1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik snap dan nog steeds niet wat een persoon moet met zoveel GB, hoe meer apps je er op zet hoe sneller je telefoon leeg gaat, toch? :+

    Ik kan meer dan genoeg op een 16GB, muziek genoeg, apps genoeg want die gebruiken toch vaak niet zoveel MB, en foto's maak ik soms op mijn telefoon maar die sla ik ook direct op mijn PC.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sommigen willen gewoon graag alles op hun telefoon hebben (muziek, apps, foto's) zonder na te hoeven denken over ruimte. Sommige apps (spellen) zijn meer dan 1 GB en ik vind het bijvoorbeeld ook leuk om de foto's (fatsoenlijke, crap foto's en dergelijke verwijder ik altijd) op de telefoon te laten staan.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dus eigenlijk is 32GB geen dikke must, maar meer zodat je niet hoeft op te letten op zulke dingen, wat dus uiteindelijk ook wel weer slechter is voor de batterijduur.

    Games van 1GB zijn vaak trouwens niet games die je heel vaak gaat spelen, dat heb ik in ieder geval, want na dat je het hebt uitgespeeld kan je het ook wel weer van je telefoon gooien, save data blijft er toch altijd wel staan als je het ooit weer wilt spelen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen must maar wel fijn. Een 26" tv voldoet ook, maar toch heeft menig huishouden een >37" tv. :+
    En dat je batterij sneller leeg gaat als er meer apps opstaan is onzin natuurlijk. Natuurlijk omdat er dan meer apps opstaan dat je misschien meer geneigd bent om meer games te spelen ofzo, maar puur de apps (de data dus) laat je batterij echt niet sneller leeg raken.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Oni!!

    Dit dus, 32 GIG is imo ook niet nodig.. Okay van de 16 gig die je hebt kan je wellicht 14 gig gebruiken. Maar das meer dan genoeg. Ik heb iets van 8 games op mijn telefoon, apps voor van alles en nog wat. En gebruik hem intensief voor email, browsen, facebook, etc..

    En toch heb ik nu 8 gig over!! Af en toe de fotos naar een computer streamen helpt ook al.

    32 gig betekende dat ik iets van 90 euro zou moeten bijbetalen, nou die 90 euro houd ik liever :)
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is niet echt hetzelfde verhaal, maar ik begrijp je bedoeling. :+

    Voor mij is het in ieder geval niet zo zeer nodig.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 3G was 16GB , daarna een 16GB iPhone4 gekocht en nu een iPhone5 met 16GB.
    De grootste app die op mijn iPhone is TomTom west-Europa.

    Heb nu 290 nummers , 50 video's , 720 foto's en 51 Apps , de beschikbare ruimte is 3,1 GB.
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Heb ook getwijfeld, maar toen eens naar mijn 16GB iPad gekeken, die ik eigenlijk nog nooit vol heb gehad (een vakantie daargelaten waarop ik een zootje films op de iPad had geslingerd).. 16GB voldoet voor mij meer als voldoende! Met de sidenote dat ik de iPhone niet gebruik als muziekspeler (Spotify + 10GB databundel). Heb er nu echt een hele bak games (stuk of 25), zootje random apps en nog een stapel muziek-maak apps opstaan, beste bak foto's, en nog zo'n 5gb vrij.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb simpelweg niet genoeg aan 16 GB

    Ik heb alleen al 8 GB aan muziek erop aangezien ik de iPhone aansluit in de auto voor muziek. Daarnaast aardig wat apps en heel veel foto's die ik niet steeds wil verwijderen.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Oplossing: Spotify.

    Had 15GB aan muziek op mijn iPhone staan. Alles eraf gegooid en lekker alles via Spotify nu. Beste besteding (10 euro) van de maand.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind Spotify persoonlijk niet fijn werken maar je hebt gelijk het is wel een stuk voordeliger.

    Zojuist iPhone 5 in ontvangst genomen, abbo gaat pas in op 15 mei. Kijken of ik oude abbo via iPhone 5 kan gebruiken.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mirco simkaart verknippen tot Nano of bij de winkel een nieuwe nano kaart ophalen.
    Mijn abonnement wordt pas de einde volgende week ( 24e of 25e ) overgezet.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu ook abonnement op Rdio. Persoonlijk vind ik die fijner werken. Zéker qua UI. En de integratie in m'n Sonos systeem is bij Rdio beter dan bij Spotify. Denk dat ik Spotify binnenkort ga opzeggen.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn oude abonnement is overgezet naar de nano sim op de iPhone 5. Vanaf 14 mei gaat die automatisch over op het nieuwe abonnement.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar niet als je zoals ik voornamelijk naar concerten of outtakes luistert die je dus niet op Spotify vindt.
    En daarnaast, met 1x € 90 uitgeven ben je na 10 maanden dus al goedkoper uit dan met Spotify. :+
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb een abonnement op een agenda verwijderd op mijn iPhone in de app Agenda, maar als ik vervolgens weer op die link klik om hem te openen in Agenda, krijg ik de melding: "Account kan niet worden gemaakt. Deze account heeft al een abonnement op deze agenda." Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al Agenda ge-force-quit en de cookies en gegevens van Safari gewist.

    EDIT// Ik heb bij Instellingen bij E-mail, contacten, agenda's de 'accounts' verwijderd en nu heb ik weer een abonnement op de agenda. Echter, hij toont helemaal niks in de Agenda app? Hij is ook niet bezig met laden of iets dergelijks.

    EDIT2// Een reboot heeft het gefixt... de agenda is nu wel opgehaald. Vreemd, want hij syncte wel gewoon steeds een nieuwe activiteit via mijn iPhone naar mijn Mac en andersom.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik was een poosje geleden dus opzoek naar een App waarmee ik een soort van Airplay kon simuleren.

    Heb nu Airphones gevonden, werkt perfect! iPhone fungeert gewoon via WIFI als audio-output voor mijn Mac :D. En helemaal gratis!

    Op je Mac installeer je een soort streaming server en op je iOS device installeer je de App. App starten en je Mac herkent de iPhone vanzelf.
    iPhone of iPad hangt aan de versterker en hatsee, audio itunes/youtube/games/whatever via de versterker/speakers! :D
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ook even alles op een rijtje gezet voor een iPhone 5 via studentmobiel. Nu kom ik uit op Tele2 en Hollands Nieuwe als goedkoopste providers. Iemand die ervaring heeft met deze twee providers? Het scheelt namelijk bijna 6 euro in de maand (6 x 24 = 144 euro).

    Ik heb het afgelopen jaar T-Mobile gehad en in de stad Groningen was het geen probleem. Hoe is het met die andere twee providers?

    [​IMG]
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zou wel even bellen of de telefoon ook daadwerkelijk op voorraad is. Info op de site wil nog wel eens niet kloppen.

    Om die reden heb ik uiteindelijk gewoon mijn iPhone 5 bij T-Mobile gekocht.
     
  20. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Daar heb ik een Logitech Bluetooth Audio Adapter gekocht.. 3 tientjes, en ik stream alle audio vanaf mijn laptop, iPad, iPhone of wat dan ook draadloos naar de versterker! Werkt super.. Kwaliteit is top, aansluiten is een eitje en ik hoef mijn iPad, iPhone of laptop niet aan een kabel te hangen.. Fijn apparaatje! Werkt zelfs zo goed dat ik stiekem zit te azen op een oude, tweedehands iPad 1 voor wehnâg, puur om deze aan de muur te hangen als Spotify/muziek-streambak, makkelijk te bedienen en bij afspelen mooi de album-art aan de muur \o/

    Gewoon alles in 1 thuis-abonnement bij KPN nemen (inet, tv en telefoon), gratis Spotify!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013

Deel Deze Pagina