1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ga morgen maar eens bellen dan want hij maakt gewoon geen contact met internet en hij zou het tog overal moeten doen! Zelfs op school!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, hij maakt contact als er een wifi netwerk is, als die beveiligd is zal je eerst de code moeten invoeren hiervoor. En 3G is niet overal, en helemaal niet in tunnels of metro's oid.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar hij zou sowieso op internet moeten kunnen via GPRS. Heb je een rondje in beeld staan naast T-Mobile?

    [​IMG]

    Dan heb je verbinding via GPRS.
    Staat er 3G, dan heb je 3G verbinding (moet je dat wel aangezet hebben). Staat het Airport icoon er, dan ben je verbonden via WiFi.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Thuis staat het airport icoontje er, dat klopt. Maar als ik wifi uitzet staat er helemaal niets! Misschien is mijn internet nog niet aangesloten als die het morgen nog niet doet dan bel ik gewoon t-mobile
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welk abonnement heb je? Gewoon het iPhone abonnement van T-Mobile?
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lees net dat TOMTOM een vergissing heeft gemaakt. TOMTOM kit van 100 euro is ALLEEN voor die houder en dus niet met de app erbij 8)

    Dus ben je 200 euro kwijt voor die kit + de mappen van Europa :lol:

    Wie gaat em nu nog kopen? :+
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een iPhone aan te schaffen, nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Want tegenwoordig kan je bij elke provider een abbonement inclusief Iphone afsluiten. Welke provider is nou het beste qua prijs/service e.d? Want het abbonement van m'n moeder (wel bij Telfort/KPN) loopt over twee/drie maanden oid af dus eventueel zou ik de iPhone met korting kunnen krijgen. :)
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^T-mobile is toch de enige die officieel de iPhone mag verkopen met abbo? Naja T-mobile heeft speciaal iPhone abbo met onbeperkt internet etc, weet niet hoed dat met andere providers zit?
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook, maar je kunt ook een abbo afsluiten met KPN/Vodafone (klik).
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die hebben iPhone's geïmporteerd en hebben speciale abonnementen gemaakt. Ik blijf erbij dat T-Mobile de beste abonnementen heeft voor de iPhone. Zowel qua internet als bellen/smsen. Onbepert internet is bij T-Mobile ook echt onbeperkt!
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    :). Ik denk dat ik hem gewoon haal bij T-Mobile, ik vind het alleen een beetje kut dat er volgens de T-mobile site een levertijd is van 4 weken voor de iPhone 8G 3GS :'-(!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom ga je niet gewoon langs een T-Mobile shop?
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik ergens deze week ook doen, maar mij kennende zal ik vast niet zoveel geluk hebben :+.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben van mening dat het i-abonnement (bellen/sms/internet) van T-Mobile de beste keus is voor de iPhone.
     
  16. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    ik was naar the phone house gegaan en daar hadden ze hem gewoon niks 8 weken levertijd:D
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Let wel op dat de iPhone 8Gig geen 3GS is...
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de iPhone 3G 8GB zit helemaal geen levertijd van weken , maar is gewoon direct leverbaar.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, oooh daarom zag ik hem dus niet bij de lijst staan 8). Hmm, ik ga er nog even over nadenken. Voor een normale 8GB 3G hoef ik maar €30 bij te betalen.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    En een 3GS met 16GB is dan theoretisch eigenlijk in principe praktisch gezien de beste keuze. :b:

    (Verschil tussen de 3G en de 3GS is erg groot qua snelheid als de functies die in een nieuwe lading apps wordt toegevoegd)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina