1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wi-fi is ook gratis....|:-:)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    3G is gewoon een snelle variant van het datanetwerk. GPRS heb je altijd, en in gebieden waar 3G voorhande is, schakelt ie over op 3G. Je betaald dus niets meer voor 3G. Je betaald gewoon per kb/mb die je binnenhaalt. WiFi is natuurlijk altijd gratis, mits er een (onbeveiligd) WiFi netwerk in je bereik is. Beveiligd kan natuurlijk ook, maar dan moet je het wachtwoord weten.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    <--- Trotste eigenaar van 3.0.1 firmware. :cool:
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 3.1, maar nergens last van gehad...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De TomTom carholder staat in de online Apple Store! Voor €99,95 incl. TomTom Software!
    Of dit gaat om de volledige software inclusief kaarten, of alleen software waarbij de kaarten nog apart bijgekocht moeten worden is niet duidelijk.

    http://store.apple.com/nl/product/TX529ZM/A?mco=MTA0MzE1ODk
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, ik wil die carholder wel maar hoef de software niet meer... vraag me af of ie ook los verkocht gaat worden
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben daar ook benieuwd naar. Daarom vraag ik me af of de kaarten er wel bij zullen zitten. Veel mensen hebben de software al namelijk. Of je moet kunnen aantonen dat je het gekocht hebt (factuur) en dat je dan de houder gratis krijgt.
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds maandag mijn iPhone maar hoe kom ik op internet zonder WiFi in de metro bijvoorbeeld? gebeurd dit automatisch of moet ik dan ergens een instelling wijzigen? Ik heb btw een abbo met T-mobile
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mooie prijs, voor nog geen 100 euro. Maar moet eerste zien welke mappen er bij de tomtom app zitten. Bij de specs zie ik dat je 1,2 GB vrij moet hebben op je iPhone, maar als ik weer lees dat "je kunt wereldwijd naar wens locaties toevoegen" vermoed ik dat vanaf dan je per land de mappen kan kopen en je misschien alleen de mappen van de Benelux krijgt en je voor de andere mappen moet betalen.

    Maar we zullen zien, hopelijk snel bekend wat het precies inhoud. Maar ziet er nu goed uit, 100 euro voor de kit en app is goed te doen mits er wat mappen bij zitten.

    En tuurlijk is de kit goedkoper voor mensen die de app al hebben gekocht, lijkt me logisch. Maar zullen tussen nu en 3 weken wel te horen krijgen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    GPRS staat altijd aan. 3G kun je handmatig aanzetten, dan schakelt hij automatisch over wanneer je 3G bereik hebt.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Denk zowieso dat je 3G bereik niet zo heel goed zal zijn in de metro ;)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ah, overheen gelezen. :+
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb momenteel 3G uit staan omdat me iPhone gister wel heel snel op was, kan het miss zo zijn dat me internet nog niet aangesloten was gister dat hij het niet doet? En ik moet dus 3G aanhebben staan om online te kunnen?
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    De wereld binnen handbereik

    Altijd voorbereid. Het TomTom-programma wordt geleverd met een huidige, gedetailleerde kaart, en je kunt wereldwijd naar wens locaties toevoegen.


    Er zit dus een kaart bij
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, je kunt altijd online met GPRS. 3G is gewoon een snelle versie van GPRS, maar niet overal beschikbaar. Heb je toevallig OS 3.1 erop staan? Die slurpt namelijk je batterij sneller leeg.

    En in de metro heb je sowieso weinig kans op goed bereik.. ;)
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Inhoud van de verpakking

    TomTom Car Kit
    TomTom navigatieprogramma voor iPhone
    Zelfklevende schijf
    Documentatie

    Lijkt me duidelijk.. Ik heb 'm nog niet, dus die ga ik mooi aanschaffen incl. de software. :)

    Ik Rotterdam had ik prima bereik in de metro..

    Het bovengrondse deel.. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Citaat van iPhoneclub.nl

     
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zit wat in inderdaad. Naja.. Anders schaf ik 'm alsnog aan, want ik moet volgende week beginnen met m'n rijlessen. :cool:

    EDIT
    Ik citeer van OneMoreThing
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  20. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij heb ik wel versie 3.1 ja, verder gaat het niet zozeer om de metro maar om het idee :p Ik moet toch wat te doen hebben onderweg naar school :9 Maar zal het vanmiddag nogmaals uitproberen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina