Weet niet zeker of dit in dit topic hoort, maar ik probeer het toch. Ik vraag mij af wat voor apparatuur jullie allemaal gebruiken om jullie XBox games mee te spelen. In een andere thread had ik gezien dat iemand een bepaald formaat had gespecificeer, dus dat leek mij ook wel handig: Beeld: Grootbeeld TV / Breedbeeld TV / Projector Type: [type van bovengenoemde TV of projector] Geluid: TV / Componenten (Receiver + speakers) / PC-speakerset / All-in-1 (DVD/Receiver/Speakerset in 1) Dolby Digital: Ja / Nee Types: [types van bovengenoemde zaken] Overig: [overige interessante zaken] Ik zal eerst ff beginnen : Beeld: Grootbeeld TV (100 Hz) Type: Panasonic TX-29AS10 Geluid: TV Dolby Digital: Nee Types: Panasonic TX-29AS10 Overig: Niets (sorry). Zit er nog wel aan te denken om het geluid van m'n TV via m'n stereo-versterker naar 2 Mission speakers door te sluizen, maar ben te lui
oki Beeld: breedbeeld tv,100hz,digital scan,crystal clear,82cm Type: philips 32pw8806 Geluid: receiver + 5.1 speaker set Dolby digital: ja+dts en pro logic 2 Types: denon avr1802 jbl scs-178 Overig: gamecube ps2 dreamcast xbox
beeld: breedbeeld 100 HZ Quintrix merk: PANASONIC (is beter dan SONY of PHILIPS) geluid: 5.1 DOLBy + actieve SUBWOOFER (digitaal) alles van YAMAHA
ok als dit je nou echy boeid Beeld: Grootbeeld TV Type: Philips van een paar jaar oud Geluid: TV Dolby Digital: Nee Types: uhhh Overig: Ik wil een zo'n thuisbioscoop
hmzzz binnen kort ben ik klaar met het bouwen van mijn eigen tft beamer. 2 x 500 watts lampen erin moet wel genoeg zijn voor een behoorlijk helder beeld overdag.
beeld: 16 55 cm hahahaha (ff tijdelijk hoor geen medelijden nodig) type: Aristona mét video jippie (uche uche Philips) geluid: tv (ook tijdelijk, wordt aangesloten op 5.1 set - stereo aansluiting dan wel want ingebouwde receiver kan niet op de doos ) dolby : nope overig: de doos verdiend dus meer als dit hahahahahaaha
leuk beeld: breedbeeld 100hz met alles erop en eraan type: 32pw9617 ( eindelijk een nieuwe) geluid: via optisache kabel op mijn receiver aangesloten dolby digital: yep dts 5.1 subwoofer de hele mikmak type: Sony receiver( type weet ik niet meer 1 jaar oud) Overig: ja ik ben een heel gelukkige jongen.
tv: SHARP 70gs-61s Pal 50/60 HZ 70 cm (30") Geluid: 2 speakers op de tv zelf, en 2 Speakers van Philips ( 1 achter me en 1 aan de andere kant van mijn kamer)
TV: Sony trinitron 51 cm Geluid: Via TV naar Technics stereo (totaal 500w vermogen) op B&W boxen en surround boxen van Technics. Wil binnenkort kopen: TV: 82cm breedbeeld 100hz flatscreen Geluid: DD5.1/DTS set met BOSE accoustimas 6 (hangt er van af of mijn xbox 100% goed uit de reparatie komt)
Beeld: Breedbeeld TV Type: Philips 16 : 9 70cm 50hz Geluid: All-in-1 (DVD/Receiver/Speakerset in 1) Dolby Digital: Ja Type: Pioneer DD5.1/DTS HT System 2x80w + 3x35w + 80w Overig: Voorlopig nog geen advanced scart en optische kabel dus enkel Dolby Prologic geluid
Me pa heeft die BOSE set. Klinkt echt toppie! Mag er alleen niet meer aanzitten sinds ie z'n nieuwe versterker heeft want hij wilde graag op goede voet met de buren blijven leven zei ie Anyway, back on topic: TV: Grootbeeld Philips 70cm 50hz (weet niet precies welk type) Dolby: Nog niet (ga volgende week een DTT3500 setje halen)
Iemand enig idee of dit type : Creative FPS3500 Desktop Theatre Speakers Dolby AC3 werkt op de X-Box? Zag dat het wel op de PS2, pc en dvd kan, maar geen een verkoper kon me vertellen of het op de Box aan te sluiten is. Lijkt mij wel, maar wil het graag even zeker weten. Thanks in advance!
Achja ik heb een ps2 maar neem aan dat ik ook mag zeggen wat erbij staat. Een deawoo mono brak 53 cm. En een dtt3500 setje. Kusjes Daan
TX 32 digital filter 100hz flat scr. Panasonic 5.1 5x 100w rms Yamaha goldline dts , pro logic , enz.. X-Box Dreamcast