1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Hmm ja dat zal dan wel want m'n vrouw heeft 2 weken terug een 5 gekocht en daar was het in 1x prima. Daar staat dat het bij hem vanzelf goed kwam. Het is geen ramp maar wel apart. Had toch al geen zin om weer de hele zooi nog een keer opnieuw in te stellen op de gok (tenzij het wat oplost uiteraard).

    In ieder geval bedankt voor het meedenken zover McSparkle.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik geprobeerd via iTunes twee mappen met foto's vanaf mijn computer op de iPad te zetten.
    Echter zijn er twee problemen opgetreden.

    - Ten eerste staan niet alle foto's op de iPad. Via iTunes onder het kopje 'Foto's' kun je de mappen aanvinken waarvan je wilt dat die foto's op je iPad komen. Dit heb ik dus ook gedaan bij de twee betreffende mappen, maar daarachter staat niet het juiste aantal foto's vermeld.

    - Ten tweede houdt hij niet de juiste volgorde aan, zoals ik het wel op mijn computer heb staan.

    Het zijn twee rare problemen die ik nog niet eerder heb meegemaakt, maar misschien weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
    Mocht het niet duidelijk genoeg zijn, dan kan ik ook wat foto's toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik mijn iPhone synchroniseer met iTunes verschijnen nieuwe nummers niet meer in de map 'Onlangs Toegevoegd' op m'n iPhone.

    Ze staan wel op de iPhone maar niet meer in deze afspeellijst. Normaal komen alle nieuwe toegevoegde nummers toch in deze map, als ze ook in deze map in iTunes staan??
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik lig de aankomende dagen op bed wegens een operatie aan mijn knie.
    Heeft iemand nog leuke tips voor games op de iPad? :)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    The Walking Dead? :)
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nice! Ben hem nu aan het downloaden.
    Meer tips zijn altijd welkom. :)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon. Ik heb nooit een Iphone gehad, maar na al die jaren Android heb ik zin in iets anders. Nu de Iphone5 eigenlijk even duur is als de high end Androidtelefoons waar ik interesse in heb (HTC One en S4) zie ik geen reden meer om het niet eens te gaan proberen.

    Ik ben alleen een beetje bang dat ik het scherm zo klein ga vinden omdat ik 4.5 gewend ben. Ook heb ik altijd het idee dat sinds een tijdje de Iphones een beetje achterlopen op de beste android toestellen?
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    DrawRacing 2 (één van mijn favourite games, maar volgens mij niet gratis)

    Qua hardware loopt de iPhone idd achter, waar android toestellen al een tijdje over een quadcore processor beschikken, heeft de iPhone nog steeds een dualcore. Maar netzoals de macs tegenover windows pc's, is het juist niet de hardware die voor goede prestaties verzorgd, maar de combinatie tussen hard en software.

    Android is door google gemaakt, android toestellen door: HTC, Samsung etc etc. Android is een os opzich die dus niet voor elk toestel geschikt is, en dan hebben de fabrikanten meestal nog een eigen sausje over android heen (wat voor lag etc kan zorgen).

    Apple maakt zowel iOS als de iPhone, waardoor iOS dus speciaal geoptimaliseerd is voor iPhone's. iOS is sowieso een stuk minder zwaar om te draaien. Het gaat er dus vooral om wat jij van plan bent met je toestel te doen. Apps en ondersteuning van software is en blijft apple na mijn mening heer en meester in.

    Als je eenmaal in het eco-systeem van apple zit, wil je niet anders. De ingebakken samenwerking tussen apple systemen is heerlijk.

    Maar het gaat er vooral om wat je wilt gaan doen met je telefoon. Wil je volledige controlle over je telefoon? Of ga je liever voor stabiel.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb jaren Android gehad, het is niet echt heel stabiel, maar wel beter geworden dan vroeger. Ik heb geen interese in volledige controle, ik doe verder niets met mijn telefoon dan de gemiddelde gebruiker. Ik ben zeker geen tweaker.

    Wat ik wel heel belangrijk vind is muziek op mijn phone. Is het bij Iphone mogelijk om gewoon eigen MP3'tjes vanaf je PC op de Iphone te zetten? Gaat via I-tunes begreep ik, maar je kunt dan toch wel gewoon je eigen MP3tjes erop zetten?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk kun je je eigen mp3'tjes erop zetten 8). Kan nu bij je Android telefoon toch ook hopelijk?

    En een tip, wacht nog 1,5 maand, dan is de iPhone 5S er namelijk.
     
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor een Nexus 4 gaat heb je ook een high-end telefoon, deze beschikt ook over een quad-core onder andere. En bij een Nexus-toestel heb je ook een toestel dat door Google ontworpen is (en gefabriceerd door LG) en het OS van Google zelf.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk kan dat bij Android, ik hoorde van iemand die ervaring heeft met beide systemen dat het bij Apple wat omslachtiger is, vandaar mijn vraag.

    Thnx voor de tip, maar ik ben bang dat de 5s een toestel is waarvoor ik dik moet gaan bijbetalen, dat is iets wat mij altijd tegenhield. Ik ga echt geen € 200,00 bijbetalen voor een 5s als ik gratis een HTC One kan krijgen. Maar ik kan wel even 1,5 maand wachten omdat de Iphone 5 dan waarschijnlijk goedkoper gaat zijn.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vandaar ook mijn zin: niet voor elk toestel geschikt is. Nexus is daar inderdaad een uitzondering in, persoonlijk ben ik niet zo weg van het design maar dat is meer persoonlijk.

    MP3 gaat uiteraard gewoon zoals al aangegeven. Alleen via itunes in dit geval, de één vind het een kut programma de ander wilt niet anders meer. Je moet iTunes even onder de knie krijgen.

    Je kan ook wachten tot de iPhone 5C (mocht dit waar zijn). 5C zal goedkoper worden, maar daarentegen wel wat functies missen.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nah, ik wil wel een toptoestel. Als ik een HTC One of S4 kan halen, ga ik zeker geen 5C halen. Ik denk dat ik gewoon ff kijk wat de 5s gaat doen.
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja inderdaad, mocht de 5s te duur zijn, dan kan je gewoon voor de 5 gaan die na de aankondiging waarschijnlijk alweer ietsje goedkoper is of te verkrijgen met een mooie abbo.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    iPhone 5 en iOS 7 is trouwens echt heerlijk. Als ik nu mensen met een iPhone zie met iOS 6 zie ik pas wat voor verbetering 7 is.

    Je kunt wel gaan wachten op de 5S maar zoals je al aangeeft kun je dan zwaar gaan bijbetalen.

    Gewoon een iPhone 5 pakken.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je mag mijn losse iPhone 5 over 1,5 maand wel overkopen. :+
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Enigste wat ik wel erg mis aan de huidige iPhone 5 is NFC, lijkt me erg handig om via tags snel je instellingen te veranderen.

    IOS7 is heerlijk <3 vooral de settingsbar vanaf onderen :D
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog geen rare dingen tegen gekomen met de iPhone5 met de laatste beta van iOS7.

    Sinds 1,5 week draait ook iOS7 op mijn iPad3 en die doet af en toe wel rare dingen.
    Druk op een app en ipv opstarten krijg ik af en toe het icoontje full-screen in beeld.
     

Deel Deze Pagina