1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er zelf net achter :+
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Met tv programma's bedoel je de playlist ? of de Podcasts ? want filmpjes zijn niet het zelfde als podcasts. daarom zal hij er waarschijnlijk niet bij staan.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je ze tussen je TV-programma's hebben staan?
    Gewoon in je films map laten staan.. Dan horen ze het gewoon te doen..
     
  4. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    nope geen podcast. gewoon 20 afleveringen gecoverteerd en op me ipod gezet. als ik ze bij films laat staan dan zie je zo een hele rij met die afleveringen. als ze bij tv-programa's staan dan zie je zo overzichtelijk family guy, simpsons bla bla bla en als ik dan op die naam druk dan staan ze gewoon overzichtelijker.

    ze staan wel gewoon bij onlangs toegevoegd maar kan ze verder nergens vinden op me ipod.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh op die fiets.. nouja, ik heb geen idee :cool:

    Edit:/ gevonden

    De afleveringen die je bij je TV-programma's wil selecteren => rechtermuisknop => info tonen => video => Soort video

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  6. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx even proberen(k)

    // zo voeg ik hem toe bij tv programa's bij itunes. maar zo komt hij niet terecht op mijn ipod. terwijl dat juist het probleem was =P. thnx in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  7. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh, ik denk dat je ipod de files gewoon niet heeft geupdate, en ze gewoon nog in de films map staan? Moet je ze anders updaten, dan komen ze in de tv-series map.
     
  8. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een iPod uit Amerika koop kan ik er dan ook NL software opzetten?
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    God wat word ik gek van Itunes. Is er voor de nano nog een andere manier om muziek er op te zetten?
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan aan de hand?

    Ik werk er al 2 jaar met plezier mee :).
    Werkt altijd perfect!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Winamp. ;)
     
  12. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus me iPod, maar nu wil ik films toevoegen (die ik heb gedownload waarbij stond dat ze voor iPod waren) alleen nu krijg ik na een tijdje de melding dat er niks op mijn iPod geschreven kan worde.
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    itunes zal dan wel overzichtelijk en gemakkelijk zijn... ik vind het belachelijk dat als je eenmaal muziek op je ipod plaatst ze er dus niet meer vanaf kan halen. Met andere woorden, eenmaal de muziek op je ipod is dus voorgoed. Als je ze weggooid op je ipod, kan je ze dus niet in itunes terug zetten op je HDD :confused:

    Ik ben dus opzoek die net als windows verkenner WEL de muziek heen EN weer kan plaatsen op de ipod...

    welke programma's komen dan in aanmerking?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen volgens mij.
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren ook een iPod nano. Was ik principe niet van plan om aan de iPod te gaan, omdat er kwalitatief voor dezelfde prijs gewoon betere en veelzijdigere spelers zijn. Nu heb ik een nieuwe nano 2gb op de kop getikt voor 85 euro. Voor die prijs is ie wel leuk natuurlijk! Maar ik was (ook) gewend aan het drag&drop systee, en wat is dat iTunes ongelooflijk klote zeg. Maarja, muziek staat erop, niet zeiken :)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mn batterij is zo goed als dood. :mad:
    Vind de nano's nog te duur. Betaalde paar jaar terug hetzelfde voor mijn mini en de nano is enkel wat kleiner en heeft een kleurendisplay. Misschien dat ik wel een andere MP3 speler kopen, een non iPod geval.
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een programma waarmee ik MP3's op mijn Ipod kan zetten zonder dat ze op mijn pc moeten staan? Dat het eigenlijk gebruikt wordt als een normale mp3speler en ik dus de bestanden er gewoon opzet en hij ze dan afspeelt. Nu gebruik ik Itunes maar door gebrek aan ruimte op mijn HD wil ik ze graag op mijn Ipod zetten maar nog steeds kunnen afspelen op mijn pc.

    Hopelijk is het een beetje duidelijk :D Alvast bedankt :9
     
  18. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze op je iPod zet , en je laat je iPod aan je PC hangen kun je ze toch gewoon afspelen in iTunes ?
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan kan ik ze toch niet afspelen op mijn iPod? :confused:
     
  20. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de USB kabel eruit haalt wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina