1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Oehh, die zijn cool:cool: . Heb je ze 2dehands of nieuw gekocht? En mag ik ook de zeer bescheiden vraag stellen wat ze hebben gekost:p ?
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    250,- euro maar. o_O Nieuwprijs ps. is -/+ 350 euro.
    De voorlopers, die offtrack heeft. Worden normaal nog niet eens voor deze prijs verkocht. Volgens mij had de verkoper er niet zo veel verstand van ofzo. O-)
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij natuurlijk niet erg:). Het blijft relaxt: verkopers die zich in de nieuwprijs vergissen of er gewoon niets vanaf weten:p .
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    250 voor allebei? Das idd wel erg lekker, heb ik voor die van mij (MA500) ook betaald 125 per stuk. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat het bij een Denon versterker niet nodig zou zijn. Mijn yamaha is nogal puur en analytisch, vandaar de warmere marantzen. Hoopte hierna met een dikke Denon receiver ervan af te zijn :p Misschien toch niet...
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, ik heb ook geen dikke denon. Het is de duurdere instapper van denon. Grotere broertje van de 170X. Mijn denon geeft 80w @ 8ohm en deze jongens 125w @ 8 ohm. Dus ze hebben veel meer controle. Daarbij ontlast ik de voeding van de denon ook nog lichtelijk als ik op hoog volume film kijk aangezien hij dus 2 eindtrappen minder hoeft te gebruiken. :)
    Ben voorlopig niet meer van plan om iets te gaan upgraden. Over een 3kwart jaar word ik 18 en dan wil ik wel me rij bewijs. O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke denon had je dan in gedachten?

    Ik ben trouwens bezig met een demonstratie-dvd. Het plan is alle leuke geluidsfragmenten achter elkaar te zetten. Ben benieuwd of het gaat lukken:).
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  7. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool....:p
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    wat is een mooi surround setje voor de pc.. voor soon €100..
    Ik dacht aan de Creative Inspire T7900// tis voornamelijk voor muziek.
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    "surround setje" en "voornamelijk voor muziek" gaat niet echt lekker samen, ga dan voor een stereo opstelling...

    @ JKI, de nieuwe 4306 spreekt me erg aan, maarja is beetje overkill omdat ik m'n speaker set nog niet meteen wil vervangen.
    Misschien de 2807 als die hier in europa ook uitkomt, ik ga toch pas over minstens een jaar vervangen. Eerst een LCD tv, slaat ook al een aardig financieel gat, want ik wil dan ook een HDMI dvd speler, waarschijnlijk wordt dat de Denon DVD-1920
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je je speakers moeten vervangen als je een 4306 koopt?
     
  11. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat de prijs (prestatie) van de speakers dan niet meer in verhouding staan met de receiver. :)
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's bij mij toch ook niet:).
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet precies wat jij heb staan, maar ik vind een receiver van boven de 1500 euro (4306) een beetje overdreven voor mijn MS 906 Avants van +/- 250 per stuk :p. De mooie opties en gadgets zijn natuurlijk leuk en er blijft natuurlijk altijd wel iets te upgraden...
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 3801 (toendertijd iets meer dan 1000 euro) aangesloten op 2 JMlab's profil 3 van misschien nét 200 p/s, ook niet echt in verhouding:). Vooral als je bedenkt dat tipex daar eerst z'n B&W'tjes mee aanstuurde:p.
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Om dit topic maar weer eens leven in te blazen: welke dvd's/cd's gebruiken jullie om je vrienden te laten zien wat nou écht surround is:cool: ?
     
  16. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het zit zo, ik heb een 360 en een home cinema set, hoorde ik gister op live van een friend dat je dan een optische kabel moest kopen, deze moest hier in.

    [​IMG]

    Nu vraag ik mij af, omdat ik geen flauw idee heb hoe die stekker aan de andere kant eruit ziet, waar deze dan ik moet bij mijn dvd/home cinema in moet, en of dat wel eens kan bij die van mij. Hier een pic van de achterkant van mijn dvd, en dan is mijn vraag, kan hier een optische kabel voor dolby op mijn 360 kan worden aangesloten?

    [​IMG]

    greetz wooly
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat er geen optical input opzit.
     
  19. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de dvd speler van mij niet?
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina