1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    130 zelfs. De 16GB versie zou 830 moeten gaan kosten. 16GB 5s kost 700.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als hij € 830 zou gaan kosten is dat echt in-sane.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is ook maar een gerucht, maar kwam wel vanuit Nederlandse telekom. Hoop zelf ook gewoon dat ze de prijzen gelijk houden. 800 voor de 32GB vind ik meer dan genoeg.
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt overdreven dus die prijzen.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gaat sowieso een 32GB versie voor mij worden. 16GB kan toch echt niet meer tegenwoordig. :+ Mijn abonnement kan ik vanaf 20 september verlengen, zul je net zien dat de release date vrijdag 19 september gaat worden..
    Twijfel wel heel erg om 'm los te kopen overigens, even de prijzen afwachten.

    Bij de iPhone 5 had ik 'm een paar dagen voor de release nog besteld bij Coolblue, en kreeg het alsnog op de release. :+
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ga 'm sowieso los halen. Krijg 10% korting bij de Dixons en BTW terug O-)..

    Hoop inderdaad dat de prijzen wat fatsoenlijk zijn. Vind de voorlopige features die zijn 'gelekt' nou niet helemaal super.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het ligt er ook aan wat Apple gaat doen met de overige iPhones.
    Als de 4S , 5C en 5S normaal verkrijgbaar blijven dan kan de prijs voor de iPhone 6 nog wel een stuk hoger kunnen worden.

    Voor mij zal alleen de 5,5" versie interssant zijn.
    Ga voor minimaal 32GB dit keer !
     
  8. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen die lekken inderdaad belachelijk, maar mijn half kapotte 4s kan echt niet meer haha. Dus dinsdag via Apple de 6 los bestellen, benieuwd of 16gb nog de laagste versie zal worden, of dat ze minimaal 32 voortaan hebben. Ik kijk nog even welke ik ga halen. Wel veel zin in!
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Morgen is het zo ver! Nu al zin in :+!
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook maar kreeg vanmorgen te horen dat ik met ingang van morgen in ploegen moet gaan werken.
    Natuurlijk heb ik eerst middag/late dienst :mad:
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :lol:+:'-( (ik mis deze combinatie smily..!?) Maar dat is balen ja. Live kijken is toch een stuk leuker dan later terug kijken, dan kun je net zo goed even iCulture en Onemorething bij lezen (en/of alle Amerikaanse blogs als The Verge, etc).
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn iPhone 5 heeft 9,5 GB aan overig geheugen. Nogal heel veel lijkt me. Ik heb bij algemeen --> gebruik gekeken maar zie geen vreemde dingen in apps zitten die de oorzaak kunnen zijn (op spotify na, een offline afspeellijst van 2,2 GB).

    Is herstellen serieus de enige optie om van deze ''overige'' rommel af te komen?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat je ook kan doen is de app verwijderen en daarna weer opnieuw downloaden.

    Heb aardig wat news apps op mijn iPhone en deze vreet ook veel opslagruimte op.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zag op The Verge dat Apple ook nog een geheel extra gebouw heeft laten bouwen buiten het theater waar vandaag de presentatie is? Waar zal dat dan voor zijn? Voor het U2 optreden waar geruchten over gaan? Puur dat pers daar meteen aan de slag kan met de iPhone 6 en iWatch?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Erg benieuwd vanavond. Zal hij los vanavond al te bestellen zijn, ongeacht wanneer hij uit zal komen?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarschijnlijk pre-order voor USA, Duitsland etc. En dan release volgende week daar. En op die dag misschien pre-order voor Nederland etc. en dan release week later.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien maar een pre-order plaatsen in Duitsland. Thanks!
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wordt of vroeg koken of laat koken vanavond. :+

    Ben wel erg benieuwd. Wat gaan de prijzen doen, hoe is het uiteindelijke design (hoop meevaller tov ik heb gezien en features).
    Voorheen was Apple erg op dreef met hoge resolutie schermen, maar dat lijkt ook beetje in een slop te raken. Concurrentie gaat immers ook hard door met high-res schermen en dan zou het jammer zijn als Apple daar nu een tijdje mee blijft stilstaan.
     
  20. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Mwah, moet eerlijk zeggen dat ik die pixel-race een beetje onzin vind. Ik heb op mijn iPhone 5 nog nooit een pixel kunnen onderscheiden en vind het ook wel best zo. Het echt het idee dat fabrikanten graag smijten met termen als Full HD of QHD terwijl ik dat op zo'n formaat echt totale overkill vind. Dat scherm in de nieuwe Note heeft daadwerkelijk een functie (voor dat VR-bril-ding), maar een QHD scherm in een mobiele telefoon heeft imho gewoon geen enkele functie behalve meer van je processor/accu vragen. Dat je verschillen tussen diverse schermen ziet heeft volgens mij meer te maken met de verschillen in schermtype (amoled, lcd, etc) dan met resolutie.

    Ik blijf hopen op een nieuwe iPhone op hetzelfde formaat als de 5 en de 5s, bevalt me echt uitstekend! Groter hoeft voor mij niet.
     

Deel Deze Pagina