1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik de screenprotector van de MM ( Merk ?) , prijs lag rond de € 10

    Heb hem sinds 24 Januari op mijn 3G zitten en merk er nauwelijks wat van.
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds 24 januari? Fack man is lang ;o Vind ik knap van je !
    Bij de Belcompany hier in het dorp hebben ze er een van 12 euro van Gear3 volgens mij, zitten er 3 in. Iemand ervaring mee?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een PSP (2004) en hierop zit nog steeds een screenprotector van Bando zonder 1 luchtbel of haartje.

    Op de screenprotector van mijn iPhone zit wel een paar krassen , maar deze zijn alleen zichtbaar als de display uit is.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het mogelijk dat ik de nieuwste iPhone update(s) installeer via een andere pc. Mijn pc kan namelijk niet de nieuwste iTunes versies downloaden (9.0? )en daardoor kan ik ook niet de update doen voor de iphone. Kan dit wel op een andere pc? (heb automatisch synchroniseren uitstaan)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja dat kan, maar waarom kun je op je eigen pc de nieuwe iTunes niet downloaden?
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    pc heeft te weinig geheugen :emo:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat voor pre-historische PC is dat dan? 8)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    een heel oude8) krijg gelukkig begin november nieuwe.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt gewoon een andere PC gebruiken om te updaten.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    okee mooi ;)danke
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik weet ik zit wat fout maar ik kan zo snel geen thread zien waar de iPod touch word behandelt. Hoe kun je zien of een iPod touch echt of fake is? En hoe zijn die verpakkingen ervan?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ja inderdaad dit is wel heel triest zeg :emo: En nee maar ik zit zo nu en dan even te kijken en in sommige winkels worden ze ook wel verkocht maar ik vertrouw dat niet altijd zo zeker met de hoeveelheid neppe die er zijn.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb een iphone 3g (belgie) en op het display zie je wat stipjes, het lijken wel bubbeltjes, er zitten 6 stuks links van het scherm. Kan dit schadelijk zijn of is het niets bijzonders. Ik wil geen kapotte iphone hebben...

    ik kan nu geen screen maken, zit op werk maar ik vraag het me toch af.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    iig voor stof onder je scherm krijg je een nieuwe iPhone. Vraag het eens bij een T-Mobile service punt. Niet bij een APR, die kunnen dr niks mee.
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb mijne gekocht van iemand uit Belgie, dus standaard simlock vrij. Ik denk niet dat ze mij helpen bij een t-mobile shop...
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan zou'k Apple ff bellen.. je hebt gewoon dat 0800 nummer dat op de site staat. Je kan ook Applecare bellen (eigenlijke servicepunt) maar dat is een 0900 nummer (normaal tarief, 10 cent p/m)
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Pfff net gebeld met Apple die doen niets voor je aangezien tmobile alle reparaties doen in NL. Dus ik Tmobile bellen, ik kom alleen in aanmerking voor garantie als ik een aankoopbewijs heb. Nou ik heb de iphone gekocht van een collega en geen aankoopsbewijs, want op apple.com kun je zo zien dmv je serial wat voor garantie je hebt.

    Ze weigeren me te helpen zonder bon, ik gebruik de iphone voor mijn werk en met vodafone sim. Ik heb geen tmobile nr of wat dan ook.

    Ik heb toch wettelijk gezien gewoon garantie toch op mijn iphone? met of zonder bon.. (apple.com geeft aan beperkte garantie tot 14 dec'09)
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja dat zijn altijd van die aparte gevallen. Ik ken alleen de regels voor in Nederland. Sowieso moet je volgens mij, altijd een bon kunnen overleggen.
    Hoe dan ook, anders zou je het wellicht via Belgie kunnen laten spelen / die kerel.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dilemma tijd!

    Ik heb nu een iPhone 3G gewoon een toppertje, echter kan ik binnekort mijn vodafone abbo verlengen. Nu had ik het volgende in gedachte:

    iPhone 3GS, dan moet ik me bij Tmobile aansluiten. Hoe is jullie ervaring bij Tmobile?

    Blackberry, kan ik bij abbo verlenging halen bij Vodafone.

    Is er al iets bekend over een iPhone 3de generatie? Als ik nu een tweejarig abbo afsluit bij vodafone voor een blackberry gebruik ik die 2 jaar en neem ik daarna bij Tmobile de nieuwe iPhone want ik zie in de 3GS niet echt veel verschil.

    Alleen wat voor mij echt belangrijk is is de iPod functie..

    Ik weet het even niet meer, wie lult mij om? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina