1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    rivanov, staat de 4.3 GM nu al online? had eigenlijk verwacht dat deze er nu wel zou zijn na de ipad 2 demo. zeker omdat de 11 maart ook al uit komt.
     
  2. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuws over MobileMe?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nog niet.
    Nope.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Tof design, de nieuwe iPad 2! Ga m zeker kopen, de Wifi versie, 16GB of 32GB! Moet alleen nog ff kijken wanneer en hoe...Ben namelijk van 21 t/m 25 maart in Porto (Portugal) en weet ff niet precies ik hoe laat ik de 25ste terug vlieg, geen idee dus of ik tijd heb om m in Porto te kopen en tegen de tijd dat ik weer terug in NL ben zal ie wel al uitverkocht zijn =/ (en hoe zit t eigenlijk met garantie als ik m in Portugal koop?)! Is ie straks via de Nederlandse Apple online store te pre-orderen?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan toch kijken of je m voor de 21e ergens kan reserveren?
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    In een Nederlandse APR bedoel je? Houden die m dan voor je vast als je de 25ste niet komt? Want had m'n iPhone 4 ook gereserveerd, maar toen ze me belde op 30 juli zat ik midden in een verhuizen en kon ik niet komen en toen vroeg ik m of ik m de dag erna kon ophalen maar toen zeiden ze dat ze m niet mochten vasthouden en ik dus op de volgende levering moest wachten (maand later)! Was wel Phonehouse en geen APR. Maar als dat bij een APR geen probleem is doe ik dat en haal ik m die zaterdag de 26ste op!
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht waar blijft die 4.3 GM apple...
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nette iPad 2 hoor, gelukkig net op tijd gewacht met een iPad kopen :)

    Jammer dat de resolutie op het scherm niet verbeterd word. Lijkt me niks heerlijker als thuis komen en dat ding pakken om lekker te surfen of mijn werk te doen.

    Denk dat het wel voordeliger is dat ik zo'n ding over laat komen uit Amerika. $499,- of €599,- ... dat scheelt nogal. Dan neem ik dat wel op de koop die import kosten.
     
  10. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Instapmodel gaat gewoon €499,- kosten in NL.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  12. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah ik heb de iPad 2 gereserveerd :)
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    De Amac in Den Bosch doet niet aan reserveringen :mad:! En de 25ste vlieg ik vanuit Portugal naar Nederland, dus heb die dag geen tijd om naar een winkel te gaan (Porto of NL) ben ik bang :{!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dinsdag mijn iPad verkocht... Gelukkig net op tijd, had dat geld er nu met de pricedrop en de specs van de nieuwe ipad nooit voor gekregen. Mijn oorspronkelijke insteek was het geld gebruiken om de iPad 2 te kopen. Maar ik heb gister maar besloten een MacBook Pro te bestellen, omdat m'n desktop ook wel aan vervanging toe was. Dus gaan we op die manier verder binnen het Apple genre.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iOS 4.3 GM is uit.
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi werd eens tijd. heb het nu draaien op ipad en aaifoon 4.
    moet alleen nog een goede ipcc vinden voor vodafone met personal hotspot geactiveerd, nog geen een gevonden die werkt.. heb onbeperkt internet.. wil het gebruiken ook:)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    app store is down? ik kan niets downloaden... ?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraagje over de iPad...

    Hoe zit het met het installeren van software van derden? Kan dit uberhaupt? Zo zou ik graag Spotify op mijn iPad installeren, als ik er een koop. En kan je er MS Powerpoint (voor Mac) op gebruiken? Ik reis elke dag wat af naar school en werk, dus zou het fijn vinden mijn presentaties e.d. te kunnen voorbereiden en repeteren onderweg.

    En zal dit hetzelfde zijn bij de iPad 2? Want daar ga ik op wachten.
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Een App voor mac kan niet op de iPad. Maar er is als ik me niet vergis een Spotify app. en ook een powerpoint vervanger.
     
  20. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    vandaag een "oude" :) ipad 1 gekocht voor weinig, tja sommige mensen moeten er nu snel vanaf.

    precies goed voor wat ik er mee wil. Surfen en mailen en dat voor veel minder geld dan een nieuwe.

    Wel jammer dat ik sommige apps opnieuw moet kopen (de HD versies). Is niet geheel eerlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina