1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan echt het beste voor een Logitech Z-5500 gaan. Deze kost €300, mooi voor je budget. Ik denk dat er niet veel sets zijn die het geluid van de Logitech zullen overtreffen. Ik bedoel dan een vergelijking tussen andere sets voor rond de €300.

    Klik. Hier zie je nog een groot aantal sets tot €330.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou dit best willen proberen,maar wanneer je zoiets koopt bij welke winkel dan ook....is het mogelijk meestal om het terug te brengen als het bijvoorbeeld gewoon tegenvalt? Of is die kans klein?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd, over het algemeen hoor en lees je positieve ervaringen over de combinatie Tannoy/Marantz. :eek:

    Waar ben je dan precies niet tevreden over? De prestaties van de sub of het hele set in z'n geheel?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles in z'n geheel, mijn geluid is veel te gauw 'overkill' en wat ik bij mn broer hoor is precies goed, het is echt het soort geluid dat ik graag wil voor mn games en films.
    Een pistoolschot klinkt misschien wel krachtiger hier als ik de sub flink zn werk laat doen
    maar alles in z'n geheel klinkt minder 'film achtig,echter' dan de Logitech set.



    Ik heb gebeld naar een shop hier in de buurt, volgens hun was de 5500 juist een oudere, en de 5450(draadloos) nieuwer.....en die was draadloos maar zit op 379 euro, dus mooi niet.

    Ze hebben ook de 5400 en die zat in de 250 euro, hoe is die dan???
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie er al op de hoogte van zijn, maar er is een Powerbuy van Hifisupply.nl op het HTforum.nl :)
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zag het ja, je gaat weer knutselen? :D

    Het zit bij mij wel redelijk snor kwa bekabeling - het enige dat ik nog wel kan gebruiken is een mooi stereo kabeltje (voor tv -> receiver) en nette luidspreker kabel. Ik zit alleen een beetje krap in de funds omdat ik eind vd week een nieuwe tv zal moeten betalen :9
    De 15% korting is ook niet superhoog. Normaal hoef je vanaf €65 geen verzendkn te betalen en dat moet met de pb wel. Scheelt met de bestelling die ik had willen plaatsen uiteindelijk maar €5,- ofzo...

    Joost houdt op DVD.nl een powerbuy voor QED kabels. Daar is de korting al ietsje hoger geloof ik, dacht dat ze de 25% wel zouden halen? QED spul is wel prijzig...
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, met dat DIY interlink setje bespaar je toch weer 33% op de al gemonteerde versie :D (of 50%, ligt eraan vanaf werke kant je het bekijkt)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb bij de MM hier de Logitech z-5400 gekocht voor 229,de 5500 was er niet meer. Dit heb ik echter niet besloten voordat ik zeker wist dat ik em kon terugbrengen en geld terugkrijgen mocht ie me totaal niet bevallen...en dit is het geval, na 2 weken mag ik em gewoon terugbrengen en krijg m'n geld ook terug als ie mij niet bevalt. Altijd doen dus zou ik zeggen, de 5450 was er ook maar die was wel 100 euro duurder en volgens de verkoper was het enige verschil dat de achter speakers draadloos waren, nou big deal.
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De Z-5400 zal je vast goed bevallen!
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Draadloos, maar toch moet je een snoertje naar 't stopcontact hebben, right?
    Ik zie het nut van semi-draadloze speakers niet zo...
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook gewoon nutteloos. Gemaakt voor de domme mensen op de wereld die denken dat ze dan cool zijn omdat hun achterspeakers draadloos zijn.

    Ik ken zelfs een erg dom persoon die zei dat ze volledig draadloos waren. Ik vroeg hem waardoor de speakers gevoed zouden moeten worden. Vervolgens zei die dat de stroom door de LUCHT gaat ofzo. Zo dom kunnen mensen dus zijn.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bwhahaha, stel je voor man.
    Zit je lekker met je vrouwtje een filmpje te kijken...

    Hoppa! 220 door je flikker. Daar word je wel wakker van. ;)
     
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    BigKabuto, veel plezier met de set:). Ik heb hem zelf ook al een tijdje en ben er zeer tevreden mee. Hang de speakers wel aan de muur ofzo en op oorhoogte en ook zo dat ze in surroundpositie staan, dan is het geluid het mooist;).
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen met een hanenkam DE oplossing... :9
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan ze nog niet ophangen maar ga dat wel doen want ik denk dat ik ze wel houd. Ik heb ze nu gewoon achter me staan, vrij vlakbij waar ik zit ,maar met games klinkt dat al erg mooi , ik heb em ook aangesloten op mijn Iriver mp3 speler en dat klinkt dus echt een heel stuk minder dan wanneer ik die koppel aan mijn Marantz Receiver, PC geluid is ook niet optimaal..maar dat komt omdat mijn geluidskaart niet optisch is, ik heb nog een vrij oude Acoustic Edge kaart van Philips.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moeten die speakers ook aangestuurd worden met vermogen.
    Maar het is toch zo dat je geen bekabeling meer hebt vanaf je sub naar je rears?
    Dat is het enige pluspunt, lopen geen kabels van 5m lang door je huiskamer heen.
     
  17. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zie ik nog het nut niet want je ziet ook wel een 2 meter lange kabel je stopcontact inglijden
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar Eh ik dacht || Gamer || die hier ook altijd in dit topic zit, zich begeeft?

    I kheb een now playing bordje voor hem, Maar hij antwoord niet!
     
  19. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, Joost,

    Vakantie zit erop dus begonen met werken, heb ook lang niks meer van je gehoord?
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me het volgende af: ik maak nooit mijn versterker/dvd-speler van binnen schoon. Doen jullie dit wél? En hoevaak dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina