hehehe, kwam net dit plaatje tegen op de een of andere japanse site. het zal wel niet echt zijn,maar wel leuk bedacht. Een xbox, maar dan van apple.. I-box dus...heeft maar 1 controller heh en check die gamepad dan. 1 actie knop..... *)
hehe, nou aangezien hij geen frontlader heeft voor cd/dvd lijkt het erop dat je hier van die ouwe lompe cartridges in moet steken hehehe
Het ziet er leuk uit meschien als ie echt uit komt ga ik hem nog wel halen /Mod We snappen het ook wel als je minder smileys gebruikt. - !SIC!
ach jonge dat is toch gewoon voor de gein of niet dan... niet te druk over maken. het is wel met style gemaakt hoor. wel een leuke case voor mij xbox
Nee, Apple heeft net de Mac mini uitgebracht. Die is bedoelt voor PC gebruikers die iets anders willen. In tegenstelling tot alle andere computers van Apple is de Mac mini heel goedkoop, 499 euro. www.apple.com
hahaha en ik dacht dat iemand met een beetje verstand van tekenen een xbox had aangepast tot dit. beetje vaag ding dan... wie koopt die nou ?