1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    My bad:D
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal moeten werken dan toch? Op mn Touch werkt het namelijk wel gewoon.
     
  3. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht inderdaad dat ebuddy Iphone support heeft, evenals webmessenger en meebo.
    Correct me if i'm wrong :)
     
  4. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die abbonementen eens bekeken maar die dingen zijn echt tantoe duur!! Wel super vet.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vanmiddag 2.0 op mn ouwe iPhone gezet, werkt als een tiet. Alleen jammer dat veel appsd nog naar 2.0 geport moet worden en ik de Push mail nog niet aan de praat heb met onze exchange.

    Shazam is trouwens wel een hele vette app :D HTF werkt dat :confused:
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vanmiddag plots in m'n mailbox het bericht dat m'n huidige telefoonabbo bij T-Mobile over een tijdje afloopt en ik dus net als de vorige keer een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Heb al diverse merken telefoons gehad en ben wel weer toe aan wat nieuws dus heb de iPhone3G 16GB in het zwart besteld. Ben zelf erg benieuwd daar ik nog nooit echt met iets van Apple gewerkt heb.

    Zijn er nog handige dingen die ik moet weten of spreken de meeste dingen voor zichzelf en moet het niet zo'n probleem zijn om zonder al teveel gedoe met handleidingen e.d. door de bediening te komen ?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zelfs zonder handleiding is het geen probleem, als je er een uurtje mee gespeeld heb snap je pretty much alles wel.

    hij is ontzettend gebruiksvriendelijk.


    btw van de week die push mail aan de praat gekregen zodat nu mijn mail/agenda's contacts live via activesync vanaf exchange naar mn iphone gestuurd worden maar heb t idee dat hij nu minder lang mee gaat qua batterij. kan iemand dat bevestigen of zit het tussen mn oren ? :D
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij ging pushmail inderdaad ten koste van ja batterij duur.

    Zit zelf nog steeds te wachten op m'n iPhone maar goed, er stond 6 weken dus voor die 6 weken mag ik officieel niet klagen. Toch zou ik hem graag snel willen hebben, zijn mensen die 'm al hebben via internet en ik kan m'n orderstatus niet eens zien. Dus wil eigenlijk wel is weten hoe lang het nog gaat duren, helemaal omdat ik nu met een ontzettend onhandige telefoon werk (touchscreen toetsenbord piepklein met stylus, acculeven van 4 uur en smsbox telkens vol).
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik ook bij mijn Touch.
    Heb daarom die functie maar uit gezet.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom ik vannochtend beneden, ligt er een papiertje van TNT op de grond. Blijkt dat ze hebben geprobeerd m'n iPhone te bezorgen. Morgen proberen ze het nog een keer... dan maar m'n wekker wat vroeger zetten :+ Kan ik eindelijk gaan spelen met de phone!
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    en dan komen ze om 15:00 :p
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Papiertje staat tussen 9:00 en 13:00 oid haha. Maar hij komt hier altijd vroeg.

    Wel opvallend trouwens, er zou gebeld worden voor een afspraak maar dat is nooit gebeurd. Niet dat je mij zal horen klagen. .
     
  13. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al paar maanden 16 gb 2g in gebruik.
    keer meegenomen uit de states. werkt perfect :)
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik vragen wanneer je de telefoon besteld hebt? Ik wacht namelijk ook al een tijdje, misschien is dit een teken dat mijn iPhone er binnenkort ook aan komt ;)
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm tegen de avond op 11 juli besteld. Als verlenging van m'n abonnement.
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook eindelijk een witte in het echt gezien. Moet zeggen dat me dat echt 100% meeviel. Ik denk dat ik als nu een iPhone zou moeten kiezen, dat de witte mijn voorkeur zou hebben.

    Maar voorlopig red ik me nog perfect met mijn iPhone van de eerste generatie :). Draait ook al keurig de 2.0 software met wat games..
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het opladen van de iPhone. Je krijgt bij de iPhone zo'n wit blokje waar je een 'scheerapparaatsnoer' in kan stoppen om de iPhone op te laden. Kun je daar dan gewoon elk willekeurig snoer voor gebruiken?

    Ik bedoel dat onderste ding:

    [​IMG]
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een scheerapparaatsnoer is te klein.

    [​IMG]
    Deze kabel wordt gebruik bij de Quick Charge Kit voor de Xbox360.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom heb je een kabel nodig dan? Snap hem niet helemaal. Je kan er toch gewoon je usb kabel in doen die vervolgens je iPhone inkruipt?

    Heb vandaag netjes m'n iPhone binnen gekregen (2.5 week geleden online besteld). Lekker klein doosje dacht ik. En toen ik hem open maakte dacht ik: wow... wow.... wow..... Echt wat een prachtig apparaat. Ziet er zo gelikt uit en voelt echt heerlijk. Ben de iPod Touch van m'n moeder gewend maar deze is toch wel even een stapje verder. Ben nu al uren bezig met de telefoon inrichten etc. Echt super. Ontvangst is prima, internet is best snel (terwijl ik nog gewoon web 'n walk heb, geen iphone abbo) en alle software etc. werkt zo onwijs goed. Dat dit in zo'n gelikt toestel schuil kan gaan joh.

    Het enige wat ik jammer vind is dat er geen tekentellertje zit bij een sms bericht, met een tellertje kan ik mn berichtje netjes in 1 sms proppen en nu moet ik maar gokken of het 1 of 2 smsjes is.

    Ga nu is even m'n muziek er op zetten, dan kan ik 'm ook als iPod gebruiken. En moet al m'n contacten nog handmatig overzetten haha, m'n reserve telefoon wil m'n contacten niet naar m'n sim kopieƫren.

    De vuurdoop van Google Maps is trouwens bevallen. Hij kreeg dwars door m'n dak binnen 10 seconde een fix en wist me binnen 30 seconde te vertellen waar ik allemaal KFC's kan vinden, en boem, gelijk de KFC's in omstreken! Echt super. Nooit meer hongeren in de stad :+
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je die er los bij kopen :huh:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina