1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh :eek: dat wist ik niet

    Waarom zeggen mensen dan steeds dat je wordt gedwongen om iTunes te gebruiken?
     
  2. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet toch ook om de muziek op je iPod te zetten ?
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Woepsie :+ las het verkeerd 8)

    Maar ik wil de muziek ook kunnen afspelen als ik de iPod met een usb kabel aan een computer hang zonder iTunes :D
     
  4. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo zonder iTunes dus . Dat zou ik niet weten , ik snap ook niet wat er mis is met iTunes maar goed :thumbs:
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar op de computers op school staat iTunes niet en ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik het daar ga installeren :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je op school iTunes willen als je iPod dan in je zak zit, en je dan ongetwijfeld je oordopjes bij je hebt? ;)
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodat de rest ook mee kan luisteren en ik nog steeds met anderen kan praten :D
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Winamp kan het volgens mij.
     
  9. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een vraagje: Als je je iPod aan een ander pc hangt met iTunes vraagt hij of je de bibliotheek of je iPod wil wissen en die van de nieuwe pc er op wil zetten. Maar hij zegt dat hij hiervoor je iPod wist... betekent dit dat hij alles wist wat er op staat of alleen die muziekbibliotheek? :confused: Want ik gebruik hem ook als memorystick en er staan (grote) dingen op die ik niet kwijt wil 8) en ook niet even naar een andere pc kan zetten :)

    Edit: Laat maar :) heb het er gewoon op gewaagd
     
  11. W1llem

    W1llem Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    PC pakt Ipod Nano niet

    Beste Mensen

    Ik heb een probleem, namelijk:

    Mijn Ipod Nano word niet gezien door Itunes
    Als ik de usb kabel in de computer doe, gebeurt er helemaal niks.
    MAAR! het gekke is dat mijn Ipod WEL oplaad :confused:
    Nu kan ik er dus geen muziek op zetten!
    Hij reageerde eerst wel, dat weet ik zeker want er staat muziek op.
    Maar nu dus niet meer. Help me PLZ want ik zoek al zolang een oplossing van dit probleem:'-(:'-(:'-(

    Ik heb ook al Winamp Agent geprobeert maar dat is me een vaag programma:confused: dus dat werkt niet, bovendien moet ie het gewoon met itunes doen, hij deed het eerst wel, nu zomaar niet meer HELLEP:'-(
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nogal raar.

    Dat je ipod nog steeds gewoon oplaadt snap ik wel want ook al heb je geen itunes op je computer geinstalleerd, hij laadt sowieso wel op. Zolang je ipod maar in verbinding is met een energiebron (in het geval van de ipod dus vaak een computer die aanstaat bijv).

    Dat itunes eerst wel je ipod vond en nu niet meer.. dat snap ik niet. Je kunt proberen itunes er vanaf te gooien en daarna weer opnieuw. Je weet het maar nooit. Aan je ipod zelf zal het denk ik niet liggen omdat je computer em eerst wel vond.

    Werkt het software af en der weer op niet, dan zou ik het niet weten.. heel erg vervelend in ieder geval.

    Succes.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je USB 2.0?
    De juiste iTunes?
    De juiste iPod updates?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het irritante van iTunes vind ik, dat wanneer je je iPod "eject", je de kabel er opnieuw in moet doen..alvorens hij 'm weer herkent in iTunes. :{
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo'n moeite dan? 1 of 2 seconden werk. Misschien beetje raar, maar daar doe je weinig aan.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En heel logisch.. jij wil toch dat ie 'eject'? Dat betekend dat je em niet meer op je computer wil gebruiken, en dus niet meer nodig heeft. Dan spuugt iTunes hem uit, en verwacht dus dat jij hem uit de usb haalt..
     
  17. W1llem

    W1llem Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik allemaal al een keer of tien gedaan, ik snap er echt helemaal niks van. en jah ik heb de laatste update.. en op een andere pc pakt ie m ook niet. kut ipod :p
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ipod resetten? Menu en play knop tegelijk inhouden geloof ik.
     
  19. W1llem

    W1llem Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    daarmee reset je m niet volgens mij, ik heb het net geprobeert, maar de liedjes zitten er nog steeds op. kan het niet aan het kabeltje liggen ofzo? dat ie kapot is? (das dan wel gek dat ie oplaadt)
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet aan het kabeltje. Zou haast gaan denken dat je ipod kuren heeft. Misschien is nieuwe ipod een optie? Weet niet of je nog garantie of wat dan ook hebt? De mensen van de zaak waar je em vandaan hebt kunnen je misschien verder helpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina