1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Rivanov :lol:
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zijn er mensen hier die verstand hebben van de release cycles etc. van MacBook Pro's? Ik zou deze op zich willen kopen, maar ik hoor en lees geruchten dat er wellicht een nieuwe versie deze zomer komt die qua uiterlijk lijkt op de MacBook Air en Ivy Bridge heeft. Wellicht ook met een Retina scherm. Op het moment heb ik een laptop die qua specs veel krachtiger is dan de huidige MacBook Pro en ook een hogere resolutie heeft (full HD 1920 x 1080). Ook volgens de buyer's guide zit de huidige MacBook Pro versie nog op 'mid cycle'.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor de MBP verwacht ik niet snel een update, dus daar zou ik niet op wachten.
    Specs van een non-Apple met een Apple moet je nooit direct vergelijken. Het kan zijn dat je huidige laptop betere specs heeft, maar of ie het OS ook echt beter draait...
    En qua scherm, tja, heb zelf hi-res versie op 15" (1680x1050), net geen full HD, maar dat boeit me ook niet. Heb toch enkel 720p materiaal en tv kan ook 720p (en geen 1080p). Een hogere resolutie maakt het denk allemaal wel erg klein, al is het wat je gewend bent.
    Dus als je een MBP wilt kopen, niet wachten. Voor- en nadelen moet je zelf afwegen.
    En je kan zelf nog geheugen uitbreiden (zelf kopen, niet via Apple laten doen), als het nog niet snel genoeg werkt.
     
  4. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat toevallig in dezelfde situatie. Heb vorige week de knoop doorgehakt en een MBP 15" i7 besteld. Wou eerst ook wachten op een nieuw model maar 1. kon niet wachten 2. ik werd niet zo warm van de geruchten en 3. zo indrukwekkend vind ik de specs van de Ivy Bridges niet.

    1. Heb hem nodig voor school.
    2. Volgens de geruchten zal de nieuwe MBP dunner gaan worden (I know, just rumours) en zal de drive eruit gehaald worden. Ook komt er misschien een retina beeldscherm. Nou dat retina beeldscherm vind ik niet heel noodzakelijk. Net wat [2k] zegt, het wordt allemaal wel heel klein. Dan over Ivy Bridge, ik zag op Tweakers.net een tabel van de notebook Ivy Bridge notebook i7 processors kan aan mij liggen maar ik zie hier niet heel veel winst qua snelheid tov de Sandy Bridge i7. Ik denk (denk) dat door het lagere watt van de Ivy Bridge de MBP minder batterij nodig heeft wat het dus mogelijk maakt om de batterij kleiner te maken wat kan resulteren in een dunnere MBP (icm verwijderen optical drive). Voor mij is een dunnere/lichtere MBP geen pre dus hiervoor hoef ik niet wachten.
    3.Ik dacht dat de Ivy Bridge processors een stuk sneller zouden zijn. Echter blijkt uit de tabel van Tweakers.net dat dit helemaal niet het geval is. Of ik moet de tabel helemaal verkeerd geïnterpreteerd hebben.
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, op mijn mac had ik mijn live email ingesteld.
    Ik kon hierdoor al mijn berichten bekijken sinds ik mijn live account heb (juli 2010).
    Maar na wat problemen, account verwijderd en opnieuw ingesteld.
    En nu kan ik maar mijn laatste 75 berichten bekijken sinds februari 2012 dus.
    Hoe kan ik het veranderen zodat ik weer AL mijn berichten weer zie?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Staan alle berichten nog wel op de server?
    Zit zelf even te kijken en zie verder geen opties over x aantal items of vanaf datum y, dus dan zou ie alles binnen moeten halen wat ie op de server kan vinden.
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat er op de iPhone een functie is waar je of 500 berichten kan ophalen of 1000 berichten. Zou dat er iets mee te maken hebben (maar dan voor de mac)?
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe hebben jullie Office for Mac 2011 gedownload? Weet iemand of het kan via de trial version? En zijn er mensen dit het op deze manier gedaan hebben?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bij antwoord graag ook eventjes deze kant op PM-en :)
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat is VLC 2.0 trouwens kut geworden met al die kanalen en allerlei andere dingen die ik helemaal niet wil.

    Iemand een goed alternatief? Media ondersteuning en ondertiteling (vertragen/versnellen) is het enige wat ik nodig heb.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gebruik VLC niet zo gek veel, maar al die poespas eromheen hoeft voor mij ook niet. Wil af en toe snel een sample afspelen in een video venster, en dan hoef ik niet eerst een half gaar venster met library en overige poespas te zien.

    Moeten er wel meer zijn, maar kan zo snel niet op de naam komen.

    Ga zelf Movist eens proberen.

    Edit:
    MplayerX (gratis).
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een slome ruk verbinding van OMT Live. Iemand een andere oplossing om het Event te volgen?
     
  13. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    engadget.com gaat volgens mij ook een live blog bijhouden.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thank you :)

    Wat een dikke faal bij OMT zeg :emo:

    Mic's doen het niet. Geluid is brak. Beeld blijft hangen.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Amsterdam word natuurlijk ook genoemd. :b:
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag iOS 5.1 \o/
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Cool! Komt die software update ook voor de Apple TV 2?
     
  19. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook wel benieuwd naar!
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het hele menu is ook 1080. Zal wel niet dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina