1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand AUB helpen word echt gek hier!!|:-|:-

    waarom wil die iphone nou niet goed sychroon lopen met me ipad en imac?
    waarom werkt het allemaal wel op mijn ipad en imac en niet op mijn iphone?

    bv:
    als je op een van de 3 dingen een agenda punt aanmaakt in bv ical dan moet die agenda punt tog ook op die andere 2 dingen komen te staan?
    dat werkt perfect met ipad en imac maar het komt niet in de iphone te staan?

    wat doe ik verkeerd snap het echt niet heb alles al geprobeerd!

    ik gebruik mijn oude @me adress van mobileme is dat mischien een probleem?
    moet ik alles opnieuw doen met een nieuw @me adress?

    gr theone
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht 2 uur richting Oberhausen, ben benieuwd wat voor gekkenhuis het wordt :p
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Veel plezier alvast!ikwacht totdat het in nederland wordt released
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Altijd handig als back up. Bepaalde dingen teruglezen of aan andere laten zien, bewijs, chantage materiaal etc. :9
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Weer wat leuke verbeteringen met IOS5. Vooral op de ipad dat je het toetsenbord kan splitsen. Damn typ nu bijna net zo snel als met 10 vingers op een toetsenbord.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ok nu voel ik me steeds dommer worden, maar waar zit dat dan? Je bedoelt toch niet bij instellingen??
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt items die op je lock/unlock screen (toegangsscherm) komen, en (vrijwel alles), die op je berichtenscherm komen (swipe omlaag vanuit statusbar).
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand me uitleggen waar ik iMessage vind op m'n iPhone?

    Na het updaten naar iOS 5 is mijn hele agenda leeg op mijn iPhone, voor de rest is alles terug gezet vanuit de reservekopie.

    Op iCloud.com staat echter wel alles nog in mijn agenda. Hoe krijg ik dit nu weer op m'n iPhone?
     
  9. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Aub aub?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    iMessage is gewoon je MESSAGE app.

    kijk naar je text-invoer balk. Daar zul je zien: Textmessage of iMessage.

    Het zit IN de applicatie, het is geen stand-alone applicatie.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Van de mensen die ik vandaag sprak hoorde ik dat ze alles terug moesten zetten op hun iPhone na de update. Dus alle apps, muziek etc was weg en moesten ze handmatig weer terug zetten.

    Is dit nog steeds het geval? Heb geen zin om alles handmatig weer terug te zetten en alle apps weer op de juiste plaats te zetten 8) Ik verwacht na een update dat alle apps muziek etc gewoon op de plaats staat waar het in iOS4 ook stond.

    Is dit nog steeds zo als ik hem ga updaten, of is dit al gefixed?
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik ga hier niet vertellen dat ik geen idee had wat je met de statusbar bedoelde, want dat is niet goed voor mijn netcred, maarre thanks! *)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  13. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niemand die kan helpen??
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    iPhone 4S is binnen maar het was een nachtmerrie om hem te krijgen. Hier een verslagje dat ik op GoT had gepost:

    Net terug uit Oberhausen, wat een chaos was het, echt niet normaal. 1x en nooit meer voor mij. Betaal liever 100 euro meer via eBay ofzo.

    Kwam daar om 04:15 aan.. mannetje of 100 ruim schat ik. Kwam wel wat volk bij maar niet veel tot uurtje of 6 ongeveer. Stonden met z'n allen voor de grote ingang , verbaasde me erover dat er geen echte rij was en ik wist toen al dat het chaos zou gaan worden als de deuren zouden openen. Op gegeven moment werd er een wachtrij opgezet met soort van hekjes.. 1 of andere grapjas begon toen op een fluitje te blazen en iedereen dacht dat is een teken om in die rij (de 'echte' wachtrij) aan te sluiten.. iedereen dus daarheen rennen maar ik ben toen snel weer teruggegaan naar de groep voor de ingang, stond ineens een stuk dichterbij.

    Toen de deuren voor de eerste keer open gingen (rond 7 uur) begon het feest.. iedereen duwen en in je nek hijgen.. mensen schreeuwen dat ze normaal moeten doen (werd nog omgeroepen dat mensen kalm moesten doen en rustig naar binnen moesten gaan, net alsof dat helpt..) 2e keer dat de deur open ging (half 8?) was het echt extreem, mensen werden helemaal fijn gedrukt waaronder oudere vrouwen en mannen.. schreeuwende mensen weer.. totaal klemgedrukt tussen de mensen.. er ging bijna een groep waaronder ik onderuit maar ik kon mezelf nog net naar binnen krijgen. en toen naar de Apple store rennen .. waar ik al bang voor was is dus gebeurt en nog erger dan ik had verwacht..

