[XOne] Aparte Xbox live en PSO kosten

Discussie in 'Games' gestart door $$$$$, 27 jun 2002.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat het niet waar zijn, laat het niet waar zijn, laat het niet waar zijn!!!!

Snikkerdesnik...
    neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!:'-(

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live kost in de VS $9.95. Hiermee kan je alle normale games spelen zonder extra kosten. MMORPG's echter die hebben vaak zelf al een hoger maandtarief dan het tarief van Xbox Live, het is dan ook in het geheel niet vreemd dat deze een aanvullende fee nodig hebben. Ze hadden ook de fee voor iedereen hoger kunnen maken zodat je wel gratis kon MMORPG-en, maar ik denk dat de meesten dan toch dit verkiezen.

Phantasy Star Online en Star Wars Galaxies zijn voorbeelden van MMORPG's die een extra fee zullen vragen.

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    je moest op de dreamcast ook al betalen voor pso ver.2 dus het verbaast me nix dat dat ook op de xbox moet...

Maar ik koop de game toch....(heb het geld toch wel :D)

Ik hoop trouwens dat je niet extra hoeft te betalen voor star wars kotor

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars KOTOR is dus geen MMORPG, Star Wars Galaxies wel. Als de eerste dus een multiplayer mode heeft, zal die binnen de Xbox live formule gratis te zijn. Star Wars Galaxies niet, die heeft in-game een 24uurs helpdesk, meerdere teams die constant aan nieuwe content werken en gamers die het spel 8 uur per dag achter elkaar spelen en daarbij permanent eigen harde schijf ruimte inmenen op de servers.

Deel Deze Pagina