Anyone see the Xbox 360 robot in Transformers?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 9 jul 2007.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Anyone see the Xbox 360 robot in Transformers?

We know there's a Transformers video game out for the 360 right now, but did anyone see that brief shot of the Xbox 360 transforming into a Decepticon? We definitely saw the Mountain Dew dispenser change over and start shooting crazy missiles and what have you, but we missed the 360 -- perhaps because we're all pretty near-sighted from our 19-hour shifts blogging about gadgets seven days a week. Those daring enough to video at the theater -- hit us up!

Update: Big ups to Highway Gentleman for sending in a shot! No wonder we heard it but missed it on-screen -- they loudly played the 360 bootup sound, but the box that grows arms and attacks its owner was actually only on screen for maybe a second or so. Now we'd like to know, why the hell wasn't it an Elite?

http://www.engadget.com/2007/07/07/anyone-see-the-xbox-360-robot-in-transformers/

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ LOL \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vet :D 8) \o/

3. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag hem ook, al duurde het inderdaad maar 2 seconden. Je ziet hem trouwens twee keer, wanneer die gast over straat loopt, en wanneer die armen eruit komen.

Die hele film zat trouwnes vol met dit soort sluikreclame. Zal me niks verbazen als de filmkosten voor een groot deel gedekt zijn door de reclame die er in voor komt.

4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb hem gisteren gezien! Echt vet:9

Film is sowieso mega vet!!!

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja lekkere reclame, viel mij gister ook op. en het opstart geluid van de xbox wordt ook nog even meegenomen, als hij transformeert echt cool

Die hele film is ook te wreed

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook dat er veel reclame in zat maar wel een vette film

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha mij viel het ook meteen op. Je zag eerst die kerel lopen met zon witte doos, en ik zei meteen tegen een vriend van me ''eej een 360!''. Hij echt zo ''Ja jij ziet ook overal xbox he!?''. 2 seconden later transformeert dat ding hehe, die blikjesautomaat ernaast transformeert trouwens ook! Briljant :lol:

Btw in Die Hard 4.0 (Live Free or Die Hard) is Xbox/Microsoft ook al goed vertegenwoordigt. De HD schermen met daarop het startscherm van Gears of War erop vliegen je tegemoet... ze doen goede zaken, toppunt van sluikreclame.

Als mijn 360 nog een keer kapot gaat wil ik geen ring of death, maar een transformer xbox die gaat schieten!! \o/

8. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke de film is dus tof, maar is de game dat ook :p??

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sluikreclame's. Toch leuk gedaan.
    Die Mountain Dew kast die veranderde was ook wel tof.

Schoot blikjes. :cool:

10. battlefiel31 nl

battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag hem niet. ik hoorde het !

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007

Deel Deze Pagina