    Toen zat er dus al 3 uur wachten op, maar binnen ging het pas echt extreem langzaam. daar totaal ook nog 3.5 uur moeten wachten voordat ik de Store in mocht. Me benen waren/zijn kapot, ik was het echt helemaal zat samen met een vriend van me. opnieuw was het drukken, totaal geen bewegingsvrijheid.. Franstalige negers die ontzettend vervelend bezig waren zoals Matthijst al zei..(volgens mij stonden wij echt vlakbij jou Mathijst..) als aasgieren probeerden ze elk plekje te claimen, continu in je nek hijgen en vervelend hard met elkaar communiceren (vond ik..) 1 van hen werd toen nog behoorlijk aangesproken door een Duitser in de rij, duwen en trekkend was ie zichzelf naar voren aan het werken om zo tickets te claimen.. wat waren die mensen asociaal bezig zeg pff. In de Apple Store was het gelukkig zo klaar, 2 stuks 32GB Zwart afgerekend bij uiterst vriendelijke medewerker. Wat was dat een opluchting toen ik daar weg was. Ze probeerden er weer een feestje van te maken (de wave doen, klappend langs de rij rennen, aftellen, de hele mikmak) irriteerde me er nogal aan want ze waren zooo langzaam bezig, zag medewerkers gewoon totaal niks doen.. de wachtrijen erg slecht geregeld.. zat echt niet op dat 'uphypen' van ze te wachten, dacht maar 1 ding: verkoop me die iPhones en ik ben weg hier.. ik werd echt knettergek daaro Hoe het buiten ook geregeld was toen ze ineens die wachtrij gingen neerzetten, echt beroerd.. mensen die vanaf 2 uur stonden konden zo'n beetje achteraan weer aansluiten..

    Maarre, wat werkte het Apple personeel langzaaam zeg.. heb me daar behoorlijk aan lopen irriteren. elke 5-10 minuten konden we letterlijk 1-2 stapjes zetten.. het schoot echt NIET op.

    Toen we weggingen uit Centro nog even gekeken hoe het ervoor stond, stond nog een aardige rij binnen en een redelijk kleine buiten.

    Anyway ben blij dat het is gelukt maar ik ga dit nooit meer doen totaal 6.5 uur in de rij gestaan.. maar niet in een normale wachtrij, dit was echt ieder voor zich.. ze hadden gisteravond al hekken/wachtrijen moeten opstellen
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maare, hoe is de iphone 4S? :+
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Haha aye.

    Jammer dat ze geen hekken geplaatst hadden, maargoed, je hebt em. :)
     
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Had 'm later op de avond pas open gemaakt en ingesteld enz..

    Maarre ja hij is zoals verwacht. Ik had al een iPhone 4 dus het is niet bepaald een wereld van verschil. Je merk dat alles wat sneller is, met name browsen in Safari en apps/instellingen openen. iOS5 had ik ook al op m'n 4 dus ook niet veel nieuws.

    Camera is duidelijk beter, scherper, mooiere kleuren. 1080p video met beeldstabilisatie is erg nice, geen schokkerige video's meer.

    Siri is vooralsnog niet erg boeiend omdat veel dingen (businesses zoeken, navigeren o.a) nog niet werken in NL. Intergratie van WolframAlpha werkt goed, net als websearching, stockprices zoeken, berichten sturen e-mailen etc. Afspraken plannen, notes maken, bellen, nummers zoeken in iPod werkt allemaal goed met Siri. Veel meer heb ik nog niet geprobeerd.

    Dictation werkt ook erg goed maar is ook alleen nog in het Engels. Erg nauwkeurig en je kan dus echt gewoon normaal (en snel) praten. Comma's, punten, uitroeptekens, vraagtekens en alle andere speciale tekens moet je wel volledig uitspreken om het een beetje netjes te krijgen.

    De antenne is verbeterd gelukkig. 1x getest door met 2 handen iPhone stevig vast te houden. Normaal heb ik thuis 3 streepjes 3G met download 120-140kb/s. Met deadgrip bleef ie op 1-2 streepjes 3G (20-30kb/s download) terwijl met m'n 4 bij deadgrip met 1 hand het signaal af en toe helemaal wegviel en anders 1-2 streeptjes GPRS.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopt iemand z'n iPhone 4 hier? PM me dan :9
     

Deel Deze Pagina