1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    4,7" is prima te doen hoor, ik ben zelf net geupgrade van een 4,5" naar een 5" toestel en zelfs 5" is nog goed te doen, helemaal met kleine bezels.
    En ik heb zelfs nog best kleine handen.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, vind 4" al iets te groot. Vond 3,5" fijner.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb precies hetzelfde. Aan de ene kant wil ik wel een iPhone 6 maar dan is 't puur om weer 't laatste nieuwe te hebben. iPhone 5 is voor mijn gevoel nog enorm snel.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik wacht al een half jaar op de nieuwe iPhone. Een iets groter scherm vind ik niet erg, lijkt me juist wel tof :) Ik ga d'r gelijk een los kopen en m'n sim only gewoon verlengen.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wacht ook 'ff' op de iPhone 6. Daarna kijk ik wel wat ik ga doen met m'n abbo.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn abbo loopt af in september, dus ga denk ik sowieso de 6 halen. Alhoewel de iPhone 5 me nog prima bevalt ben ik na twee jaar toch wel weer klaar voor een nieuwe iPhone. Alleen wordt denk ik wel eens goed kijken naar abbo of sim-only. Want die abbo's worden ook steeds duurder..

    @ McSparkle, wat heb jij bijvoorbeeld allemaal bij je sim-only zitten en hoeveel betaal je er voor? :)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    [​IMG]

    Voor 15 Euro per maand. Dit was een jaar geleden het goedkoopst, maar de prijzen zijn inmiddels natuurlijk al veranderd. Ik zal voor de grap eens kijken wat ik nu krijg voor dat geld als ik nu zou verlengen.

    Kom er zo op terug.

    /Edit: Telfort is gewoon duurder geworden. Met 300min/100sms/1000mb voor 17,50 ga ik er dus dus 2,50 meer voor betalen en 900 sms'jes op achteruit. Niet dat ik die sms'jes zou gebruiken, maar toch het principe is dat het duurder is dan een jaar geleden. En dan heb ik nog niet eens 4G wat ook nog eens 5 Euro per maand extra gaat kosten.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2014
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    T-Mobile iSmart 150: 1250 MB, 150 minuten, 2500 sms. Eerste 8 maanden ofzo was het 22,50 en de rest van de maanden 45 euro. Maargoed dan heb ik natuurlijk wel niet het hele bedrag voor de iPhone hoeven te betalen. Zullen tegen die tijd natuurlijk wel verschillende vergelijkingen komen van abonnementen/sim-only. Maar denk dat ik sowieso meer minuten wil en denk ook wel richting de 2000 MB.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik betaal een 10tje voor 1GB data, 100 belminuten en sms'n gaat van die belminuten af (maar wie doet dat nou nog met whatsapp tegenwoordig). :)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, ik heb er nu 1000 maar dat is simpelweg omdat dat de goedkoopste combinatie was toentertijd.

    Ik zit ook continue te denken aan een grotere databundel, maar ik maak al twee jaar lang mijn bundel van 1GB niet op, dus dat is eigenlijk totaal niet nodig. Misschien gaat het met 4GB wel sneller straks, dan is het te overwegen.
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu 2GB en 250 belminuten/sms voor €20,-. Na de 2GB wordt het internet trager.
    Zit altijd tussen de 1,5/2GB. Stream veel muziek via Spotify/Soundcloud e.d.

    Enige nadeel vind ik dat het abonnement bij Youfone is afgesloten. Je kunt geen bundel in het buitenland afsluiten en extra functies als een app of 4G internet zijn er niet.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk er over om een iPad Mini 2 te kopen, maar ik las dat het waarschijnlijk is dat er in september of oktober alweer een nieuwe versie uit komt. Wellicht is het dan toch beter om even te wachten. Hoe zit het eigenlijk met de prijzen? Is de prijs die nu gevraagd wordt voor een Mini 2 ook de prijs die gevraagd werd vlak na de release?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De mogelijkheid bestaat dat de "Mini 2" bij de release van de "Mini 3" uit Apple Store gehaald wordt.
    De vraag is dan hoeveel voorraad heeft de normale winkels nog.

    Het zelfde heeft Apple ook gedaan met de "iPad 3" toen de "iPad 4" op de markt kwam.
    Het heeft nog een hele tijd geduurd voordat de normale winkels de prijs van de " iPad 3" gingen verlagen.
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In iTunes heb ik de muziek van The Lord of the Rings gesleept. Echter staan de albums van de drie films niet in de goede volgorde. Wie weet hoe ik dat kan veranderen? Het lijkt erop dat het niet mogelijk is om binnen iTunes met (meerdere) nummers te slepen om zo de volgorde aan te passen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Albumnummer aanpassen (disc Y of X)?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mijn iPhone 5 is een aantal dagen geleden helaas gestolen (:mad::mad:). Volgende week haal ik een 4S tot de iphone 6 uitkomt maar nu wil ik weten of ik de reservekopie van mijn 5 op de 4S kan zetten. Is dat dus mogelijk?
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Yes is mogelijk. Moet geen probleem zijn iig.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iets anders. Kun je hem niet traceren?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom is het ook belangrijk om "Zoek mijn iPhone" in te schakelen.
    Je kan niet alleen de iPhone terug vinden maar de nieuwe eigenaar kan de iPhone ook niet meer herstellen.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Niet meer. Heb hem een half uurtje kunnen traceren voordat diegene offline ging. Waarschijnlijk uitgezet en sindsdien niet meer online gekomen (al 5 dagen nu). Heb hem al wel in verloren modus gezet en een bericht achter gelaten..echt kut dit
     

Deel Deze Pagina