1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apart forum voor de 360!?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Yi-Long, 12 mei 2005.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Beste XBW,

    Is het nu, met de E3 voor de deur, niet tijd voor een nieuw sub-forum voor de 360!? Op die manier kan er op een duidelijke manier onderscheid gemaakt worden tussen de verschillende games en op welk platform ze uitkomen...!?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan liever eerst een subforum voor E3 :) net als vorig jaar ;)
     
  3. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd eerst voor de E3 en daarna als er veel nieuws is gekomen een subforum voor de XBOX 360 of hoe dat ding ook gaat heten.
     
  4. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu een E3 subforum zou mijn voorkeur zijn.

    Als de 360 release dan een keer in de buurt komt, is er denk ik pas een 360 subforum nodig.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het voordeel is dan ook dat je eventueel PS3 of Revolution nieuws.. + Boothbabes kan posten :)
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    E3 subforum is zowiezo zeer welkom... :)

    maar omdat we de komende 5 maanden tot de launch toch wel doodgegooid worden met previews en reportages over de 360, kun je dat beter meteen in het juiste forum plaatsen, zodat strax als de 360, niet al die threads overgezet moeten worden enzo... (lijkt mij dat dat veel meer werk is, dan nu alvast meteen alles op de juiste plaats te posten!?) ;)
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat een apart forumgedeelte nog beter zou zijn.

    zoals nu bijvoorbeeld zo is met xbox magazine en offtopic. dan kun je namelijk een subforum over games hardware en algemene discussie maken....

    ik kan me btw voorstellen dat ze dit niet doen omdat het forum anders te groot wordt...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb straks een apart fourm deel van xbox 360 ... maar ja even afwachten tot na e3
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    FF van de gelegenheid gebruik maken:): de centrale xbox 360-thread is nogal vol, zou er een deel 2 geopend kunnen worden???
     
  10. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een E3 thread zou goed zijn
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    E3-thread is natuurlijk helemaal top en ik verwacht ook wel dat hij er komt, net als vorig jaar. Een Xbox 360 forum zou eigelijk ook geen slecht idee zijn. Morgen, na de uitzending op MTV, is er veel meer reden tot discussie en er zijn ook al de benodigde spellen die op de Xbox360 uit komen. Er zijn denk ik genoeg (zinvolle) threads om een dergelijk forum mee op te vullen, zowel over het apparaat zelf als de games. Misschien zelfs ee permanent forum hierover, maar aan de andere kant word, zoals The Pulser al zei, XBW dan te groot word en het misschien toch beter is om het gewoon in de hardware/algemeen en games-thread te posten.
     
  12. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ......dat de pagina niet bestaat.
     
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 iid, hij bestaat misschien wel, maar hij werkt niet goed

    Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.


    --------------------------------------------------------------------------------

    Apache/1.3.33 Server at 404.xboxworld.nl Port 80


    Het zou wel een goed idee zijn, want er zullen wel veel posts komen over die onderwerpen de komende tijd
     
  15. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0

    maar wel een verwijzing naar: Apache/1.3.33 Server at 404.xboxworld.nl Port 80

    EDIT:
    Domain name:
    xbox360world.nl (next domain)

    Status: active

    Registrant:
    M. Smit

    (rest weggelaten i.v.m. persoonlijke gegevens)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen van mij wel een E3 subforum openen. Rond de release van de xbox 360 daar een subforum voor openen. Dan zal denk ik, omdat de xbox 1 spullen dan vrij snel verdwijnen, dat misschien wel alles in het teken zal staan van de xbox 360 in korte tijd. Dus dan zou een subforum niet nodig zijn.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er moet wel een 360 forum komen want als de xbox360 uit is dan verdwijnen heus net alle xbox 1 draden oppeens. Dan komt er gewoon een 360 gedeelte van de site.
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet opeens maar gewoon binnen een niet al te lange tijd. Of verwacht jij soms dat er na 6 maand nog steeds veel topics omtrend de xbox 1 zullen zijn? Dat denk ik dus even niet he.. en vanaf het moment dat er echt weinig xbox 1 topics zullen zijn kun je net zo goed de hele site compleet in het teken van de nieuwe xbox zetten.
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat een apart 360 forum toch best wel nodig zal zijn, aangezien al de nieuwe 360 game aankondegingen. een apart forum zal dan veel overzichtelijker zijn, hier kunnen we dan over de mages etc praten en dan is er ook nog het normale forum voor xbox1 zo blijft alles overzichtelijk en kun je als je alleen geintereceert bent in 360games gemakkelijk kijken in het juiste forum... geen gezoek meer en veel overzichtelijker!.
     
  20. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom wordt er elke keer zo gezeurt om een apart forum? als je moderaters dat nodig vinden dan maken ze die toch wel aan.. bij elke gebeurtenis wordt meteen gezeurt om een apart forum..
    ik zou niet weten waarom er een apart gedeelte voor de 360 zou moeten komen.. alsof over een half jaar nog iemand het over de xbox 1 heeft.. dan verdwijnen gewoon alle xbox 1 threads..
     

Deel Deze Pagina