1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja zoiets dacht ik al :D Mag je iig wel trots op zijn. Ik weet niet hoe ingewikkeld de filter en snoer zijn, maar erg professioneel zoals het in elkaar is gezet!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er inderdaad heel netjes uit.

    Alleen ben ik geen voorstander van kroonsteentjes :mad:
    Als onderhoud/service monteur kom die die @#$@ dingen op de gekste plaatsen altijd tegen.

    Je wordt door een bakker uit je bed gebelt en krijg te horen dat zijn computerbesturing het niet meer doet.
    Vervolgens ga je er heen en trek de besturingskast los en dan ontdekt je dat één of andere L*L de kabels van de PLC heeft verlengt met kroonsteentjes.

    In mijn gereedschapskoffer zit daarom ook altijd een soldeerbout (gas) en een doos met alle soorten krimpkous.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook heeelemaal geen fan van die dingen. Maar om een of andere manier wilden het niet lukken om 3 of 4 van die dingen aan elkaar te solderen, en dan heb ik redelijk wat soldeerervaring. Mischien omdat het toch net wat teveel massa is aan draad wat ik moet opwarmen, omdat ik een redelijke diameter heb genomen, en mijn 15W boutje dan net iets te weinig is. Vandaar de kroonsteentjes. Maar ik heb ze echt megastrak vastgezet, ik kreeg nauwelijk 2 van die draden aan een kant erin, zit wel goed dus :D
     
  4. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike, _O_ Netjes, Respect _O_ !!!

    Ik heb zelf deze netfilter: http://www.jkacoustics.nl/Lichtnetfilter.htm, kost wat (kan btw duurder maar vond het niet nodig) maar de verbetering is echt ongelofelijk in klank, vooral het laag is dieper en de details, plaatsing veel precieser.
    In het algemeen is de totale geluidsbeeld op vooruit gegaan, ook stuk rustiger geworden, ik moet wel hierbij vermelden dat spanning hier in het huis is behoorlijk vervuild.
    De hele bekabeling in het huis loopt kris kras door elkaar vandaar dat ik een netvoeding wou / nodig had ondanks dat HK Zeer Goed voedingen in de recievers levert.

    Ik weet niet of je echt een netvoeding nodig hebt, je kamer bevind zich boven de meterkast, mischien is je spanning niet zo erg vervuild als je denkt, een aparte groep naar je kamer en alles in fase zetten zou ook Goed, effectief oplossing zijn, anders ik weet niet hoe lang jij je eigen filter nu in gebruik hebt maar laat het maar paar dagen spelen, het duurt even tot dat eventuele effect hoorbaar is.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dit misschien geen betere oplossing.
    [​IMG]
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan is dat toch zo. Dat was het eerste wat ik opmerkte toen ik voor het eerst mét filter luisterde. Maar ik dacht van: hoe kan dat nou komen door het filter?! Zal wel aan mij liggen. Maar dat kan dus toch *)

    Ik ben nu bezig met de laatste netkabels. Ik ga het allemaal eens lekker laten spelen de komende week en dan vertellen of er nog meer opmerkelijke dingen zijn veranderd. Ben benieuwd.

    @ Melbuuln. Ik heb ook van die blokjes thuis, maar dan gewoon met 4 gaatjes op een rijtje. Ik heb ze ook overwogen, maar het wilde pastte dan net niet lekker in de behuizing. Too bad.. maar tnx voor de tip :b:
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Whoohoo!!\o/
    Heb zojuist mijn Denon avr 3806 receiver binnengekregen!
    Heb em al helemaal uitgepakt en onder mijn tv gezet.
    Ding weegt overigens erg zwaar.(ik schat zo,n 20 kilo)

    heb er alleen de eerstkomende 2 maanden niks aan aangezien ik nog moet sparen voor speakers.
    En heb ook geen oude speakers die ik eraan kan hangen:'-(

    Ik zal vanmiddag of morgen wat fotoos proberen te schieten.
    Ohja de afstandsbediening is ook erg vet! beetje touchscreen achtig8)
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    17,5 kilo weegt ie.
    Gefeliciteerd, nu begint het pas echt!
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo, het is weet tijd voor een nieuw deeltje :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina