1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is niet voor jouw van toepassing. T-Mobile bied mensen die sinds de zomer van 2008 een iPhone 3G hebben een 3GS aan als hun contract (zelfde maandlasten) met 2 jaar verlengen.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat helpt al een hoop ja. Whatsapp in mijn geval.

    Maar soms heb ik een scharrel zonder iPhone... Dan gaan de smsjes hard. Maar buiten m'n bundel sms ik dan via biteSMS (Jailbreak) voor 8 cent per sms.
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet niet of het zinvol is hier te posten maar Dark Horse bied de 1e strip van Mass Effect (& HellBoy) momenteel gratis aan voor 1 of meer dagen.. Net even gekeken en het leest lekker weg op de iphone!

    http://www.darkhorse.com/Features/Mobile of ff zoeken op dark horse op je iphone
     
  4. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    als je daarvan houd raad ik de App Comic Seal aan kan je ook je eigen CBR bestanden naar uploaden echt Super!
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ga binnekort (morgen) Call of Duty: World at War nazi zombies kopen.
    8 euro. Maar het is zo'n tof spel, het is nazi zombies zoals je het kent van cod waw, met een perfecte besturing en een geweldige co-op (zowel internet als bluetooth).
    Kan het spel aan iedereen aanbevelen.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij iPhone is gisteren het knopje/schuifje voor het muten eraf gevallen... Nu heb ik de telefoon al bijna twee jaar. Weet iemand hoe het zit met garantie? :p Wil dat knopje er toch wel weer graag ophebben ;)
     
  7. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel een keer eerder hier gezegd maar ik weet niet hoe het zit met de garantie maar ik zat ruim binnen het jaar en toen vonden ze zogenaamd vochtschade en moest ik 269 euro betalen terwijl alleen mijn mute knopje naar de klote was. Werd een duur knopje ;)
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, dat is niet tof xD Ik weet niet eens of ik nog verzekerd ben... Sowieso voor een jaar toch? Dan zal het wel voorbij zijn met de pret ;) Naja, dan pak ik de 1-seconde lijm wel ofzo ;)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon terugduwen. Heb dit ook aantal keer gehad. Nu heb ik het met een druppeltje seconde lijm gedaan. Is er al 4 maanden niet meer afgevallen.
     
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je snel door pdf'jes kan bladeren?
    Ik lees af en toe grote pdf files en soms schiet ik helemaal naar het begin en kan ik weer een minuut gaan schuiven om op de goede bladzijde te komen.. :/
    Ik heb een iPhone 3GS 16GB.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon scrollen met je vingers.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet of je echt mogelijk vochtschade hebt geleden? Er zit nl. een kleurstripje in je mic. jack en bij je charger ingang dat verkleurt van wit naar rood in contact met water. Ten eerste komt daar sowieso al wat stof en eventueel wat zweet of gewoon als de relatieve luchtvochtigheid wat hoog is en je krijgt wat condensatie waardoor je nietmeer duidelijk ziet. Nu er zitten van die verklikker stripjes ook IN de iPhone zelf waardoor een goede technieker direct kan zien of je iPhone echt waterschade heeft geleden of niet. Echter zijn er van die idioten in de winkel die als je je phone binnenbrengt snel zelf met een vergrootglas (of zelfs soms gewoon met het blote oog!) even gaan kijken, denken dat het verkleurd is en dat zo invullen op het herstelformulier dat ze met de iPhone meesturen naar het herstelcenter... Zeg duidelijk als je hem binnenbrengt dat je nooit enige waterschade hebt geleden, en dat er geen verkleuring is te zien, en vraag dat ook zo genoteerd te zien.

    Apple wou op zich maar 1 jaar net als in de States, maar o.w.v. Europese richtlijnen hebben normaal alle landen hier een wetgeving dat het minimaal 2 jaar moet zijn. In Nederland & Vlaanderen is het alvast 2 jaar.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het mogelijk om met sharepod video's /films op je iphone 3g te krijgen?
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een (gratis) word alternatief is waarin je naar woorden kan zoeken? Bijvoorbeeld als je een lijst met woorden met vertaling daarnaast hebt en je zoekt bijv. Snel, dat hij dan naar Snel=fast in de lijst springt. Ik hoop dat jullie mijn uitleg een beetje snappen.8)
     
  15. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan duurt het dus uren om op pagina 405 te komen =(
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand een andere app voor je contactenlijst? Zodat je het ook leuk in kan delen in groepen enzo? Ik heb al Contacsplus, maar dat komt ERG simpel over. Zoek wel iets strakkers ;)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een Mac kopen zodat je met Address Book kunt gaan werken. Dan kun je je contacten in groepen indelen. :)
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, van de week viel mijn mute knopje nog van mijn telefoon af, maar kreeg vandaag wel leuk nieuws te horen! Werd gebeld door T-Mobile dat ik zo een goede klant was ;) En ze mochten me eerder een nieuwe iPhone aanbieden :) Dus krijg binnen een paar dagen de 3GS opgestuurd (beter dan mijn 3G :)) en meteen (dat dan weer wel) mijn abonnement verlengd. Maar ipv een 300 bundel ga ik nu naar de 150 (wilde ik al). Ik ben iig blij :) Zou sowieso doorgaan met de iPhone en nu ik eerder een 3GS krijg ben ik erg tevreden :D
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina