1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het vorige topic raakte alweer bomvol :) Tijd voor deel 5 alweer.

    Hier kun je al je vragen stellen over surround en dolby digital.
    Uiteraard zijn er de nodige experts die je graag uit de brand willen helpen :)

    De vorige delen:

    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hatseeeeeeee mayonaise...........komt u maar....uw vraag is goed voor een passend antwoord,en zo zijn we binnen no time weer toe aan een deel 6......komt u maaaarrrr.
     
  3. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Om stroom te besparen wil ik mijn hometrainer aansluiten op mijn surroundsysteem, dan moet ik dus flink door blijven trappen bij stukjes met veel en hard geluid, hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb uiteraard de FAQ doorgelezen maar kon helaas geen antwoord op mijn vraag vinden:p
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    Hahaha wat grappg :X

    tssss 8)
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    voor dit soort varen moet je naar www.gerriekneteman.nl of naar www.iktrapmehetlazurus.com
    tis iig wel goed voor de conditie :+
     
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    AAAH da duurt nie zo lang hoor :9
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    OKdan! Dit wordt weer in educatief threadje, met hopelijk niet te veel onnodige vragen ik hoop dus dat mensen eerst de

    FAQ lezen (!) om onnodige vragen te voorkomen:)

    Veel plezier aan allen!
     
  8. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel kwadraad(kabel) kan er in logitech z-680 (het gaat om het aantal kwadraad wat in de speaker gaat.Omdat de input van de versterker groter is...

    Alvast bedankt...
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dit topic niet bedoeld voor surround ? Lijkt nu wel een homeshopping programma :p
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    1,5 mm kwadraat kan al 3500 watt aan...das dus zon 16 ampere,en dat levert de huiszekering.
    tis niet altijd de dikte van de kabel die belangrijk is maar de samenstelling en materiaal.

    ik heb geen flauw idee wat voor kabels er standaard erbij geleverd worden maar dat zal heus wel vervangen kunnen worden voor beter exemplaren wat zeker weer ten goed komt van de kwaliteit van de set in zijn geheel.

    succes ermee.
     
  11. Zijn er meerdere soorten optische kabeltjes? Hoe ziet een ingang eruit voor een optische kabel?
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    zover ik het weet is er maar 1 soort optische kabel, natuurlijk verschillen ze wel in kwaliteit, maar ze hebben maar 1 aansluiting
     
  13. Wat kan ik met een coaxial kabel?
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    je dvd speler aansluiten op je versterker
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    met je xbox helemaal niks....maar wel bv een dvd speler of een ander soort van digitale geluidsdrager als bv een cd of mini disc speler.
     
  16. Kun je die digitale coax kabel niet in je TV stoppen zodat de TV dan digitaal geluid geeft? Dat geluid van je Xbox gaat dan via die scart je TV in en komt via je digitale coax kabel weer in mijn dolby digital set.

    Kan dit?
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    kort maar simpel antwoord.
    nee.
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zeg Beuker, ik heb de Denon AVR 1603
    klik

    Ik heb hierop een 50 watt subwoofer van Sony aangesloten, de geluidskwaliteit laat echter te wensen over. Waarschijnlijk is hij gewoon veel te licht voor de receiver. Ik zit er dus over te denken om een andere aan te schaffen. Heb jij misschien nog een tip, ik kan zelf weinig vinden op het internet over welke subwoofer hier mooi bij zou passen. Ik zat zelf aan deze te denken klik Is dit een beetje passende combinatie???
     
  19. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Zorg iig dat het vermogen van je Sub meer is dan het vermogen van een enkel geluidskanaal.
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je bedoelt dat je een coaxiale digitale ingang op je homesetje hebt, kijk dan hier waar ik antwoord heb gegeven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina