zien staan met alles erop en eraan voor zo rond de 200 euro......maar dat was naast de linksachteruitparkerendekoffiemelk in de aldi.
     
  12. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: hmzz

    Dat sony setje geeft naar mijn mening erg goed geluid!!
    Ik vind het beter dan zo'n creative setje,
    het heeft 1 optical, 1 coax, 1 analoog en 1 usb

    Voor de prijs bij MM had ik hem niet gekocht, daar was ie toch boven de 300 euro..... Maar 2 dagen later zag ik hem toevallig in de makro liggen, toen kon ik het niet laten om hem maar mee tenemen, ben erg tevreden!!
     
  13. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    Ik heb al een dtt3500 set waar ik zeer tevreden over ben, pompt er zeker doorheen. Maar ik heb nog een 2e nodig, vandaar dat ik dan ook wel eens een gok wil wagen en voor een niet creative opstelling wil gaan. Alleen wil ik dan eerst even bij de versterker beginnen en daar wil ik eigenlijk zo rond de 200 euro voor uitgeven. Als ik alleen al 400 voor een versterker moet neerlappen begin ik er liever niet aan. Ik begrijp wel dat je niets voor een totaal van 200 kan krijgen behalve wat creative sets.

    Hmmzz, die sony set, is die niet ook al ergens anders voor hetzelfde geld te krijgen, want een makro pas heb ik niet.
     
  14. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    eh maar dat sony HT-BE1 setje, waar kan je die overal kopen? Want echt toegang tot de makro heb ik niet, dus het zou wel makkelijk zijn om te weten waar ik het wel kan kopen. Ik kan op i-net nergens iets vinden van een zaak in nederland die deze set verkoopt.
     
  15. ronald22426

    ronald22426 Super Ronald

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook wel een goedkoop setje van cheap ass Lenco:
    Home cinemaset Lenco DVD-511 H
    [​IMG]
    Home cinemaset Lenco DVD-511 H
    Vermogen subwoofer 18 Watt en vermogen boxen 5 x 15 Watt. Geschikt voor DVD, MP3, CD-R, audio CD en VCD. AC3 decoder en DTS 5.1 uitgang. Normaal en breedbeeld weergave. Regio vrij. Scartaansluiting en kinderslot. Incl. afstandsbediening. VERWIJDERINGSBIJDRAGE e. 3,00 (excl.)
    € 269,00
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: hmzz

    bij de MM en Makro....

    http://www.audioworld.nl/nl/dept_39.html ff naar beneden scrollen, alleen kost hij daar wel 100 eurie meer

    op google kan je nog wel meer links vinden
     
  17. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

    ja maar kan je hier ook direct de xbox optisch op aansluiting of moet het via via gaan zodat je de 5.1 dts surround kwijt bent en alleen stereo hoort?
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    beuk moet nog eff sparen...maar ergens begin 2003 heb ik hem binnen.
    de oude denon gaat aan de kant....als er liefhebbers hier zijn kan er over gesproken worden voor een eventuele overname.
    de nieuwe receiver is ook voor mijn nieuwe huissie die als hij klaar is werkelijk omgetoverd wordt tot een echte home cinema.
    http://www.area450.com/homecinema/amplifiers/avc11.htm
    dit wordt hem dan...eigenlijk de opvolger van de avc=a10se.
    denon heeft weer een absolute winnaar op de markt gezet met alle surround formaten die op dit moment bestaan samengeprakt in een 21 kilo wegende doos.
    http://www.avland.co.uk/denon/avca11sr/insidelrg.jpg
    zo ziet zon ding er van binnen uit....weet je ook meteen waarom er in japan de controller s nodig was...die jappen hebben zulke kleine jatten dat ze zon av amp in elkaar kunnen priegelen.
    moeten wij eens proberen met die hollandse klauwen8)
     
  19. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    ooooowyeah!!!! 8)

    Wat moet hij gaan kosten?
     
  20. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Zwaar vet en zwaar duur :)
    Het enige waar ik geld tot nu toe ingestoken heb is een beamer met hdtv resoluties, maar daar blijft het ook wel bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina