1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apart "Ik zoek clan forum"

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Farmir, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel al zegt: Ik zoek clan forum. Is dit forum voor diegenen die een clan zoeken, nu staan al die berichten in het Xbox Live & Gaming Clan subforum.

    Zou dit Subforum er kunnen komen?
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ... of gewoon in 'n centrale thread ofzo.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op zich wordt dat xbox live en gaming forum niet echt druk bezocht dus misschien is een subforum niet echt nodig. Zou ik het idd eerder in een centrale thread zetten. Want de enige threads die je in dat subforum krijgt zijn dan: Ik zoek een clan. Dus jah :9
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De 'clan gezocht' topics hebben nu niet de overhand in 't Live & Gaming Clan subforum, dus gezien de huidige omstandigheden zou een apart subforum niet echt een toegevoegde waarde hebben.
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn er nu een stuk of vier en als er nog zo'n subforum of zoiets zou komen wordt dat wel meer...

    Of wil je zeggen dat hier veel topics staan ook maar 8...

    Nouja ik vroeg het alleen maar.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Er is al een clan forum. Nog een forum lijkt me overbodig. Een centrale thread lijkt me dan idd beter
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wellicht, maar ik denk niet dat het dusdanig toe zal nemen dat een subforum ook echt nodig zal zijn. :)

    8 topics in de afgelopen maand, daarnaast is dit een subforum voor feedback over de frontpage en 't forum, dus hier geldt hoe minder topics, hoe beter :+
     
  8. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zo maar het was maar een voorbeeld.

    Maarja ik blijf bij mijn standpunt dat het wel heel handig zou kunnen worden! Als je ziet dat er clans 'dood' gaan spammen zij ook hele andere topics onder van ik wil een clan
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou standpunt en idee of eigenlijk mijn standpunt en idee 8)
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij een beetje overbodig, dit kan ook in een centrale tread in het clan gedeelte.
     
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Djubbie

    Djubbie New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo ! Ik ben opzoek naar 1 Hele Goede en vaak aanwezige GoW member! En naar 2 Goede tot Zeer Goede CoD2 members! Onze clan heet AoC Angels of chaos!
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft er hier geen reclame voor te maken hoor :+

    Maar ik denk idd dat zo`n topic al niet meer nodig is. De inschrijvingen voor het wcg van gow zijn al gesloten en de mensen zijn al opgegeven. Dus het is toch al geen mogelijkheid meer.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoi Jules >< CoD2 niks meer te doen, wacht nog een paar maandjes tot CoD4 dan heb je genoeg mensen die je kunt recruiten.!
     
  15. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dat zo zie dan is het ook niet echt nodig om er een subfora voor te maken..

    Als de mods het gewoon beetje netjes houden dan komt het wel goed :b:
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoals aangegeven zien wij het nut hier voorlopig nog niet van, daarom zet ik hier een slotje op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina