1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inmiddels is het al weer tijd voor Deel 7.

    Voor meer informatie verwijs ik graag naar de zeer uitgebreide en goede post van tipex
     
  2. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel cool zo'n dolby installatie voor je xbox!
     
  3. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik ook nog wel een mooie: [​IMG]
    alleen dan nog goede boxen
     
  4. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een mooie ja, zou vast wel meer kunnen dan alleen tv/dvd doulby geven of niet?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk weer een nieuw deel, nu nog hopen dat de mensen eerst de openings post lezen voordat ze weer allemaal 100 keer dezelfde vraag stellen...
     
  6. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker, moet je maar eens op het plaatje klikken, krijg je een hele hoop gegevens :p
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik het niet zo erg op pioneer ik vind het er zo plastic uitzien, alhoewel ik de nieuwe serie nog niet op gezien. (Pioneer vsx1015 is geloof ik de oude serie.)
    Ik zou zowiezo ff afwachten met een receiver kopen, Marantz en Denon gaan binnenkort als het goed is nieuwe modellen op de markt pleuren.
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Zijn er al plaatjes oid?

    Edit: gisteren met X-zibit lampjes gemaakt onder de versterker. Ze liggen gewoon los, maar toch... Sorry voor de onduidelijke foto, maar met flits zijn de lampjes niet te zien en zonder flits is de sluitertijd zo ontzettend lang dat de foto bijna niet scherp kan zijn.

    [​IMG]

    Een ledje doet het trouwens niet zo goed, moet nog ff kijken waarom. Soms doet hij het zelfs helemaal niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  9. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is dit wel vet, maar als jij tv kijkt kijk je dan niet in de richting van de versterker ?
    Op den duur kan het best irritant worden :)
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zet je ze toch weer uit. =)
    Ik zelf vind sfeerverlichting tijdens film kijken altijd errug leuk, m'n receiver zelf dim ik altijd 100%
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet zo fel hoor;). Enne, nu staat de versterker nog aan de zijkant van me, maar als ik een tv-kastje heb gemaakt komt ie wel voor me. Ik zie dan nog wel of het te fel is.
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, JKI doe niet zo pussy.
    Open schroeven dat denoontje, dremeltje, hakken zagen pimpen die hap. :+
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Verlichting bij de glasplaten is ook altijd erg nice: (niet mijn setup)
    [​IMG]
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ook niet he :+ . De garantie is toch verlopen en het is een oud model, dus... 8) .
    Maarre, ik ga bij een oude versterker samen met iemand anders (X-xibit, nieuwe member) wel zoveel mogelijk pimpen. Heb gisteren alvast de voorkant helemaal zwart gespoten. Dat staat denk ik best geinig, zo'n zwarte voorkant met zilveren knopjes. Gisteren ook ff 40 ledjes besteld, dus dat moet goedkomen:p (we gaan ze er niet allemaal inzetten hoor ;) ).

    Enne, tipex, als ik een kastje met glazen platen zou hebben zou ik dat ook meteen doen. Het ziet er echt vet uit.
     
  15. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    dat pimpen samen met JKI ziet er echt mooi uit!!! er zaten nog oude lampjes in om de voorkant van de versterker te verlichten en die lampjes heb ik samen met JKI groen en rood gemaakt ziet er echt wel relax uit maar er komen nog allerlei ledjes in dus dat gaat echt mooi worden!!!
    En trouwens JKI die zwarte voorkant die we hebben gespoten ziet er echt wel mooi uit!!! alleen de knopjes moeten we niet zilver laten...

    iemand nog leuke pimp ideeën we hadden nog in gedachte een neon koeling in te bouwen....
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto's posten is altijd een leuk idee :)
     
  17. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt
    moet nog foto's maken....
    Ik moet nog even foto's maken :9 _O_
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen heeftie geen foto-toestel:D. Ik maak de foto's wel, dank kunnen jullie tips geven. Maar is deze thread daar wel voor bedoeld, of krijgen we dan weer mods op ons dak?

    @tipex: ik ben eigenlijk nog steeds een beetje aan het klooien met alle verschillende surroundmodes van de AVR3801. Welke gebruikte jij altijd? Gewoon Dolby D.? Of ook DSP-simulation, etc. En ik snap iets niet helemaal:
    Waarom moet je het LFE-kanaal via het OSD op -10 zetten bij DTS muziek en op 0 bij gewone films? Verder nog tips voor de instellingen?
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    eeeeeey.........deeltje 7 alweer lol :+

    ik kijk weer mee vanaf de reservebank.
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er waar je het beste de stroom voor de ledjes kan aftappen in de versterker?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina