AoM / War III

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door itwasmemememe, 28 jan 2003.

1. Ik heb bijde demo's van AoM en War III.
    Ik vind ze allebij echt geweldige spellen, maar welke zal ik volgens jullie eerder halen???
    Met argumenten a.u.b.

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het special pack van AoM gekocht, zit een making of dvd, achtergrond muziek cd, posters en een beeldje bij; zeer het geld waard.
    Het spel zelf heeft een geweldige verhaallijn en een prima gameplay.
    Ik kan je alleen niet zeggen welke beter is, daar ik alleen de demo van WCIII heb gespeeld. Die vond ik kwa grafix minder, en kwa gameplay ook, maar dat heeft meer met smaak te maken denk ik.

Ik hoop dat ik dit duidelijk genoeg heb verteld, denk het eigenliojk niet, maar ja:{

3. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook die special pack van AOM ik vind het echt een goed spel alleen vind ik het jammer dat j emaar uit 3 volken kan kiezen. Maar het spel is zeker zijn geld waard.:9 :9

4. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat je voor age of mythology moet gaan, persoonlijk vindt ik hem beter als war III

5. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vooral online wilt gamen direct voor Warcraft 3 gaan ;)

6. NehpetS

NehpetS Guest

voor war3 natuurlijk.....daarmee speel je echt veeeel langer vind ik....je blijft online spelen...het is een soort verslaving.....en die rassen zijn top...ieder zijn eigen units enzo...en het is snelle actie...het is niet rustog basisje bouwen...sloom sloom...unitje hier untije daar...nee gewoon zenl znel anders ben je dood....geen gezeik...en die hero's met die spells...dat maakt het gewoon cker weten...8) 8)

7. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik waarom had ik dat antwoord al van jou verwacht NehpetS
    Ik ben het wel met hem eens
    Ik vind War3 er veel leuker uitzien. De rassen zijn ook echt heel erg verschillend van elkaar en de magie komt ook veel duidelijker naar voren vind ik. Spelen met de nightelves, Undead of de Humens krijg je echt een totaal andere belevenis. Met age of Mythology heb ik dat niet echt gehad eigenlijk. Het verhaal van War3 vind ik zelf ook beter!
    Daarnaast heb ik echt veel meer fun gehad met de single player campaign van warcraft3. Ik heb beide spellen namelijk dus kan het weten.
    Helaas kan ik niet oordelen over het online gebeuren maar wat ik daarover gehoord heb schijnt Warcraft3 ook heel cool te zijn.
    Ik vond Age Of Mythology eigenlijk een beetje tegenvallen:{

Laatst bewerkt: 17 feb 2003
  8. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Age of Mythology echt een mooi spel.
    Speelt ook lekker maar het blijft een Age of Empires en niet echt mijn spel die ik urenlang kan spelen.

Warcraft III vond ik tegenvallen. Ik had er toen veel meer van verwacht. Ik heb em online gespeeld en dat is wel weer lollig maar ook niet echt mijn game. Warcraft II was echt bruter.

Deel Deze Pagina